Skocz do zawartości

bulk_1986

Pasjonat
  • Postów

    235
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bulk_1986

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Ystad/Gorzów

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bulk_1986

1

Reputacja

  1. bulk_1986

    2.0 TFSI bierze olej

    To już lepiej w wawie w firmie Corling Łukasz Snoch Chłopaki ogarniają temat i jeszcze czyszcza przy tym silnik, miske, smok oleju i dużo rzeczy które w cenie operacji ASO nie jest wliczone.
  2. Powinien a jak jest w praktyce to raczej prawdy się dowiesz bo ilu ludzi tyle opini, stylów jazdy, różnych setupów w autach itp
  3. 80% to bajka i nie wiem skąd to wziąłeś kolego. Realnie według ulotki jest ok 66% bialka i full cukrów... Smak jest kozacki to fakt ale opłacalność to porażka...
  4. Szkoda ze białka w nim mało...
  5. Dodzwoniles sie do Pidziek-a znanego sprzedawcy olejow na innym forum, z reguly poleca Fuchsa Nie znaczy to ze ten akurat co Ci polecil jest zly, dziwne ze nie zaproponowal FUCHS 5W30 RACE PRO S Akurat race pro S jest mega olejem tylko ze z Fuchsem ma wspólną tylko nazwę bo to byłe Silkoene. Myślałem nad tym olejem do standardowej eksploatacji ale finalnie wziąłem Valvoline Syn Power 5w30
  6. zawsze tak mozesz to sobie tlumaczyc...
  7. Nexeny N3000 tez mialem i nadal mam na komplecie drugich felg ktore mam na sprzedaz. Tez kupione jako nowe 235/40/18 i uwazam za idealne w stosunku cena/jakosc, co napewno mozna powied iec to mialy wyczowalny opor toczenia ale na suchym prowaddzenie bajka, na mokrym zaraz po naglym deszczu trzeba bylo dac im chwile. Spec od kol mowil ze to mieszanka musiala sie niby schlodzic, po chwili jazda juz normalna. A i nexen to korea nie chinczyki... ida z salonow na nich Kia dosc czesto
  8. Ja akurat taki rozmiar 225/55/17 mam dedykowany bo to A4 Allroad...
  9. Pytam z ciekawosci i bez szydery bo sam kupilem nowki Fuldy Sport Control 225/55/17 swieze z lutego 2014. Opony zaqsze kupuje nowki i jak narazie naljepsze byly Kumho ecsta KU31, tylko ze zginely w oczach po przebiegu 25tys... Fulde narazie po ok 1,5 tys km moge powiedziec ze bardzo cicha, dobrze trzyma na suchym i mokrym, duzy rant ochronny. Zobaczymy jak bedzie przy zuzywaniu sie i jak z jej zywotnoscia.
  10. Fulde Sport Control stawiasz z tymi z wyższej czy z niższej półki?
  11. Pytam z ciekawości, 8 to już mulenie auta i ciężko tak jechać, takie realne średnie z tego co widzę to przy quattro to ok 9,5 litra do 12 przy jeździe już dynamicznej czy autostardowej rzędu 170 km/h na tempomacie.
  12. Griga a jak u Ciebie kształtuje się spalanie - pomijając to co masz w profilu...
  13. Musisz zostać na 5W30 bo tego typu oliwy mają normę dla DPF'a Jeżeli chcesz przejść na 5W40 to musisz liczyć się z usunięciem filtra DPF. Usunięcie filtra DPF i przejście na 5W40 byłoby zdrowsze dla motoru Cabanmat a co sie stanie DPF-em jeśli zastosuje olej 5W40 ? Teoretycznie powinien sie zapychać a w praktyce nie odczujesz roznicy jeśli będzie to olej dobrej jakości i low saps... Ogólnie oleje 5w30 same w sobie nie są zle o ile wymienia sie je co 15 tys/km a nie w trybie long life. A olej w jednym aucie pozostaje czysty a w drugim odrazu po odpaleniu czarny bo pewnie konstrukcja silnika nie umozliwia spuszczenia 100% starego oleju i po odpaleniu miesza sie z nowym i stad zmienia kolor na ciemny. Dobrze mowie?
  14. bulk_1986

    2.0 TFSI kilka pytań

    Znalazlem gruby temat na A5 forum odnośnie problemu olejowego 2.0 TFSI, widzialem ze nawet od nas z forum koledzy sie wypowiadali, jest tez tam mocno aktywny uzytkownik którego firma naprawia ten problem poza ASO - orientuje sie ktoś w kosztach takiej operacji? Poprzednie auto mialem jak w profilu i mimo ze to slawne 2.0 TDI o symbolu BLB to zlego slowa o nim nie powiem, przy 200tys/km przeszczepilem naped pompy oleju u AZ'ow w Pruszczu, poczyscilem i uszczelnilem pompowtryski i w trakcie jeden egr i napinacz paska rozrzadu. Przez 6 lat i ponad 100tys/km tylko wymiany eksploatacyjne i bylem z auta mega zadowolony. Teraz z racji przebiegów i zalet benzyniaka myślę o 2.0TFSI ale nie chcial bym wdepnąć...
  15. bulk_1986

    2.0 TFSI kilka pytań

    Dzięki za odp. Auto jest z 2011 ale wiem z kiedy dokładnie. Co do skrzyni to tak wlasnie czytalem ze Multi to oski a quattro to tip/stronic. Auto jest o malym przebiegu bo raptem 30 tys/km i nadal na gw, ciezko wyegzekwować naprawę tego problemu w ASO? Czytalem różne fora i widzialem Twoje wpisy odnośnie oleju itp. Jak spisuje sie ten millers 0W40? Co zalewales wcześniej i czy widzisz roznice?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...