Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 2.0 TDI BLB 220hp


poniat83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent a4 b7 2.0 TDI 16v BLB. Likwidacja wałków wyr. Pierwszy wirus wynik 154hp 356nm\170.5 402.5nm. Nie mam wykresu w wersji On Line.Niestety turbo padło po raku czasu. Decyzja wymiana na BRD nówka sztuka + Centralny IC od audi a5 + czyszczenie pompowtrysków. Wynik 186hp 408.2nm\220hp 435.4nm

Work by "R Performance"

BLB.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładny wykres :) pewnie przyjemnie furka przyspiesza , powiedz kolego to masz na seryjnym sprzegle i dwumasie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekny wynik :shock3:

Jak upchałeś coolerka ? :decayed:

W sumie to myślałem, że będzie problem, ale po spokojnym podejściu do tematu wyszło prawie bez większego rezania. Po 1-wsze przeniesiony czujnik temp. zewnętrznej, przeszkadzało tez wystające mocowanie węża chłodniczego, dlatego coolerek jest troszeczkę zamocowany nie na środku - w ogóle nie widać, że jest niesymetrycznie. Najwięcej zabawy było z kwasiakiem jego cięciem, spawaniem, przymierzaniem, zdejmowaniem, przemierzaniem itd. Dużo zabawy miałem też z zespawaniem gniazda do czujnika ciśnienia doładowania.

Jutro podeślę kilka zdjęć jak to wyszło.

---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

ładny wykres :) pewnie przyjemnie furka przyspiesza , powiedz kolego to masz na seryjnym sprzegle i dwumasie ?

Tak na seryjnym. Zobaczymy jak długo pociągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeszkadzało tez wystające mocowanie węża chłodniczego

rozumiem że masz na myśli wąż od chłodnicy klimy? ja rurke chłodnicy odciołem i przesunołem do tyłu ze 2cm potem spiłowalem troche a i tak mi niewszedł IC od A5 tylko chyba miałem od 3.0 a ty też taki załozyłeś ma około 100cm długości razem z krućcami? w B7 pewnie wiecej miejsca jest ja niestety musiałem założyć chinkę ale nie żałuję.

A tak z ciekawości jakie masz doładowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tyle napsioczyli na to BRD

Pożyjemy zobaczymy ;P

tzn?

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

no tak czekamy na wynik twojego projektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tyle napsioczyli na to BRD

Pożyjemy zobaczymy ;P

tzn?

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

no tak czekamy na wynik twojego projektu

Jak długo pożyje, sam jestem ciekaw bo nie mówie ze zaraz pęknie na pół czy coś w tym stylu. żadko które BRD osiągalo takie wyniki a to w wiekszości pewnie dlatego że były używane

niestety sie troche zejdzie, bo bez dobrego sprzegła nie rusze dalej już teraz po FMIC musze uważać jak ruszam i jak zmieniam biegi. Radzik na chwile obecną ma terminy 3 tygodniowe a niemoge postawic auta aż na tyle czasu, mam za miesiąc dzwonic dowiedziec sie czy juz po sezonie upalania uniego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniat - słyszałem, że z Płocka jesteś :) może jakiś spocik, kreska, albo rolka ;)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniat83 twoje b7 to srebrny sedan na czarnej feli rej WP 85...? bo ostatnio widziałem że zapodał ktoś do tego FMIC i całkiem fajnie to wyglądało od zewnątrz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co witek na taki wynik?zaskoczony>?

Ja sam byłem zaskoczony bo obstawiałem coś w granicach 200+. Pytałem się dlaczego tak ładnie wyszło - A Rogal, że dobry stan motoru. Czy był zaskoczony - nie wiem, ale jego to chyba już niewiele może zaskoczyć.

---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ----------

przeszkadzało tez wystające mocowanie węża chłodniczego

rozumiem że masz na myśli wąż od chłodnicy klimy? ja rurke chłodnicy odciołem i przesunołem do tyłu ze 2cm potem spiłowalem troche a i tak mi niewszedł IC od A5 tylko chyba miałem od 3.0 a ty też taki załozyłeś ma około 100cm długości razem z krućcami? w B7 pewnie wiecej miejsca jest ja niestety musiałem założyć chinkę ale nie żałuję.

A tak z ciekawości jakie masz doładowanie?

Tak dokładnie tak jak piszesz. Ja sobie poradziłem bez rezania tych elementów. Przyrezałem za to końce rur od IC w miejscu gdzie były fazki. Przeszkadzało to trochę i robiło kolizję z halogenami. Dokładny symbol coolerka to 840 145 805 G i to chyba jest od 2.0 TDI TFSI. Witek powiedział, że do 300 km wystarczy. Co do doładowania to zapomniałem się spytać. Ale mam w planach zrobienie słupków więc....

---------- Post dopisany at 13:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ----------

Jasne jak tylko będzie okazja to można się siorpać.

---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ----------

poniat83 twoje b7 to srebrny sedan na czarnej feli rej WP 85...? bo ostatnio widziałem że zapodał ktoś do tego FMIC i całkiem fajnie to wyglądało od zewnątrz :)

Zgadza się.

---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

a tyle napsioczyli na to BRD

Pożyjemy zobaczymy ;P

tzn?

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

no tak czekamy na wynik twojego projektu

Jak długo pożyje, sam jestem ciekaw bo nie mówie ze zaraz pęknie na pół czy coś w tym stylu. żadko które BRD osiągalo takie wyniki a to w wiekszości pewnie dlatego że były używane

niestety sie troche zejdzie, bo bez dobrego sprzegła nie rusze dalej już teraz po FMIC musze uważać jak ruszam i jak zmieniam biegi. Radzik na chwile obecną ma terminy 3 tygodniowe a niemoge postawic auta aż na tyle czasu, mam za miesiąc dzwonic dowiedziec sie czy juz po sezonie upalania uniego.

Ja kupiłem nowe BRD może po części to jest zasługa tak dobrego wyniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj po zdjęciu widać że teraz kierownik ciśnie furmankę....tyle trupów na tablicy rej :polew::polew:

Ciekawe ile pociągnie to BRD... Jak mniemam wtryski seria zostały tylko czyszczone jak pisałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...