jez733 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Panowie czytałem masę tematów na forum ale co temat to inna diagnoza i żadna mi nie pasuje. Rok temu regenerowałem pompę, w tym roku padł mi sterownik pompy ale zrobili mi na gwarancji. Audi odpala ale jak postoi noc albo dwie to trochę z wielką łaską. Po dłuższym postoju muszę kręcić 5-10 sekund jak już nagrzany ok 3-5 sekund Komputer wywalał mi błąd czujnika temperatury, więc go wymieniłem ale dużo to nie zmieniło. Czy powodem może być to, że: - błąd czujnika nie został skasowany (znajomy nie miał w tym tygodniu czasu, będę mógł to zrobić dopiero w weekend, bo nie posiadam własnego sprzętu żeby to zrobić) - przychodzi mi do głowy jeszcze bardzo leciwy akumulator - mam auto od roku, rozrząd był robiony, oleje itp ale nie wymieniałem świec Czy któreś z moich pomysłów mogą być trafne czy powodu szukać gdzieś indziej? Z góry dzięki za pomoc
przemek4net Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 wrozka, logi, sprawdzenie swiec, aku, zapowietrzania sie ukladu paliwowego
Wujek141 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Aku już można wykluczyć, bo jeśli silnik jest ciepły to zapala szybciej. Podejrzewam świece albo zapowietrza Ci się układ paliwowy - z góry Cię uprzedzam, w naszych motorach cięzko się go odpowietrza
tomasl91 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Opublikowano 8 Czerwca 2012 załuz sobie zaworek zwrotny pomiedzy filterem paliwa a pompa wtryskowa napewno powietrza zaciaga lewego pzdr:)
jez733 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2012 Wiem że jeśli świece są całkowicie padnięte to idzie to jakoś sprawdzić a jeśli są po prostu już słabe to idzie to jakoś sprawdzić czy tylko pozostaje wymiana na nowe i obserwacja wyników? Powiem szczerze że to mój pierwszy diesel więc jak w prosty sposób sprawdzić czy się zapowietrza? Z góry dzięki za wyrozumiałość.
przemek4net Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 a jeśli są po prostu już słabe to idzie to jakoś sprawdzićmiernik elektroniczny za 20zyla i sprawdzic rezystancje (bez wykrecania!!!! wykrecajac latwo uszkodzic/urwac itp)Z fizyki I=U/R a P=I*U obstawiam ze szukajkami po tym czy po innych forach (np audi klub polska) latwo znajdziesz opis potencjalnych przyczyn zlego zapalania... nie trzeba dmuchac kolejnego oklepanego tematu
spknet Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 ale chyba jeśli jest powyżej jakiejś temperatury to swiece nie grzeją
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się