mario0760 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Witam. Mam taki problem: Gdy parkowałem auto do garażu nie było problemów i błędów. Następnego dnia pewna osoba rozkręciła silnik tylnej wycieraczki bo nie działał. Coś źle poskręcała w silniczku i po podłączeniu zrobiła zwarcie. Spalił się bezpiecznik i został wymieniony. Później wsiadłem do auta odpalam i wyskakuje na kompie żółta kontrolka oleju z dopiskiem sensor. Podpinam vaga i widzie kilka błędów których nie było oprócz : cisnienia doładowania: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 JT Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1572 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8EX3A134530 AUZ6Z0B0162975 2 Faults Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent -------------------------------------------------------------------- VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 920 930 R Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35 Software Coding: 01000 Work Shop Code: WSC 30011 Additional Info: WAUZZZ8EX3A134530 AUZ6Z0B0162975 4 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to B+ 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent Po usunięciu pierw błędów ze wskaźników a następnie z silnika, odłączeniu na troche aku. a następnie ponownym odpaleniu i przejechaniu kawałka ponownie wyskakuje kontrolka oleju z dopiskiem sensor i błąd 00562. Jaka moze być przyczyna? Czy jest to zwiazane ze zwarciem od silniczka wycieraczki? Auto jeździ jak wcześniej, poziom oleju w normie.
mario0760 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2012 Kiedyś miałem problem z zegarami tzn cos sie chyba rozprogramowało i nie wskazywało mi poziomu paliwa i coś tam jeszcze. Po odłączeniu aku i podłączeniu wróciło do normy więc pomyślałem, że i tu coś się pomieszało
Sztomel Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Najpierw sprawdź bezpieczniki, potem okablowanie i wtyczkę oraz stan pinów w gnieździe czujnika G266 a potem podmień od znajomego sam czujnik G266 i sprawdź czy dalej będzie sypać tym błędem. Jeśli kontrolka stanu poziomu i temperatury silnika miga na żółto to pewnie czujnik poszedł się paść.
mario0760 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 Okazało się, że we wtyczce i w gnieździe była jakaś maź i wilgoć , a samo zabezpieczenie wtyczki było złamane. Przeczysciłem i osuszyłem i chwilowo był spokój. Nastepnie znowu wywaliło błąd. Zaglądam a tam wtyczka wisi (wysunęła się sama) i jest w srodku potopiona i ogólnie nadpalona. Wtyczka wymieniona na nowa, a czujnik wymienie przy wymianie oleju za jakiś 1000 km. Wydaje mi sie że nic innego nie jest powodem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się