balonowa Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Witam, Tydzień temu wymieniłem w aucie komplet sprzęgło LUK + dwumasa LUK. Przed wymianą objawy były następujące: czasem kleił sie docisk i jak to zwykle bywa przy padniętej dwumasie kangur przy ruszaniu. Wymiany dokonał jeden z warszawskich serwisów (polecany na forum). Odebrałem auto i oto moje pozytywne odczucia: - auto nie robi kangura podczas ruszania - w środku zrobiło sie zdecydowanie ciszej - docisk nie klei podczas wysprzęglania Jednak na tym pozytywy sie kończą.... - w trakcie uruchamiania silnika bardzo czuć bujanie całą budą (przy gaszeniu nie ma tego objawu - na postoju gdy włączę klimę (powstaje dodatkowe obciążenie silnika) i także przez chwile buja budą i po chwili sie uspokaja - gdy dodam gazu na biegu jałowym / na postoju do obrotów 1400 obr/ min i obroty utrzymuje lub 2000 obr/min i obroty utrzymuje to ponownie zaczyna bujać budą. Pojechałem do warsztatu następnego dnia aby zasięgnąć opinii czy oby na pewno sa to objawy prawidłowe... co usłyszałem... Audi ma montowany silnik wzdłużnie i z racji wirujących 2 mas zawsze będzie budą bujało... proszę Was o jakąś rade i może wskazówkę gdzie szukać rozwiązania problemu ---------- Post dopisany 24-05-2012 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2012 at 22:12 ---------- nikt nic nie podpowie? ---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ---------- nikt nic nie podpowie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się