george17w Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 z tym, że ja mam do wymiany tylko jeden wahacz. jak palnik pójdzie w ruch to drugi wahacz też będzie do niczego;/
Lukasz_N Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Wymienialem tak samo jeden wahacz. Mala dysza w palniku i grzejesz miejscowo, wtedy nie uszkodzisz sworznia i gumowej osłony. Jak sie nagrzeje to szybko studzisz woda i nie ma bata zeby nie puscila.
Chadury89 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 u mnie chyba nie byla zapieczona bo tesciu w dwie minuty wyciagnal, dolozyl druga nakretke na czubek, walnal mlotem i pozniej srubokretem rozszerzal cos tam i druga ciensza sruba wybil
george17w Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 no to mieliście farta:) może niedawno było coś robione przy zawieszeniu... dodam, że ja mam a4 B6-u mnie to jest chyba trochę masywniejsze i może dlatego się tak zapiekła..
Chadury89 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 mielismy:) chociaz wachacze wygladaly jak z ery kamienia lupanego ;D dolny tylny ori, przedni dolny TRW ze znaczkiem OOOO, gorne jakis znaczek w kolku, kij wie co to za firma w przyszlum tygodniu druga strone wymieniam:)
Frimuś Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 zawsze pierwszy raz najbarzdiej boli (tak mowia) a puzniej jak......nie ma strachu co nie
ampera4 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 ja robilem u siebie caly komplet. gorne dolne wahacze koncowki drazkow stabilizatory lewa i prawa strona + lozysko i przegub w lewej stronie najpierw sam a pozniej we 2 poniewaz nie szlo wybic sworzni dolnych wahaczy z mcpersona z uwagi na dosc twarde zawieszenie.. 8 ciezkich godzin pracy co najlepsze zapomnielismy o drazkach kierowniczych a raczej nie przypuszczalem ze beda walic i zawieha na wiekszej dziurce puknie (amortyzatory mam H&R na czerwonych sprezynach H&R) niedawno wymienilem tez obydwie tuleje na tylnej belce samochodem juz jezdzi sie jak wyscigowka a za niedlugo zabieram sie za brakujace elementy (drazki) i WIO :evil:
Chadury89 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2012 Ja mam zawieche 1BE i faktycznie ciezko wybic dolne wachacze, ale dobry mlotek, srubokret i da rade w pare minut pierwszy raz najgorszy, przy kazdej srubie 20 minut mantry druga strone polece odrazu, poluzuje wszystkie srubki a potem po kolei bed odkrecal, bo jak robilem po kolei to momentami cala oska skrecalem
artek04 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witam. Pozwolę sobie podłączyć się z moim problemem , mianowicie postanowiłem po kolei wymontowywać poszczególne wahacze i je sprawdzać (bo słychać stuki z przodu po stronie pasażera podczas przejeżdżania przez tory albo po kostce brukowej)diagnosta na stacji diagnostycznej stwierdził minimalny luz na sworzniu -banana , powiedzcie mi proszę ,czy podczas odkręcania tej nakrętki mogłem zepsuć sworzeń ( może już był zepsuty) mianowicie zrobiłem tak poluzowałem nakrętkę i odkręciłem trochę ,potem młotkiem uderzyłem w nakrętkę i sworzeń się poluzował i wyszedł trochę do dołu , potem chciałem odkręcić resztę i niestety razem z nakrętką cała śruba kręci się w sworzniu , więc chyba to zepsułem bo miałem najpierw odkręcić całą nakrętkę a dopiero potem wybijać sworzeń , teraz nie umiem tego odkręcić ( bo się całe kręci ) ale myślę ,że dam radę , powiedźcie czy to zepsułem , czy to było już zepsute skoro przy użyciu tak małej siły( nakrętka już była poluzowana) zaczęło się całe kręcić. A czytałem to Turbo-diesel.pl - Wymiana wahaczy dolnych Passat B5, Audi A4, Audi A6, Skoda SuperB i dałem ciała. <br /><br />
Frimuś Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 podwarz wahacz od spodu i odkrecasz srube jesli chcesz go zdemontowac lub dokrec. a ze sie kreci razem ze sruba,no wiesz nowy wahacz to to nie jest wiec bez stresu. Aha przed kazdorazowym odkrecaniem przejedz szczota gwint i zpsikaj go czyms.
artek04 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Wahacz podważałem aż podnosiło się całe zawieszenie , ale niestety śruba i tak kręciła się cała bo przed odkręcaniem popsikałem całość odrdzewiaczem i akurat w tym aby cala śruba nie kręciła się cała to jeszcze pogorszyło bo sworzeń ślizgał się w zwrotnicy.Czyli jak się kręci całość to jeszcze nie jest objaw zniszczenia , myślałem ,że już do wyrzucenia.
Frimuś Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 podwarzyles swozen wahacza od spodu i sie nadal krecil ? czyli jak probujesz odkrecac to moze dokrecaj..moze byc ze przy odkrecaniu gwint zjechalo i dlatego takowe jaja...
artek04 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Spróbuję dokręcać tylko ,że całość jest "nasmarowana" odrdzewiaczem i niestety to nie pomaga , a gwint jest ok. odkręcone jest już tyle , że śruba w nakrętce jest tylko ok. 2/3 ( została ta część która była ponad nakrętką przed początkiem odkręcania) więc powinno już iść a jednak całość się kręci , zobaczymy , po meczu idę walczyć dalej.
Frimuś Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 dziwna sprawa dobrze podwarzyc i musi pujdc jesli gwint caly i popsikane!! ps.1:1
artek04 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Więc tak , odkręciłem tą nakrętkę wczoraj i wyciągnąłem całego "banana" , dzisiaj wyciągnąłem jeszcze wahacz prosty . W bananie gałka chodzi lekko , jednak tylko na boki , można nie kręcić wkoło , ale luzów wzdłużnych nie ma ,w wahaczu prostym też gałka chodzi na boki ale trochę ciaśniej , luzów wzdłużnych też nie ma , banan widać jest od nowości ( oryginał ma znaczki audi i De z 2003 ) natomiast wahacz prosty jest z 2007 roku nie ma znaczków żadnych więc jakaś podróba , myślę ,że to nie jest przyczyna stuków w zawieszeniu , a co Wy myślicie ?Jak syn przyjdzie to wkleję filmik ( jak kręcę tymi gałkami)
Frimuś Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 powiem tak,kazdy ze sworzni zapewne bedzie chodzil na boki,chyba ze faktycznie gdy poruszasz sworzniem bez zadnej sily on wygina sie na boki moze oznaczac to juz jakis luz. Oprocz sworzni sa tez tuleje na wahaczach ktore nalerzalo by sprawdzic w jakim stanie jest guma czy spekana itd. a tak na marginesie stuki u ciebie?? a jak gorne wahacza i cala reszta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się