Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów


WhyMe?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was. Piszę temat bo normalnie nie mam sił i pojęcia co to może być. Mam audi 1.8 T AEB, od czasu jak kupiłem auto mam z nim problem. Mianowicie chodzi o pierdzenie z silnika w momencie jak schodzi z obrotów. Dam gazu do 4 tysięcy i jak schodzi z obrotów to jest takie "prrrrrrrr". Było u paru mechaników i każdy co innego mi powiedział. Ostatni wczorajszy mechanik stwierdził że do wymiany jest łańcuszek + napinacz. To kupiłem te 2 części wymienił mi to i pierdzenie nie ustało. Rozmawiałem dzisiaj z kolejnym mechanikiem to stwierdził że katalizator jest nie szczelny. Ale ktoś mi kata już wybebeszył. Dalej zostaje przy tym że prawdopodobnie jest nieszczelny 1 układ wydechowy. Ja poprostu już nie mam pojęcia co to jest. Kupę kasy władowane i dalej brzęczy. Znalazłem podobny temat na forum z takim problemem, który rozwiązał wymiana rozrządu. Ja mam rozrząd nowy, nowe oleje, rolki, paski itd. Silnik doinwestowany a jakaś mała rzecz wszystko psuje. Nagram jeszcze dzisiaj filmik i pokażę wam co i jak jest. Wiem że są tu mózgi na forum co na pewno coś wymyślą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uklad dolotowy sprawdzony ic caly moze gdzies dziura jest. wydech caly ? moze siatke masz juz wysrana. z ktorych okolic silnika wydobywa sie ten dzwiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podłączałeś Vaga pod te auto może akurat jakieś błędy będą.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź węże dolotowe, bo miałem taki przypadek że mechanik okręcił dziurawego węża taśmą izolacyjną. Pierdziało na potęgę i czasami wydawało odgłosy jakby ktoś gwałcił starą babę pod maską. Może tutaj jest przyczyna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry chłopaki że tak późno ale nie mogłem wcześniej. Daję linka na yt z nagraniem tego pierdzenia i czekam na wypowiedzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slychac ze to jakis metaliczny dzwiek jesli nie sluch nie myli. nie slyszysz z kad wydobywa sie blizej ten dzwiek? napewno to nie plecionka i wydech. moze turbina sie rozlatuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo tylko nie aż tak głośno brzęczy i brzęczy tylko jak zdejmę nogę z gazu podczas jazdy ,przy przegazówkach nie zawsze zabrzęczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo? Wydaje się jakby po lewej stronie silnika było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jednak nie wydech.. spróbuj nasluchać konkretnie ktora część tak wpada w rezonans..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie słuchałem filmiku bo nie mogę w pracy ale z Twojego opisu wydaje mi się, że może to być klapka przy turbo luzuje się ona na nicie i może dzwonić przy zejściu z obrotów. Ja tak mam już 2 lata tak jeżdzę i nic się nie dzieje oprócz denerwującego dzwięku tak jakby jakaś osłona drżała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to klapka WG tak jak kolega wyżej napisał też z tym jeździłem z 2 lata aż w końcu wziąłem się za to wystarczy lekko podkręcić gruszkę WG tak żeby już nie była luźna klapka ,spawanie lub dobijanie nie radze tego robić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę sam nie mam pojęcia. Auto widziało paru mechaników i każdy wymyślił co innego. Mi też wydawało się że to turbo od samego początku. Znacie kogoś dobrego do turbo na śląsku co jest w stanie mi do tego zajrzeć?

PS. Dźwięki dobywają tak jak by z lewej strony silnika ale bliżej szyby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie wierzysz to kup stetoskop lub rurkę i przyłóż do ucha i szukaj , każdy mechanior tak powinien zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to klapka WG tak jak kolega wyżej napisał też z tym jeździłem z 2 lata aż w końcu wziąłem się za to wystarczy lekko podkręcić gruszkę WG tak żeby już nie była luźna klapka ,spawanie lub dobijanie nie radze tego robić ...

Kolego jak regulowałeś cięgnem na gruszce to nie zmieni się wartość ciśnienia?. Mógłbyś napisać coś więcej jak to zrobiłeś, bo mnie też zaczyna to irytować:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze nie jestem sam z tym problemem :) juz auto bylo na podnosniku i nasluchiwalismy z mechanikami i teori brak :) moze ktos opisac jak sie do tego dobrac zeby pozbyc sie tego dzwieku...z tym dzwiekiem jezdze rok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest to uciążliwe.. Dostałem namiary do dobrego mechanikvaga, dużo osób mi poleca u niego robić auto. Po weekendzie się przejadę i ciekawe co powie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz czekamy na wynik końcowy ,bo kurde aż mnie trafia jak słyszę ten dźwięk "trrrrrrrrrrrrrrrr'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby sprawdzić skąd to jest wystarczy rurka przykładasz do muszli turba i wszycho :) ja to robiłem tak odkręciłem kolektor bo i tak miałem uszczelkę do wymiany ,a potem to już sami wiecie jak na dłoni :) aha trzeba kata odkręcić zobaczyć w jakim jest stanie klapka i wtedy podkręcasz do momentu aż nie będzie luźna tylko nie za bardzo !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...