Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe wtryski


Hardjack

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw może na początku opiszę problem: kiedy rano odpalam auto, silnik nie pracuje tak jak powinien, jakby co kilka sekund chodzi na trzech cylindrach a kiedy chcę ruszyć muszę dodać więcej gazu bo w przeciwnym razie zacznie się "żabka" Obroty trzyma równo tylko przy ruszaniu i przyspieszaniu tak się dzieję. Ostatnio jak odpaliłem samochód który nie zdążył jeszcze przełączyć się na LPG przy włączaniu do ruchu zaczął mi szarpać i zatrzymywać się na środku czteropasmowej drogi, dodałem raptownie gazu a tu nic, tak jakby silnik zalewało :kwasny: Kiedy silnik jest ciepły też nie ma mowy o raptownym przyspieszeniu na jakimkolwiek z biegów. Myślę że to wina wtrysków bo na gazie wszystko jest jak należy. Podpinałem kiedyś VAG-a to pokazywał mi jakieś błędy z wtryskami. Muszę poszukać na komputerze, bo gdzieś mam to zapisane w pliku tekstowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym, czasem zdechnie regulator ciśnienia paliwa i na gazie silnik śmiga a na benzynie nie chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem. Zaprowadzę raczej auto do jakiegoś typa co się zna na benzyniakach bo widzę że przyczyną może być dużo różnych części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz ten problem co ja - już szukam już jakiś czas przyczyny i zaczynam się skłaniać ze to lewe powietrze - trzeba sprawdzić odmę.Jak sprawdzę dam znać, póki co nowe świece, czyszczenie przepustnicy dały efekt na 40 km jazdy później to wraca.To że na gazie jest wszystko jak należy to już też przerabiałem gdy auto widziało II generacje - powietrze lewe wpadające w kolektor dolotowy miedzy przeplywka a przepustnica zaburzało jazdę na benzynie straszliwie , po przejściu na gaz obroty się ustalały na 900 ani drgnęły i problemu jakby nie było( powrót na benzynę - szarpanina silnika), przyczyna była lekko obsunięta gumowa obejma na wspomnianym kolektorze zabezpieczająca przed skutkami wystrzału gazu w kolektorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka masz cewke? Ta starsza z chłodniczka od ktorej prowadza takie fajki i od niej kable czy 4 cewki? Bo sa 2 rodzaje ADR-u i maja własnie takie cewki. U mnie problem jest ten sam i wiem ze moja cewka ta z chlodniczka jest przyczyna. wykrecilem ja kiedys i zobaczylem duzo pekniec na plastiku. Dostała przebicia i stąd problem, na ciepłym silniku sie troche uspokaja. Ja jestem w trakcie szukania cewki. i dodam ze jak owinąlem ja izolacja było wszystko ok, jednak problem powrócil po około 100km. Sprawdz i napisz czy taz Ci popekała, napisz na PW. Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewkę mam tą starszą z chłodniczką ale ona nie jest przyczyną, bo założyłem drugą, sprawną i nic nie pomogło. Podjechałem dzisiaj do mechanika bo na zimnym silniku prawie nie da się jechać. Gazował trochę silnikiem to strzelił w filtr powietrza, a przy tym sam powiedział że nie wchodzi na obroty tak jak powinien. Co to jest za czujnik przy plastiku od rozrządu? Odłączył go i nic się nie stało. Dodam że układ wydechowy jest sprawdzony i on silnika nie blokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten czujnik. Najgorzej, że VAG nie pokazuje żadnych błędów. Chyba jednak jutro do niego zadzwonię i umówię się na konkretny termin, bo samemu ciężko będzie mi dojść nie mając części na podmianę.

---------- Post dopisany 04-08-2012 at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany 23-07-2012 at 22:51 ----------

A więc tak:

Problem rozwiązany. Przyczyną był czujnik G40 (Halla) oraz pompa paliwowa która podawała za niskie ciśnienie paliwa. Teraz silnik pracuje gładko bez żadnych szarpnięć podczas przyspieszania i ujmowania gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój brat ma tęż ten problem w adr na gazie i na benzynie zmaula nie ma rakcji na gaz.... są przestoje.... jak zimny i jak się rozgrzej nei mówie że cały czas ale zdarzają się jak rano odpale nie ma ssania... tylklo odrazu na 850... obr w 2 adr mam 1100 obr i schodzi mi min i tak powinno być... może faktycznie czujnik hala nie domaga i ta pompa paliwa też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamienników za 150 zł nie polecam, sam przerabiałem temat - kasa w błoto; potem kupiłem ORI używkę za 80 zł i śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...