Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Slabniecie silnika AJL


KoseK

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

mam od jakiegoś czasu problem z silnikiem,

Autko to A4 B5 Avant 1.8t (AJL) quattro (LPG).

Autko ogulnie dośc słabe jak na 180 kucy, silnik chodzi ruwno jednak czasami po rozgrzaniu potrafi oslabnać, musze zgasic silnik i odpalic a wtedy problem mija.

Mam także Primere GT która wedlug tabeli ma do setki o sekunde gorszy czas a zbiera sie od audi duzo lepiej.

Od jakiegos czasu nie mozna bylo sie polaczyc ze sterownikiem silnika,

wszyscy kturzy to robili twierdzili ze jest to zadko wystepujacy silnik i nie maja oprogranowania do niego.

Dzięki tym cudownym mechaniką i ich djagnozą wymieniłem już:

przepustnice,

świece,

cefki.

i nadal problem wystepuje, co prawda zadziej i lagodniej ale nadal jest cos nie tak.

Czujnik N75 oraz DV z tego co sprawdziłem są sprawne.

Proszę o pomoc,

moze znajdzie sie ktos w okolicy Szczecina badz Stargardu Szczecinskiego kto bedzie w stanie mi pomuc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze logi kolego :) a ktoś Ci na pewno pomoże.

Możliwe, że przepływka niedomaga, albo turbo przeładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sprawdzales dv i n75? podlacz manometr i sprawdz doladowanie, a wczesniej sprawdz bledy na kompie a w tym wartosci z przeplywki

jesli doladowanie spadlo to w 1 kolejnosci DVka i N75 do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy turbinie masz taki zawór podłonczony do podcisnienia zobacz czy nie spadł wezyk lub czy działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie żebym się czepiał ale ORTOGRAFIA nie jest twoja mocną stroną :wallbash:

poza tym bez logów się nie obędzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyslekcja nie beda sie zaslanial;)

---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ----------

Panowie dzieki za pomoc...

Oddalem autko do firmy V-tronic w Szczecinie, jednego z przedstawicieli v-tech na zachodniopomorskie.

Diagnoza N75, pojezdze nim troche i zobacze.

Po dam znać jak autko sie zachowuje, ale na ta chwile juz moge wszystkim polecic w/w fachowców.

Szlak mnie tylko trafia jak pomysle ile wydalem zamin autko oddalem do nich...

pozdrawiam

---------- Post dopisany 13-06-2012 at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2012 at 13:21 ----------

Niestety po przejachaniu 100km znowu to samo, N75 niestety wstawili mi urzywany...

Po wekendzie zakupie nowy i zobaczymy co bedzie.

---------- Post dopisany 01-07-2012 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2012 at 14:10 ----------

Panowie ponownie problem wraca.

Na ta chwile wymieniłem na nowe - oryginalne:

Przepływkę,

przepustnice,

świece,

kable WN,

cefki,

moduł zapłonowy,

N75 - był uszkodzony na 100%,

DV - był uszkodzony na 100%.

Teraz pojawiają się błędy przegrzanego silnika 128' C, gdzie na zegarach nie przekracza 90' C.

Więc wymienię jeszcze G62.

Także pojawiają się błędy niskiego napięcia sterownika silnika - poniżej 8V, Z tego względu przepustnica traci adaptacje.

Sprawdzałem ten pin, obciążałem świeca żarowa i napięcia były cały czas ok.

Sprawdziliśmy masy nie były zardzewiałe, profilaktycznie przeczyszczone i ponownie skręcone.

Pojawią się także błędy trzech wtrysków, mechanik twierdzi że jest partacko założona instalacja gazowa.

Widać gdzie nie gdzie luty i gole kable co może powodować błędy wtrysków.

Na ta chwile nie wiem co robić, czy poprawiać instalacje gazowa, czy zająć się sterownikiem silnika.

Czy ktoś z was miał podobny problem?

Wydaje kupę kasy na części a auto nadal źle jeździ...

Pomóżcie proszę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...