Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy związane z czujnikiem temp/poziomu oleju AVF 1.9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem: Gdy parkowałem auto do garażu nie było problemów i błędów. Następnego dnia pewna osoba rozkręciła silnik tylnej wycieraczki bo nie działał. Coś źle poskręcała w silniczku i po podłączeniu zrobiła zwarcie. Spalił się bezpiecznik i został wymieniony. Później wsiadłem do auta odpalam i wyskakuje na kompie żółta kontrolka oleju z dopiskiem sensor. Podpinam vaga i widzie kilka błędów których nie było oprócz : cisnienia doładowania:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 JT

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1572

Software Coding: 00003

Work Shop Code: WSC 63351

Additional Info: WAUZZZ8EX3A134530 AUZ6Z0B0162975

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

--------------------------------------------------------------------

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 920 930 R

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35

Software Coding: 01000

Work Shop Code: WSC 30011

Additional Info: WAUZZZ8EX3A134530 AUZ6Z0B0162975

4 Faults Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to B+

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

27-00 - Implausible Signal

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01304 - Radio

49-10 - No Communications - Intermittent

Po usunięciu pierw błędów ze wskaźników a następnie z silnika, odłączeniu na troche aku. a następnie ponownym odpaleniu i przejechaniu kawałka ponownie wyskakuje kontrolka oleju z dopiskiem sensor i błąd 00562.

Jaka moze być przyczyna? Czy jest to zwiazane ze zwarciem od silniczka wycieraczki? Auto jeździ jak wcześniej, poziom oleju w normie.

Opublikowano

To odłaczanie aku to po co ?

Opublikowano

Kiedyś miałem problem z zegarami tzn cos sie chyba rozprogramowało i nie wskazywało mi poziomu paliwa i coś tam jeszcze. Po odłączeniu aku i podłączeniu wróciło do normy więc pomyślałem, że i tu coś się pomieszało

Opublikowano

Najpierw sprawdź bezpieczniki, potem okablowanie i wtyczkę oraz stan pinów w gnieździe czujnika G266 a potem podmień od znajomego sam czujnik G266 i sprawdź czy dalej będzie sypać tym błędem. Jeśli kontrolka stanu poziomu i temperatury silnika miga na żółto to pewnie czujnik poszedł się paść.

Opublikowano

Okazało się, że we wtyczce i w gnieździe była jakaś maź i wilgoć , a samo zabezpieczenie wtyczki było złamane. Przeczysciłem i osuszyłem i chwilowo był spokój. Nastepnie znowu wywaliło błąd. Zaglądam a tam wtyczka wisi (wysunęła się sama) i jest w srodku potopiona i ogólnie nadpalona. Wtyczka wymieniona na nowa, a czujnik wymienie przy wymianie oleju za jakiś 1000 km. Wydaje mi sie że nic innego nie jest powodem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...