PiotrekS 0 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Witam, przedwczoraj znajomy mechanik wymienił mi komplet zawieszenia w mojej a4. Nie miał niestety przyrządów do ustawienia zbieżności, więc ugadaliśmy obniżkę ceny i śmignąłem na stację diagnostyczną. Przed ustawieniem zbieżności kiera lekko leciała w prawą stronę, znajomy mechanior powiedział, że to przy zbieżności mi naprostuje. Jako, ze miałem do roboty wysłałem starszego, żeby pojechał i mi to załatwił, na stacji powiedział kolesiowi, żeby ustawił prosto kierownicę. Teraz pytanko, kto coś zj***ł? Znajomy mechanik czy koleś na stacji diagnostycznej, bo kiera jak leciała w jedną stronę tak leci, może ciut mniej, ale zbieżność jest chyba dobra, tylko ta kierownica mnie wk***ia, ten skręt nie jest duży, ale działa na nerwy. Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Witam, przedwczoraj znajomy mechanik wymienił mi komplet zawieszenia w mojej a4. Nie miał niestety przyrządów do ustawienia zbieżności, więc ugadaliśmy obniżkę ceny i śmignąłem na stację diagnostyczną. Przed ustawieniem zbieżności kiera lekko leciała w prawą stronę, znajomy mechanior powiedział, że to przy zbieżności mi naprostuje. Jako, ze miałem do roboty wysłałem starszego, żeby pojechał i mi to załatwił, na stacji powiedział kolesiowi, żeby ustawił prosto kierownicę. Teraz pytanko, kto coś zj***ł? Znajomy mechanik czy koleś na stacji diagnostycznej, bo kiera jak leciała w jedną stronę tak leci, może ciut mniej, ale zbieżność jest chyba dobra, tylko ta kierownica mnie wk***ia, ten skręt nie jest duży, ale działa na nerwy. Co radzicie? kierownicę powinni ustawić przy zbieżności jeśli nie blokują ją specjalnym przyrządem to ktoś siedzi w środku i ustawia ją prosto i to on raczej zawalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekS 0 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 O a jeszcze takie pytanko, mam kierę od s4. Czy jest ona na wieloklin czy na ten jeden ząb? jak to jest? Może jak na wieloklinie to przesunąć o jeden ząbek i byłoby git. Jak myslicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 pewnie ze tam jest wieloklin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pesik87 0 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 O a jeszcze takie pytanko, mam kierę od s4. Czy jest ona na wieloklin czy na ten jeden ząb? jak to jest? Może jak na wieloklinie to przesunąć o jeden ząbek i byłoby git. Jak myslicie? po co kombinowac.. mi na zbieznosci zawsze ustawiaja kierownice.. nigdy zadnych problemow.. a juz w audi mialem ze 6 razy ustawiana zbieznosc.. jesli masz krzywo kiere po zbieznosci to bym pojechal tam jeszcze raz i powiedzial ze maja to zrobic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 O a jeszcze takie pytanko, mam kierę od s4. Czy jest ona na wieloklin czy na ten jeden ząb? jak to jest? Może jak na wieloklinie to przesunąć o jeden ząbek i byłoby git. Jak myslicie? po co kombinowac.. mi na zbieznosci zawsze ustawiaja kierownice.. nigdy zadnych problemow.. a juz w audi mialem ze 6 razy ustawiana zbieznosc.. jesli masz krzywo kiere po zbieznosci to bym pojechal tam jeszcze raz i powiedzial ze maja to zrobic.. Ja zawsze po ustawianiu zbieżności mam kiere leciutko na lewo Ale sam ją ustawiam i trzymam Zawsze najpierw wydaje mi się że jest ok a po chwili widzę że lekko na lewo jak już podokręcane wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus85 1 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Zasada jest taka że po to robisz zbieżność żeby wszystko było prosto, skoro kierę ustawiasz prosto na stacji to po ustawieniu zbieżności ma być prosto, po prostu diagnosta odwalił lipę i tyle w temacie. A mechanik skoro nie ma sprzętu to niby jak ma ustawić Ci ją? Nieraz szkoda nerwów i czasu, jak masz na wieloklinie to spróbuj przełożyć i powinno być ok. Ja tak robiłem u siebie, ale ja zbieżność ustawiałem sam i nie chciało mi się już kręcić śrubami to poszedłem na łatwiznę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominos993 1 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Jak ty samemu zbieżność ustawiałeś? da sie wgl? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4widoV 1 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Jak ty samemu zbieżność ustawiałeś? da sie wgl? ;> metoda prob i bledow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się