Siwy Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 z tak skręconym tyłem da się jeździć ?? no na pewno nie da się tak jeździć... to tylko przymiarka bo w tamtym sezonie nie miałem gwintu... temat opon 205/40 raczej nie do ogarnięcia zatem chyba wszystkie będą 215/40.. ale też dupsko zbite bo tył będzie bardziej naciągnięty... no chyba, że 215 na przodzie a tył 225 ? Krzychu zrob na przod 215/40, a na tyl 225/40. Zapomniales jak to u mnie wygladalo? Mi sie wydaje ze 225/40 na tyl jest naprawde spoko
fantowski Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 z tak skręconym tyłem da się jeździć ?? no na pewno nie da się tak jeździć... to tylko przymiarka bo w tamtym sezonie nie miałem gwintu... temat opon 205/40 raczej nie do ogarnięcia zatem chyba wszystkie będą 215/40.. ale też dupsko zbite bo tył będzie bardziej naciągnięty... no chyba, że 215 na przodzie a tył 225 ? Krzychu zrob na przod 215/40, a na tyl 225/40. Zapomniales jak to u mnie wygladalo? Mi sie wydaje ze 225/40 na tyl jest naprawde spoko Siwy a jakie TY na przodzie miałeś? też 225? wiesz zastanawiam się czy 225 u mnie na tyle nie będzie za szeroka.. mam gwint i chce go jak najniżej posadzić.. a zobacz jak wygląda przy 235
Siwy Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 tak, z przodu też miałem 225. Szkoda że sprzedałem koła to byś Sobie przymierzył. Jak będzie obcierać to zwiększysz negatyw i będzie git
Wąski Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Powiem krótko pełen szacunek za to co zrobiłeś z brzydkiego kaczątka ostatnie zmiany powalają virus-kiera-koło-gwiny-ściema-gumy-listwy prowadzenia i wygląd auta robią duże wrażenieeeeeee
fantowski Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 Powiem krótko pełen szacunek za to co zrobiłeś z brzydkiego kaczątka ostatnie zmiany powalają virus-kiera-koło-gwint-ściema-gumy-listwy prowadzenia i wygląd auta robią duże wrażenieeeeeee dziękuję Ci bardzo
Wąski Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Powiem krótko pełen szacunek za to co zrobiłeś z brzydkiego kaczątka ostatnie zmiany powalają virus-kiera-koło-gwint-ściema-gumy-listwy prowadzenia i wygląd auta robią duże wrażenieeeeeee dziękuję Ci bardzo za co :whistling:teraz tylko porządna sesja Cię czeka
pablo_ua4 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 musimy zrobic jakas wspolna sesje choc musze swoja podrobic zeby teraz jakos wygladala przy twojej
Wąski Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 musimy zrobic jakas wspolna sesje choc musze swoja podrobic zeby teraz jakos wygladala przy twojej róbcie róbcie a ja popatrzę Fanta jakie dalsze zmiany ?
fantowski Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 musimy zrobic jakas wspolna sesje choc musze swoja podrobic zeby teraz jakos wygladala przy twojej róbcie róbcie a ja popatrzę Fanta jakie dalsze zmiany ? teraz zbieram kaskę na Bixy, czarny sufit i RNS oraz pasuje wrzucić większe tarcze dobry plan?
Wąski Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 pewnie że tak tylko w odwrotnej kolejności
fantowski Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 tak tak mówisz tu o zapewne o tarczach ?
P-U-M-A Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Hamulce nie mają nic wspólnego z mocą. Czy masz 130ps czy 190ps auto możesz szybko jeździć, a to co jest seryjnie zamontowane czyt. 288 nie można nazwać hamulcami:facepalm:
pablo_ua4 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Hamulce nie mają nic wspólnego z mocą. Czy masz 130ps czy 190ps auto możesz szybko jeździć, a to co jest seryjnie zamontowane czyt. 288 nie można nazwać hamulcami:facepalm: puma nawaliles sie czegos jak to nie ma nic wspolnego:facepalm:
P-U-M-A Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 A co twoim nie umiesz jechać 160-180? ---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ---------- Hamulce nie mają nic wspólnego z mocą. Czy masz 130ps czy 190ps auto możesz szybko jeździć, a to co jest seryjnie zamontowane czyt. 288 nie można nazwać hamulcami:facepalm: puma nawaliles sie czegos jak to nie ma nic wspolnego:facepalm: Coś ci się poplątało
pablo_ua4 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 A co twoim nie umiesz jechać 160-180?---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ---------- Hamulce nie mają nic wspólnego z mocą. Czy masz 130ps czy 190ps auto możesz szybko jeździć, a to co jest seryjnie zamontowane czyt. 288 nie można nazwać hamulcami:facepalm: puma nawaliles sie czegos jak to nie ma nic wspolnego:facepalm: Coś ci się poplątało co?? Powiedz mi jedno po co w rs4 np masz takie ogromne hamulce dla picu?
P-U-M-A Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Ty nie rozumiesz albo nie chcesz rozumieć Oczywiście że auta sportowe mają większe hamulce i nie musisz mi zadawać takich pytań Dążę do tego że nie ważne ile masz koni możesz szybko jechać. Różni się jedynie czas uzyskiwania prędkości. A więc jak jesteś dalej zdania że tylko mocniejsze auta potrzebuję mocniejszych hebli to powodzenia:hi:
pablo_ua4 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Ty nie rozumiesz albo nie chcesz rozumieć Oczywiście że auta sportowe mają większe hamulce i nie musisz mi zadawać takich pytańDążę do tego że nie ważne ile masz koni możesz szybko jechać. Różni się jedynie czas uzyskiwania prędkości. A więc jak jesteś dalej zdania że tylko mocniejsze auta potrzebuję mocniejszych hebli to powodzenia:hi: puma :facepalm::facepalm: powiedz mi czy jak zrobisz program to nie lepiej miec duze heble?? To ty chyba cos nie rozumiesz o czym my mowimy
Rekomendowane odpowiedzi