kiblos Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 mam teraz pod maską 150 koni i trochę mi mało i moje pytanko jest następujące czym różni się silnik ten 180 konny od mojego i jak podnieść moc mojego
mirek31071977 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Kolego to trza było kupować choć 2.8 12v.A najlepiej Eskę.W reszcie kwestii ja akurat nie pomogę bo się nie znam.A ja jestem zwolennikiem aut seryjnych czyli bez dodatkowych czipów więc jakby mnie zależało na mocy to właśnie od 2.4 w górę.
A3 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Zależy o ile chcesz podnieść i przedewszystkim ile masz kasy na to. Najprościej program ale widze że masz LPG także nie wiem czy to się nie będzie gryzło a jak chcesz troszke więcej to oczywiście większe turbo. Ja polecam zgłość się do www.sportmile.pl powiedz ile chcesz osiągnąć i ile masz kasy a będziesz zadowolony
Italiano Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Kolego to trza było kupować choć 2.8 12v.A najlepiej Eskę.W reszcie kwestii ja akurat nie pomogę bo się nie znam.A ja jestem zwolennikiem aut seryjnych czyli bez dodatkowych czipów więc jakby mnie zależało na mocy to właśnie od 2.4 w górę. Skoro się nie znasz, to po co piszesz takie głupoty? kolega się pytał jak zwiększyć moc a ty wylatujesz z takimi tekstami. Może kolega dostał taki samochód od cioci z USA, 1.8T napewno jest lepiej podatne na tuning niż 2.4 czy nawet 2.8. mam teraz pod maską 150 koni i trochę mi mało i moje pytanko jest następujące czym różni się silnik ten 180 konny od mojego i jak podnieść moc mojego Z pewnością większe turbo dużo ci da, i może nawet intercooler, im gaz zimniejszy tym lepiej daje kopa, potem jakaś korekcja softu na gazie, i może parę kucy przybędzie.
marcin j Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 A ja jestem zwolennikiem aut seryjnych czyli bez dodatkowych czipów więc jakby mnie zależało na mocy to właśnie od 2.4 w górę. To nie jedzie , ma 165 km, wolny ssak prgrmam nic nie da , wpierw ingerencje mechaniczne , ale tu nie o tym W 1.8 T samym programem możesz mieć 180, 190 km
wesz82 Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 wytnij katalizator wstaw rurke to juz trosze pomoze zmien wtryski na bardziej wydajne+dobry program i masz okolo180 a jak ci bedzie malo to poczytaj to http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t22983.0.html;msg272253;highlight=ko4#msg272253 pzdr
poziek Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Oj Panowie. Wystarczy narazie zrobić zwykłego czipa. Jeżeli jest gaz to wyciąc katalizator. Potem jechac na strojenie. Naprawdę będzie duża różnica :th: Potem jak ci zabraknie to inne modyfikacje.
Kaśka Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Oj Panowie. Wystarczy narazie zrobić zwykłego czipa. Jeżeli jest gaz to wyciąc katalizator. Potem jechac na strojenie. Naprawdę będzie duża różnica :th: Potem jak ci zabraknie to inne modyfikacje. Sam wiesz jak jest wsiądzie w mocniejsze auto i będzie chcial zmian, jak inni. Sorki za OT
kiblos Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Opublikowano 14 Maja 2008 narazie starczyło by mi te 180 koni ale pomyślimy poczekamy może sie coś pozmienia
Kaśka Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 narazie starczyło by mi te 180 koni ale pomyślimy poczekamy może sie coś pozmienia Ja tez tak myślałam dopóki nie przejechałam sie autem Pozia i teraz zmiany trwaja nadal, a własciwie od nowa, więc moja propozycja jest taka, żebyś od razu zrobił mocniejsze auto niż 180 koni. Proponuję zacząć od zmiany turbo na inne niż seryjne i od wycięcia katalizatora później zmień wtryski i regulator i zawór upustowy na Forga, następny krok to intercooler żeby nie grzało sie auto i później można zrobic porządny program w porządnym miejscu. Oczywiście stożek tez jest ważny. No i ja osobiście usunełabym LPG z auta, jeśli stawiasz na moc. Podłacz też zegary, żeby kontrolować olej, temperaturę spalin i doładowanie,a później i tak zachce Ci się nowych modyfikacji. jesteś w lepszej sytuacji niz ja bo masz Q i tego Ci zazdroszczę. Powodzenia przy modyfikacjach. :th:
