Paavali_xD Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 witam. posaidam a4 b5 adp 1.6. mam problem z odpaleniem audi gdy jest zimna a mianowicie ma straszne problemy z odpalaniem, gdy już załapie silnik chodzi tak jak by na pól gara, ciezko ma na początku wskoczyć na obroty. Ma okopcone swiece. Gdy jest ciepla odpala dobrze, silnik równo pracuje. Dobrze wchodzi na obroty. Błagam o pomoc. ---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:08 ---------- W przewodzie od powietrza od gaźnika do odmy znajduje sie olej. ---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:21 ---------- Przewody i swiece wymienione na nowe a problem pozostał ten sam
stomi Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Dobrze by było vaga podłączyć, bo może to być jakiś czujnik a może też wtryskiwacz czy filtr paliwa. Jak ciepły to dobrze chodzi? Przepustnice warto byłoby też zobaczyć w jakim jest stanie, nie falują ci obroty?
Matek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Miałem podobny problem u siebie, Audioli zdarzało się nie odpalać albo odpalać z wielkimi problemami. Do 2 tys. obrotów kręciła straasznie wolno, pomagało zgaszenie i natychmiastowe odpalenie na nowo auta. U mnie usterką był czujnik położenia wałka o ile mnie pamięć nie myli. Tez mam 1.6 ADP. a co ciekawe największy przypał był jak wracałem z wakacji w tamtym roku ze znajomymi z Mazur. Pod Wawą w miejscowości Janki stanąłem przy MacDonaldzie i po szamanku auto nie chciało odpalić dwie godziny.. A że jestem ze Śląska, to stresu się trochę najadlem
Paavali_xD Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2012 Gdzie mam szukać teg czujnika ? Thx za odp.
Matek Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 U mnie mechanior na to wpadł, wiec Ci nie powiem. Ale mozesz tez miec cos nie tak z czujnikiem hall'a, te same objawy ponoć.
Paavali_xD Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Podłączyłem pod komputer i mam takie błedy: <br /><br /> co robić ??
grzemo Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 ad1 prawdopodobnie akumulator do wymiany jeśli zładowaniem jest ok ad2 na początek wykonaj adaptację przepustnicy (tylko nie tym vagiem), czasami pomaga ad3 wymień czujnik temperatury cieczy i problemy powinny ustąpić
hubert ngo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 mialem zwiekszone obr tz 1100-1400 mechanior wymienil czujnik halla i przedmuchal przepustnice obroty sa w normie 800 i pali na pierwszego strzala:naughty: ---------- Post dopisany at 05:33 ---------- Poprzedni post napisany at 05:32 ---------- takze mysle zeby zaczac od przepustnicy
darkle Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Wymień tylko czujnik temperatury. Problem z odpalaniem i złą pracą na zimnym to klasyczny przykład uwalonego czujnika temp. Szukaj z tyłu silnika nad kołnierzem skrzyni biegów.
Paavali_xD Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Opublikowano 6 Lipca 2012 1) W jaki sposób czyści sie przepustnice włącznie z czujnikiem położenia nastawnika przepustnicy? 2)Czy jest jakieś zawór zwrotny aby nie cofało sie paliwo? ---------- Post dopisany 03-07-2012 at 14:01 ---------- Poprzedni post napisany 29-06-2012 at 14:41 ---------- Adaptowałem sama przepustnicę bez czyszczenia w ten spsób Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj. Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy. Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika). Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą. I teraz odpala za 1-2 razem kiedy wcześniej odpalała za 15-20 razem. Ale tak jakby chodziła nierówno i faluja jej obroty co dalej robić?? ---------- Post dopisany 06-07-2012 at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2012 at 14:01 ---------- Dzisiaj próbuje odpalic i znowu to samo odpaliła za 8 razem W sobote bede czyścił przepustnicę.
brom Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 podepnę się pod temat bo mam podobny problem, czasami ciężko pali trzeba dodać gazu zimny ciepły bez różnicy, czasami ciężko kreci do 2 tys obrotów 0 błędów na kompie delikatnie falują obroty trzeba dobrze się przyjrzeć. silnik 1.8t mechanik powiedział że być może trzeba będzie przejrzeć cały układ dolotowy i go przeczyścić, co o tym sądzicie?
darkle Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Przeczyścić jak przeczyścić, ale ja bym wpierw sprawdził pod kątem szczelności cały dolot+wężyki od podciśnień
Matek Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 Paweł, mój ADP też cos zaczyna fochać po raz kolejny. I coś czuje, że znowu będzie wina tego samego co rok temu Od kilku dni jakieś problemy z odpalaniem, wczoraj musiałem b. długo kręcić aż załapie i przy całej nodze na gazie obroty góra do 1100 i ani trochę więcej. Po pół minuty takiego gazowania nagle wszystko działa, obroty poszły w góre i nie było problemów tylko, ze auto lekko przycinało na obrotach. Zgasiłem, odpaliłem i już bez żadnych problemów. Daj znać co tam u Ciebie wyjdzie wkoncu, bo jestem ciekaw
Paavali_xD Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Opublikowano 8 Lipca 2012 No to dzisiaj czyściłem przepustnice (zajeło mi to około 4 godziny w tym przerwa na obiad) i oczywiscie potem adaptacje. I otóz miałem wrażenie jakby nigdy nie była czyszczona była bardzo zasyfiona. Po podłączeniu wszystkiego odpaliłem samochód i odpalił za pierwszym razem troche sie silnik potrząsł ale mineło to po 15 sekundach. Po 5 godzinach odpalam i niespodzianka odpalił za 6 razem. Jak myślicie co dalej robić?
Matek Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Oddaj autko do jakiegoś kumatego mechanika i niech się bawi przez tydzień/dwa tyg.
Paavali_xD Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 I przyokazji zapłacić z jakieś 2 tyś )
Matek Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 A coś Ty, ja w tamtym roku miałem te same objawy [pisałem Ci wyżej] i auto stało u mechanika półtora tyg. Bo od pierwszych dni paliło mu za szlagiem.. zapłaciłem 200 zł, w tym była juz cena czujnika, a mechanik mi jeszcze sporo rzeczy w aucie porobił. nie ma co sie bać, jedź, zagadaj i tyle
motor144 Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Z godnie z tym co napisał Ci kolega grzemo ad3 wymień czujnik temperatury cieczy albo wymień ten czujnik w ciemno ( jak nie był nigdy wymieniany to na pewno nie działa prawidłowo) albo sprawdź jego styki( piny/wtyczka) czy nie zaśniedziałe ewentualnie ohmomierzem sprawdzasz jego charakterystykę. Ten czujnik albo masz jeden czteropinowy (dwa czujniki w jednej obudowie) albo dwa pojedyncze. Ważny jest ten który daje sygnał na ECU (ma złocone piny ale tylko oryginał z ASO). Wszystkie zamienniki są nic nie warte bo styki są srebrzone (zaraz śniedzieją) i problem stale powraca. Jak to nie pomoże to pozostanie jeszcze wymiana całej przepustnicy (tak co do błędu 670).
eu4yaon Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 przepływke też przeczyść profilaktycznie bo może być zakurzona
Paavali_xD Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Opublikowano 11 Lipca 2012 Samochód zrobiony. Nie pisałem wcześniej bo chciałem mieć 100% pewność ale chodzi juz normalnie, odpala za 1 razem, wskakuje normalnie na obroty. Uszkodzony był czujnik temperatury płynu chłodzącego, kupiłem nowy orgianlny. Dodam że poprzedni był nawet nie orginalny a więc coś już musiało być przy tym wcześniej robione. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się