wojtek26 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Witam Mam problem z doładowaniem w AFN-ie. Wystepuja duże skoki cisnienia doładowania od 2,5 potrafi spaśc do 1,7. Co zostało zrobione: - turbina chodzi idealnie nie dawno wymieniona ( na starej było to samo) - podmianka N-75 od kolegi i bez zmian - sprawdzone przewody podcisnienia są OK - odłączona gruszka podcisnieniowa bez zmian. - odłączenie EGR-a bez zmian - kont idealny 53 - dawka na wolnych 3,5mg skacze ( nastawnik do czyszczenia) Cisnienie zachowuje sie nastepująco, po dodaniu gazu cisnienie rosnie do 2,3-2,5 ( obroty około 2,2-2,5)nastepnie spada nie raz do 2 nie raz 1,7 inny razem 1,8 i zaczyna sie wahac rosnąc i spadac przez co auto zaczyna przyspieszać skokami ( wskazania przepływki skaczą), najbardziej jest to odczywalne na 4 i 5 biegu. Na chwile obecną skróciłem sztange aby przy wysterowaniu 95% nie spadało niżej niż 1,9 ale delikatna zmiana długości powoduje tryb awaryjny lub ponowne skoki cisnienia. Logi dorzuce jutro. Pytanie gdzie szukac przyczyny, czy nastawnik może powodowac takie skoki. Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME ? ? Regulator valve? STAMP /min mg/R mg/R % STAMP /min mbar mbar % 0,76 1512 370 375 57 0,36 1512 1101,6 1162,8 36,7 1,56 1617 850 675 4,8 1,16 1554 1764,6 1244,4 26,3 2,36 1764 850 775 4,8 1,96 1680 1815,6 1672,8 34,3 3,16 2016 850 905 4,8 2,76 1869 1907,4 2101,2 62,6 3,96 2247 850 870 4,8 3,56 2121 1948,2 2233,8 72,9 4,76 2478 850 850 4,8 4,36 2352 1948,2 2223,6 80,5 5,56 2688 850 785 4,8 5,16 2583 1948,2 2131,8 81,7 6,36 2856 850 670 4,8 5,96 2793 1948,2 1938 76,5 7,16 3024 850 740 4,8 6,76 2940 1948,2 1825,8 70,9 7,96 3213 850 785 4,8 7,56 3108 1948,2 2050,2 79,3 8,76 3381 850 680 4,8 8,36 3318 1948,2 2060,4 84,1 9,56 3528 850 675 4,8 9,16 3465 1948,2 1836 75,7 10,36 3654 850 695 4,8 9,96 3570 1948,2 1927,8 78,9 11,16 3780 850 655 4,8 10,76 3696 1948,2 1927,8 79,7 11,96 3885 850 655 4,8 11,56 3822 1948,2 1897,2 78,9 12,76 3507 445 520 4,8 12,36 3948 1948,2 1907,4 79,7 13,56 2604 250 525 4,8 13,16 2562 1173 1652,4 43,4 14,36 2520 250 525 4,8 13,96 2562 1173 1489,2 43,8 15,16 2436 250 525 4,8 14,76 2478 1162,8 1468,8 43,8 15,96 2373 250 525 4,8 15,56 2394 1162,8 1448,4 43,8 16,76 2310 250 530 4,8 16,36 2331 1152,6 1428 43,4 17,56 2226 250 530 4,8 17,16 2247 1152,6 1407,6 43,8 18,36 2142 250 530 4,8 17,96 2184 1142,4 1377 43 Na przedstawionym logu nie widac az tak bardzo tego ale czasami sa wieksze skoki.
Biszczan Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Wrzuć logi tutaj: http://vaglog.rtnet.pl/
anderllh Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 przepływomierz do czyszczenia/wymiany + regulacja sztangi (wydłużyć).
goldi Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Siema Wojtek a z którego roku jest ten AFN może czujnik ciśnienia map sensor w ecu wariuje i przepływke bym podmienił na próbę
przemik Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Wojtek Zrob logi i pokaz jak przystało na to forum.... PS Kazdy kolejny post uznam za wrózenie ze szklanej kuli i skasuje bez ostrzezenia. Pozdrawiam serdecznie
wojtek26 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 logi na tym te skoki nie sa tak bardzo widoczne, przepływka była czyszczona ale jak widac nie za duzo to pomogło, filtr zmieniany 3 tys temu. http://vaglog.rtnet.pl/wojciechsmolinski_85707.html Czy wydłużenie sztangi nie pogorszy sprawy, jutro sprawdze jeszcze z wydłużeniem sztangi ale najpierw wyczyszcze jeszcze nastawnik.
spanky Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 logi na tym te skoki nie sa tak bardzo widoczne, przepływka była czyszczona ale jak widac nie za duzo to pomogło, filtr zmieniany 3 tys temu.http://vaglog.rtnet.pl/wojciechsmolinski_85707.html Czy wydłużenie sztangi nie pogorszy sprawy, jutro sprawdze jeszcze z wydłużeniem sztangi ale najpierw wyczyszcze jeszcze nastawnik. zostaw nastawnik w spokoju ... podmien przeplywomierz na sprawny i zobacz jaka bedzie reakcja auta
przemik Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 I nastepnym razem wykonaj oddzielnie... 011,010,008 i 003
wojtek26 Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Opublikowano 25 Maja 2012 wymiana przepływki nic nie zmieniła tak samo sie auto zachowuje, logów nie zdążyłem zrobic bo padła bateria. No nic jutro jade na urlop więc temat odkładam do powrotu.
przemik Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 No to zamykam... i zapraszam ponownie z logami.
Rekomendowane odpowiedzi