Italiano Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 narazie starczyło by mi te 180 koni ale pomyślimy poczekamy może sie coś pozmienia Ja tez tak myślałam dopóki nie przejechałam sie autem Pozia i teraz zmiany trwaja nadal, a własciwie od nowa, więc moja propozycja jest taka, żebyś od razu zrobił mocniejsze auto niż 180 koni. Proponuję zacząć od zmiany turbo na inne niż seryjne i od wycięcia katalizatora później zmień wtryski i regulator i zawór upustowy na Forga, następny krok to intercooler żeby nie grzało sie auto i później można zrobic porządny program w porządnym miejscu. Oczywiście stożek tez jest ważny. No i ja osobiście usunełabym LPG z auta, jeśli stawiasz na moc. Podłacz też zegary, żeby kontrolować olej, temperaturę spalin i doładowanie,a później i tak zachce Ci się nowych modyfikacji. jesteś w lepszej sytuacji niz ja bo masz Q i tego Ci zazdroszczę. Powodzenia przy modyfikacjach. :th: :th: To się nazywa konkretna odpowiedź :th:
kiblos Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Opublikowano 14 Maja 2008 jak na razie przy mich zarobkach pozostanę przy 180 koniach, ale turbo na pewno będzie do wymiany , tylko heh się obrazicie ale nie wiele zrobię w moim audi bo zbieram na subaru imprezę :th:
Kaśka Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 jak na razie przy mich zarobkach pozostanę przy 180 koniach, ale turbo na pewno będzie do wymiany , tylko heh się obrazicie ale nie wiele zrobię w moim audi bo zbieram na subaru imprezę :th: Każdy robi to co uważa za słuszne, ja kocham moje AUDI i nie zamierzam zmieniac marki, więc modyfikacje dla mnie to prawdziwa przyjemność. :>
A3 Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 I dobrze robisz. Zbieraj na Impreze i sobie ją zafunduj spokojnie, ponieważ A4 troche wymięka w porównaniu do imprezy ja też bym wybrał impreze chyba że wybór bym miał pomiędzy RS4 B5 a Imprezą to wtedy biore RS4 ale to z sętymętu do tego samochodu jak by mi dawali RS4 B5 to zawsze je wybiore. Ale w Twoim przypadku nie szalej z modami tylko zbieraj pieniąrzki. Ja powinnienem zbierać na RS4 ale to by za długo chyba trwało dlatego popracuje na moim diesilkiem
poziek Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 I dobrze robisz. Zbieraj na Impreze i sobie ją zafunduj spokojnie, ponieważ A4 troche wymięka w porównaniu do imprezy ja też bym wybrał impreze chyba że wybór bym miał pomiędzy RS4 B5 a Imprezą to wtedy biore RS4 ale to z sętymętu do tego samochodu jak by mi dawali RS4 B5 to zawsze je wybiore. Ale w Twoim przypadku nie szalej z modami tylko zbieraj pieniąrzki. Ja powinnienem zbierać na RS4 ale to by za długo chyba trwało dlatego popracuje na moim diesilkiem Każda seryjna impreza dostaje baty aż wstyd. STI 300KM też.
A3 Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 No własnie dlatego porównania RS4 B5 a impreza czy ferrari czy maybach biore RS4 a porównania zykłe A4 kontra impreza bardziej bym był za imprezą
poziek Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 No własnie dlatego porównania RS4 B5 a impreza czy ferrari czy maybach biore RS4 a porównania zykłe A4 kontra impreza bardziej bym był za imprezą Zgoda :th: Koniec OT Sugeruje zrobić czipa na tych gratach co masz obecnie. 180KM powinno wydolić :th:
kiblos Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Opublikowano 15 Maja 2008 heh chyba narazie pójdzie czip. dla mnie impreza to samochód legenda i ten boxer pod maską sama poezja słuchania tego sinika radość dla uszu i serca, moje a4 tez jest fajne ale brak mu tego czegos co ma impreza
poziek Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 OK. To zrób czipa. Na pewno nie będziesz żałował. I daj znać mi na PW jak juz będziesz po zabiegu. To otworzę tamat :th: Ubiegając twoje pytanie, lista polecanych cziptunerów jest podpięta i znajduje się na samej górze działu
Rekomendowane odpowiedzi