sewcio1974 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam wszystkich. Nosze się z zamiarem wymiany katalizatora na tłumik(rurę). Odpowiednią część już zakupiłem ale właśnie jestem po oględzinach samochodu. Zdjąłem osłone silnika i skrzyni i nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.Znalazłem na forum wytyczne odnośnie wymiany w B5.Czy w przypadku B6 idzie zrobić to identycznie?(mam namyśli rozpięcie w połowie wydechu i wyjęcie przez przedział silnikowy po odkręceniu od turbo oczywiście). Do jednej śruby od strony wydechu praktycznie nie ma dostępu:(. Nawet demontaż przegubu niewiele da). Sprawa druga to śruby. Czy można je zastąpić przy wymianie a jeśli tak to jaki wymiar? Od strony turbiny są znośne ale od strony wydechu tragedia.Zastanawiam się czy ich poprostu nie skroić kontówką i wstawić nowe tylko kwestia jakie.Jeśli ktoś z Was przerabiał temat proszę o info.
baszmak7 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 lepiej zleć to komuś bo możesz nie podołać
krejzik Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Jeżeli chcesz to zrobić to najpierw odkręć mocowanie przy turbinie,a potem rozkręć mocowanie pod samochodem(na łączeniu rur,mniej więcej na środku samochodu). Ja regenerując teraz turbinkę właśnie w ten sposób wymontowałem część wydechu,w twoim przypadku będziesz miał większą swobodę po wyjęciu większej części wydechu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się