marcin120383 Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 :hi:jak w temacie mianowicie po zalaniu cliner diesel motul auto zaczęło kopcić ale to nie czarny dym tylko taki niebieskawy chodzi o to czy może ktoś miał taki sam problem czy to minie bo już po tym środku wyjeździłem jeden zbiornik i nie minęło dodam tylko że wcześniej przed zastosowaniem tego nie było
lukikiller Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Kolego, jeżeli to niebieskawy dym, to wskazuje na palenie oleju. Może już masz zużyte trochę pierścienie (tzw. zbierające) i cleaner usunął z nich nagar, który zapobiegał temu spalaniu...
pawelone28 Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 prawda jest taka że twoje wozidło to niestety już stary kapeć i pewnie bez remontu głowicy się nie obędzie tzn. uszczelniacze zaworowe i prowadnice lub pierścienie tłokowe , uszczelniacze wirnika sprężarki ,dolewanie cudów do silnika to niestety tylko lipa marketingowa
michail55 Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 lepiej kupic nowy silnik z pewnego zrodla lub nowe wozidlo niz sie z tym bawic
SotoM Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 niebieski dym to nie koniecznie palenie oleju silnikowego a równiez z nadmiernej ilosci paliwa powstaje niebieski(siwo niebieski) dym a ten srodek słuzy przecież do czyszczenie układu paliwa a nie układu smarowania... srodek ten w/g mnie spowodował dobre przeczyszczenie układu i parametry pracy silnika mogły ulec zmianie... sam osobiescie u siebie to przerabiałem - po zalaniu STP i jazdy na diesel dynamic wszystko tak sie poczysciło ze musiałem przeregolawac kat wtrysku i dawke paliwa i wszystko wróciło do normy...jesli to nie pomoze wtryski w torbe i na próbnik do dizlowców....to tak moja mini tyci poradka
marcin120383 Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Opublikowano 26 Maja 2012 dzięki panowie ale wymiana motoru lub remont nie wchodzi w grę to nie jest kopcenie jak w starze ale moja sugestia jest taka że coraz mniej kopci chodzi o to czy wszystko wróci do normy miejmy nadzieje ale że mi się chciało lać takie coś :wallbash: f*ck
michail55 Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 zalej cera-tec z liqui molly 100zl (wystarcza na 50tys km) do oleju i przy wymianie oil additiv 30zl (co wymiane) powinno pomoc a do paliwa wlej sobie tak 30ml oleju mixol s na caly bak 15zl prawdopodobnie usuniete zostalo ci smarowanie z wtryskow a to ci powinno pomoc wiem bo mam golfa 3 ahu 420tys przebiegu :hi:pozatym to nic strasznego ze zalales powinienes powtorzyc lanie tego za 5tys km powinno byc dobrze i nic sie nie powinno stac tak miewaja stare diesele nie martw sie pozdrawiam pozatym my tu cie tak straszymy a to pomoze nie mozna wszystkiego czarno widziec tylko:wink:
marcin120383 Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 Dzięki kolego za pomoc ale właśnie muszę jeszcze zalać raz clinera i po wino być git jeszcze raz dzięki za pomoc ---------- Post dopisany at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany at 11:34 ---------- no i doleje tego mixolu ale jak tak wszystko zacznę lać może być tego za dużo :facepalm:
Kali S4 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 no i doleje tego mixolu ale jak tak wszystko zacznę lać może być tego za dużo :facepalm: AFN przepali wszystko:decayed:
michail55 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 dokladnie a co lepsze mozesz go zalac od razu z plukanka
marcin120383 Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 no i doleje tego mixolu ale jak tak wszystko zacznę lać może być tego za dużo :facepalm: AFN przepali wszystko:decayed: bez przesady bo i te motory są do czasu cierpliwe
Cristoforo Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Ja też się zastanawiałem czy nie zalać sobie tego środka cliner bo był syf w oleju tzn. ktoś przejechał bez wymiany oleju z 20kkm i był mocno czarny przepracowany ale bez glutów i itd. zalałem świeżego motula do PD i po przejechaniu z 200km zrobił się znów szybko syfiasty ...i dobrze niech wypłuczę to zmienie za jakieś 2000km ...miałem trochę obawy czy używać tego cliner bo słyszałem, że może a nie musi za duzo wyczyścić w silniku.. :-)
marcin120383 Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 ja żałuje bo przed tym ani dymka nie puścił :wallbash:
michail55 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 powinno ci zapobiec spalaniu oleju styka na 50tys
LORD DIABLO Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 napisz czy cos to dalo bo tez sie zastanawiam nad tym czy zastosowac u siebie
michail55 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 to przy kazdej wymianie oleju starcza na 15 tys
marcin120383 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 no dzięki a powiedz ten mixoil to stosuje się przy każdym tankowaniu bo powiem ci że jest lepiej cliner f*ck :wallbash:
rookie Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Masz dokładnie ten sam objaw który ja miałem po płukance silnika 2 razy cleanerem w poprzedniej audicy. Zaczęła chlać olej i kopcić na niebiesko. Auto sprzedałem. Cleanera nigdy już nie zaleję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się