piotrekvka Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 przy zimnym silniku jest ok po rozgrzaniu zaczyna stukać przy 1500 obr do tego dość mocno dymi na czarno ale po odłączeniu przepływki nie dymi ale wiadomo nie ma też mocy co może być przyczyną
piotrekvka Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 tak turbina działa jest w porządku tylko stukanie i puszcza dyma myślę o wtrysku vag niczego nie pokazuje 0 błędów
kladi Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ale Vag chodzi ci o VAG (Komputer pokladowy) czy VAG jako komputer w serwisie? Wiesz co sprobuj zatankuj auto do pelna i dolej litr zwyklego oleju mixol najlepiej i zobacz czy ustanie, bo mozliwe ze wtrysk sie zawiesza i wtedy dawka bedzie czasami dobra czasami nie
piotrekvka Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 komputer zewnętrzny w serwisie co ciekawe wczoraj wyjąłem filtr powietrza (wkład) przestał puszczać bąki ale stuka dalej na 1 przy 1500-1700 obr zaczyna się wkur. fala stukania
kladi Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 a robiles w autku swap pompy olejowej? Bo jak nie to mozliwe ze naped ci sie zaczyna walic... a konkretnie ten sztyft co wyglada jak 6 imbusik... ale najpierw dla pewnosci zrob tak jak ci wczesniej pisalem. Dotankuj do pelna i dolej litre mixolu jak nie bedzie telepal to znaczy ze wtrysk cos nie tak, jest i jeszcze inna mozliwosc, ze filtr DPF ci sie zaczyna zapychac, na to pomoze ostre przepiecowanie powyzej 3500 obrotow jakies 15 minut jazdy
piotrekvka Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 to jest 1.9 w 2.0 był problem z pompą słychać ja nawala u góry tak zrobię zobaczę czy coś da a jak nie to jak sprawdzić który wtrysk tucze?
Misiek69 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 kolego standard w 1.9 do wymiany masz walek rozrzadu na 99%, jedz do jakiegos ogarnietego mechaniora i niech zajrzy pod maske,
kladi Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 aha... to sorry myslalem ze 2.0 tdi, sprawdzic ktory wtrysk sie tlucze to niestety tylko pod VAG a z tego co pisales to nic nie wykazalo wiec nie wiem niestety
piotrekvka Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 wałek nie był zmieniany ale szklany rok temu założyłem nowe
mariuszsal Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zrzucaj czapkę z glowicy i spawdzaj walek. 10 minut roboty i będziesz wiedzial. VAGiem jak kolega podpowiada w tym przypadku nic nie wyczarujesz. Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
piotrekvka Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 sprawdzę ale czemu po wyłączenie gorącego silnika i ponownym uruchomieniu po 15 min wszystko jest ok dopiero pod obciążeniem tucze
bulk_1986 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 a robiles w autku swap pompy olejowej? Bo jak nie to mozliwe ze naped ci sie zaczyna walic... a konkretnie ten sztyft co wyglada jak 6 imbusik... ale najpierw dla pewnosci zrob tak jak ci wczesniej pisalem. Dotankuj do pelna i dolej litre mixolu jak nie bedzie telepal to znaczy ze wtrysk cos nie tak, jest i jeszcze inna mozliwosc, ze filtr DPF ci sie zaczyna zapychac, na to pomoze ostre przepiecowanie powyzej 3500 obrotow jakies 15 minut jazdy Kolego gadasz bzdury jak mało który, nie wprowadzaj ludzi w błąd. Mówimy o silniku 1.9 a nie 2.0 więc: - w tym aucie nie ma napędu pompy na ten nieszczęsny imbus - w 1.9 nie były montowane DPF wiec co ma mu się zapychać? Na końcu jeśli chodzi o mixol i to w ilości aż 1 litra... Ten patent przynosił poprawe korekcji ale w autach na pompie wtryskowej a w B7 wszystkie diesle są już na pompowtryskach i nie wiem czy lanie mixolu do ON w tej sytuacji jest korzystne ale to niech inni/mądrzejsi sie wypowiedzą
piotrekvka Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 masz rację też się boję lać mixol to nie wartburg na razie będę tak jeżdził tragedii nie ma zero błędów na kompie ja stawiam że to wtrysk ale poczekam
Góral65 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Kolego gadasz bzdury jak mało który, nie wprowadzaj ludzi w błąd.Mówimy o silniku 1.9 a nie 2.0 więc: - w tym aucie nie ma napędu pompy na ten nieszczęsny imbus - w 1.9 nie były montowane DPF wiec co ma mu się zapychać? poprawiasz innych a sam piszesz głupoty wychodziły silniki 1,9 z DPF-em a po drugie kolega kladi dwa posty niżej przeprosił za pomyłkę
mariuszsal Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 sprawdzę ale czemu po wyłączenie gorącego silnika i ponownym uruchomieniu po 15 min wszystko jest ok dopiero pod obciążeniem tucze Może zwieszaja się hydropopychacze. Jak juz pisalem po zdjęciu dekla mechanik będzie widzial problem. Piszesz ze tlucze u góry wiec nie masz wyjścia jak tam zajrzeć. Nic więcej nie wydumamy. A przy okazji jak z poziomem oleju i jego wymianą? Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
piotrekvka Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 olej ok zmieniany na czas 5w40 castrol syntetyczny dzięki za wszystkie podpowiedzi ściągnę górę zobaczymy co się dzieje jak coś napisze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się