Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Pukanie w okolicach amorka po wymianie zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś pukało mi w przednim prawym kole wczoraj wymienione zostało kompletne zawieszenie wraz z drążkami. Wyjeżdżam i ciach dalej puka coś w okolicy prawego amortyzatora na dziurach i przy gwałtownych skrętach, metal o metal taki tępy dźwięk jakby wahacz bez gumy już był i pukał. Teraz pytanie czy może być to amortyzator czy coś innego, nie sprawdzałem ile % mają amorki ale nie wiem czy to coś tutaj by zmieniło. Podniosłem auto zdjęłem koło szarpałem trząsłęm nic nie widać amor sztywny nie ruszał sie, na ziemi tez autem bujam kiwam i nic zadnych dźwięków tylko podczas jazdy. Do mechaniora pojade z tym ale moze ktoś miał takie coś juz u siebie zeby nie wymieniać bez sensu rzeczy tak jak to bylo z tą zawiechą.

Opublikowano

sprawdź te amortyzatory jak sa juz zużyte to własnie tak pukają podjedz na stacje diagnostyczna na szarpaki dla pewnosci powinno wyjsc

Opublikowano

o to jest już jakiś trop dzieki i jak bede wiedział coś podziele sie informacją

Opublikowano
Coś pukało mi w przednim prawym kole wczoraj wymienione zostało kompletne zawieszenie wraz z drążkami.

Czy w układzie kierowniczym wymieniłeś oba drążki oraz obie końcówki? Z opisu wynika że niby wymieniłeś drążki ale od magla wychodzą dwa skręcone ze sobą elementy i to tam możesz mieć przyczynę pukania.

Opublikowano

wymieniane były tylko te drążki, zwróce uwage na to też we wtorek daje auto do oglądnięcia mechanikowi niech rozkręci te amorki i popatrzy tez czy nie ma tam jakiś luzów

Opublikowano
wymieniane były tylko te drążki, zwróce uwage na to też we wtorek daje auto do oglądnięcia mechanikowi niech rozkręci te amorki i popatrzy tez czy nie ma tam jakiś luzów

Z amortyzatorami możesz mieć wszystko OK. Sam wymieniałem zawieszenie z przednimi amorami i po złożeniu podczas gdy jechałem po kostce brukowej pojawiło mi się rytmiczne stukanie, które występowało też podczas parkowania gdy prawe skręcono koło wjeżdżało na krawężnik. Myślałem, że słabo skręciłem amortyzator a problem tkwił w końcówkach i drążkach układu kierowniczego.

Opublikowano

Jednak amorek nie był dokręcony poluzował sie. Poskręcali i wszystko jest ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...