nestaz Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Witam, Mam problem po zmianie pompowtrysku, trudno odpalic samochod po nocy, załapie dopiero za 3 razem kręcąc po 10~sekund jak juz załapie to pozniej mozna zgasic i łapie od strzała tak jak powinien. Dodam ze stary pompowtrysk byl duzo gorszy, teraz w logach na 13 jest wszystko jak powinno kąty synchronizacji wynosi 1,1~na jałowym a wiec tez w normie jest bo niby od -3 do 3 Z czym moze byc problem ? wygląda to tak jak by nie dostawał paliwa, dopiero jak ''zaciągnie'' paliwo to załapie i pozniej pali od strzała. Silniczek tak jak w prefiksie 1,9tdi avf
majster151 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Pompka w baku dziala? Warto sprawdzic czy dochodzi prad i czy dziala.
Hatek Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 a wymieniałeś uszczelniacze na wszystkich pompowtryskach??
nestaz Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 właśnie niet, na jutro juz jestem ustawiony na taka operację dam znać czy coś się zmieniło.
blockout Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 czy wymiana uszczelniaczy pomogła? ile taka operacja kosztuje ?
kkam Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 miałem podobne objawy jak miałem uszkodzone uszczelniacze
lukaszlsw Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 uszczelniacze to koszt ok 120-130zł za same uszczelki plus robota. U mechanika wychodzi średnio z 300-400zł. Po zmianie trzeba odpowiednio ustawić PD, oraz wymienić śruby trzymające PD. Przy montażu należy uważać aby ich nie uszkodzić, ponieważ gniazda nie są idealnie gładkie:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się