Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie pneumatyczne AIR RIDE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a czemu wymontowałeś ?

Opublikowano

polecałbym zawory metal work ponieważ mają szybkie przepływy powietrza zajmują mało miejsca uszczelnienia zrobione w części stałej a nie jak hinskie na tłoczysku a co do zimy zawory nie marzną tylko zawór ciśnieniowy ten co załącza kompresor wiem bo autem latam dzienie a to już mój 4 air który sam montowałem od podstaw wszystkie okucia zabudowy robiłem sam tu lik jak to leży w mojej b7 auto znane na zlotach wiec można zobaczyć jak to śmiga jest parę filmów Wyniki Szukania w Grafice Google dla http://img100.imageshack.us/img100/2223/dsc03958w.jpg

Opublikowano

barti A4 w wilczych laskach wypytywałem Cie o to co tam masz, fajnie to u Ciebie lata:) masz jakiś temat z autem albo jakąś fotorelacje z budowy?

Opublikowano

pamiętam pytałeś czemu mnie na forum niema nie mam żadnego tematu bo do mnie to nic nowego już tak to jest jak ktoś ma warsztat ale jak coś będziesz potrzebować to podpowiem foty zabudowy mogą być na fotah zlot u mapeta

Opublikowano

Rozumiem że potrzebuje 2 zawory 5/2 1/4" ?

Barti a przód robileś na jakich amorach ? Masz jakieś rysunki okuć ?

Opublikowano

a moze ktos jezdzacy na "airze" mial moze jakies przygody z prawem ?? auto moje warte 15k euro i szkoda by bylo nic nie dostac od ubezpieczyczalni w razie wypadku badz nawet stluczki

bo przeciez brak homologacji :-(

Opublikowano

amory z przodu są ori ale tylko obudowy są zmocnione tłoczyska i skrócone żeby niżej siadał a można to zrobić jak na gwincie tak i na ori na ori robisz dekle nowe a te stare są zbijane tylko musi być zatoczenie na siedzisko i na 2 oringi a górny dekiel skręca się na stałe uszczelnienie na zimeringu a atest to można kupić zawias w de lub nl tylko cena trochę ina 3.500e ale w innym aucie miałem wypadek i robiłem z casko i nie było żadnego problemu

---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ----------

a tak to smiga na zaworach z asso 1/2cala przód tył potrzebne są 4szt

Opublikowano

ma ktoś fotki jak siada a4 b6 na poduszkach 2 a jak na 3 bałwankowych ?

Opublikowano

Moj siadl na 3 balwankach, zobacz moj temat

Sent from my GT-I9100

Opublikowano

A ogarnia ktos rękawy do Quattro na gotowo?

26515_1398319443650_1402194149_31094998_7720545_n_zps8b8091ba.jpg

Bałwanki tam nie wejdą

Opublikowano

dwu bałwankowy bo niższa i mniej materiału na którym sie buda opiera :decayed:

Opublikowano

Nie ma znaczenia na dwu czy trzy bałwankowych, wszystko zależy od budowy okuć, jak puścisz auto to i tak poduszka się składa prawie do zera. Różnice widać przy podnoszeniu, trzy bałwanki idą wyżej:wink:

Opublikowano

Idź szykuj pącz bo w sobotę będę:hi::hi::decayed:

Opublikowano

no kurde a słyszałem że dwu bardziej się składa.. a masz poduchy z pierścieniami czy bez ?

Opublikowano

tak jak koledzy pisali na 2 i na 3 bałwankach jest bez znaczenia w dolnym zakresie tylko w górę się dzwiga 5cm wyżej a co do rękawów jak do a6 można wsadzić tylko że one majom nisze cisnienie pracy w granicach 3bary i podpięcie na tekelan m4 tak że można wypić kawe zanim się to dzwignie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...