Tomcast 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Czołem. Ostatnio zebrało mi się trochę nagaru w turbo AVF i nie kręci się tak jak trzeba. Mam zamiar ją wyjąć i przeczyścić, stąd pytanie jaki środek byście polecili do oczyszczenia tego całego syfu? W ogóle czy warto się brać za taką operację samemu, czy lepiej oddać na czyszczenie do serwisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Lepiej wyjąć kata i przedmuchać na autostradzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 ja czyściłem takim środkiem do zmywania hamulców. Żre ten syf świetnie i wszystko spływa. Ale to nie wystarczy. W tych powierzchniach tworza się takie mikro wżery w których łatwo się zbiera znowu syf. Najlepiej to spolerować papieren ściernym na lusterko i od dawna juz o przycinaniu zapomniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcast 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 ja czyściłem takim środkiem do zmywania hamulców. Żre ten syf świetnie i wszystko spływa. Ale to nie wystarczy. W tych powierzchniach tworza się takie mikro wżery w których łatwo się zbiera znowu syf. Najlepiej to spolerować papieren ściernym na lusterko i od dawna juz o przycinaniu zapomniałem. Dzieki, a jakiej gradacji ten papier? ---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ---------- ja czyściłem takim środkiem do zmywania hamulców. Żre ten syf świetnie i wszystko spływa. Ale to nie wystarczy. W tych powierzchniach tworza się takie mikro wżery w których łatwo się zbiera znowu syf. Najlepiej to spolerować papieren ściernym na lusterko i od dawna juz o przycinaniu zapomniałem. Dzieki, a jakiej gradacji ten papier? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 możesz zacząć od jakiegoś grubszego jesli sa duże wżery. możesz zacząć powiedzmy od koło 150, później drobniejszy a na koniec spolerować wodnym powiedzmy 2000. Z tym że papier nałóż na jakiś płaski element żeby na płaskich powierzcniach dołków nie wyszlifować szczególnie jakimś grubym papierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcast 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Ok pobawie się w weekend:) Wole ją wyjąć i osobiście przeczyścić niż gonić na autostradzie, bo przynajmniej będę wiedział w jakim jest stanie. Ostatnio gnałem sobie 140km/h na 5 biegu aż tu nagle muł się zrobił i ledwo 100 km/h wyciągał. Stanąłem ostudziłem, zgasiłem, zapaliłem i śmiga dalej ale był to sygnał, że czas się turbusią zająć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Ok pobawie się w weekend:) Wole ją wyjąć i osobiście przeczyścić niż gonić na autostradzie, bo przynajmniej będę wiedział w jakim jest stanie. Ostatnio gnałem sobie 140km/h na 5 biegu aż tu nagle muł się zrobił i ledwo 100 km/h wyciągał. Stanąłem ostudziłem, zgasiłem, zapaliłem i śmiga dalej ale był to sygnał, że czas się turbusią zająć w PD masz zasyfione turbo,to musisz jeździć jak emeryt zawsze myślałem że to przypadłość AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcast 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Ok pobawie się w weekend:) Wole ją wyjąć i osobiście przeczyścić niż gonić na autostradzie, bo przynajmniej będę wiedział w jakim jest stanie. Ostatnio gnałem sobie 140km/h na 5 biegu aż tu nagle muł się zrobił i ledwo 100 km/h wyciągał. Stanąłem ostudziłem, zgasiłem, zapaliłem i śmiga dalej ale był to sygnał, że czas się turbusią zająć w PD masz zasyfione turbo,to musisz jeździć jak emeryt zawsze myślałem że to przypadłość AFN W PD czyli na doładowaniu? No ostatnio tylko po mieście jazda i to w większości korki. W AFN właśnie nie miałem problemów jeździłem jak chciałem i 0 problemów z turbo przez prawie 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Ok pobawie się w weekend:) Wole ją wyjąć i osobiście przeczyścić niż gonić na autostradzie, bo przynajmniej będę wiedział w jakim jest stanie. Ostatnio gnałem sobie 140km/h na 5 biegu aż tu nagle muł się zrobił i ledwo 100 km/h wyciągał. Stanąłem ostudziłem, zgasiłem, zapaliłem i śmiga dalej ale był to sygnał, że czas się turbusią zająć w PD masz zasyfione turbo,to musisz jeździć jak emeryt zawsze myślałem że to przypadłość AFN W PD czyli na doładowaniu? No ostatnio tylko po mieście jazda i to w większości korki. W AFN właśnie nie miałem problemów jeździłem jak chciałem i 0 problemów z turbo przez prawie 2 lata. PD to na pompowtryskach:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcast 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 No tak Takie coś do paliwa może pomóc w takim razie? VPS SynPower środek czyszczący do układów paliwowych diesla (VPS SynPower Diesel System Cleaners) Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl ---------- Post dopisany at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Nie może. Turbiny bez wyjęcia nie wyczyścisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 jeśli się nie mylę...to AFN turbina jest bez kierownic spalin....dlatego się nie syfi.......turbina z kierownicami użytkowana "na emeryta" zachodzi sadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 w AFN jest turbo ze zmienną geometrią.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 fakt...dotarłem do źródła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Koncentrat do mycia bezdotykowego - CLEENTEX Smary, sadze i nagary mu nie straczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się