Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujniki ABS


EmilAudi_LLE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy mam problem ponieważ jak to w a4 b5 bywa przy małych prędkościach pedał skacze i tak jak by abs się załączał. czytałem że wyczyszczenie czujników pomaga ewentualnie źle są osadzone. Jak je z przodu wyjąć ? bo z tego co widziałem to koronka jest na przegubie a nie koniecznie chce mi się to wszystko rozkręcać. Jak ten czujnik wyjąć a później "wbić" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się okazać, że wyjąć w jednym kawałku się nie da, jak spory czas nie był ruszany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie musi, w większości przypadkó się rozpierd...la.

Tak więc albo skaczący pedał, albo wymiana na nowy, po rozwaleniu obecnego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nie mogłem wyjąć za chiny.

Dopiero przy wymianie przegubu od środka go wybiłem.... Po wyczyszczeniu hula jak nowy.:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna posmarowac jakims odrdzewiaczem przy probie wyjmowania. Mi pomoglo. Pozniej tylko mlotkiem gumowym opukalem,pokrecilem i wyszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja musiałem wyjąć przegłub ze zwrotnicy i wybić część czujnika przez zwrotnicę, górę uciąłem.

Później wiertłem wyczyściłem, na to szczotka metalowa mała do ładnej polerki i wsadziłem nowy czujnik w pozostałość koronki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zlokalizować wadliwie ustawiony czujnik? U mnie też pompa pracuje przy prędkościach poniżej 20 km/h. Nie dzieje się to zawsze ale częściej niż rzadziej:/ Po podpięciu kompa nie ma żadnego błędu w module ABS. Prędkość na wszystkich kołach jest taka sama do 22 km/h potem mnie rozłącza.

Spotkał się ktoś z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno masz je zle ustawione na przodzie

musisz sprawdzic jedna i druga stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś czujnik jest w złej odległości od zębatki lub jest jakiś syf nsa nim lub zębatce.

Miałem to samo ale przy 80kmh. Pomogło wyjęcie przedniego i czyszczenie zębatki - "fachowcy" wymieniając przegub zapaprali smarem zebatke.

Wysłane z mojego MB525

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to się dzieje ci przy 100 to vag nie pomoże ale możesz zobaczyć na małych prędkościach czy nie mms też różnic między kołami. Ja miałem trop że przegub zmieniali więc od tego zacząłem.

Wysłane z mojego MB525

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge to sprawdzic wagiem które to koło?

Tak powinien zapisać Ci się błąd czujnika z opisem ktorego on dotyczy ....

Miałem podobną sytuację ...też podczas jazdy na ekspresówce zapalił mi sie ABS przy 140 k/g po zjeździe na cpn i zgaszeniu i ponownym odpaleniu...kontrolka już się nie oswieciła .po przyjeździe do domu podłączyłem Vag i bład był zapisany..U mnie to był prawy tył .docisnołem czujnik kręcąc tarczą tak by nie obcierał po koronce i do dzisiaj spokój na Vag-u czysto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie, jaki powinien byc odstep czujnika abs od koronki ?

06-08mm:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...