bulk_1986

Pasjonat
  • Zawartość

    166
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O bulk_1986

    Informacje

    • Imię
      Krzysiek
    • Lokalizacja
      Ystad/Gorzów

    Auto

    • Model
      A4 B8 Allroad
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. bulk_1986

      To już lepiej w wawie w firmie Corling Łukasz Snoch Chłopaki ogarniają temat i jeszcze czyszcza przy tym silnik, miske, smok oleju i dużo rzeczy które w cenie operacji ASO nie jest wliczone.
    2. bulk_1986

      Powinien a jak jest w praktyce to raczej prawdy się dowiesz bo ilu ludzi tyle opini, stylów jazdy, różnych setupów w autach itp
    3. bulk_1986

      80% to bajka i nie wiem skąd to wziąłeś kolego. Realnie według ulotki jest ok 66% bialka i full cukrów... Smak jest kozacki to fakt ale opłacalność to porażka...
    4. bulk_1986

      Szkoda ze białka w nim mało...
    5. bulk_1986

      Dodzwoniles sie do Pidziek-a znanego sprzedawcy olejow na innym forum, z reguly poleca Fuchsa Nie znaczy to ze ten akurat co Ci polecil jest zly, dziwne ze nie zaproponowal FUCHS 5W30 RACE PRO S Akurat race pro S jest mega olejem tylko ze z Fuchsem ma wspólną tylko nazwę bo to byłe Silkoene. Myślałem nad tym olejem do standardowej eksploatacji ale finalnie wziąłem Valvoline Syn Power 5w30
    6. bulk_1986

      zawsze tak mozesz to sobie tlumaczyc...
    7. bulk_1986

      Nexeny N3000 tez mialem i nadal mam na komplecie drugich felg ktore mam na sprzedaz. Tez kupione jako nowe 235/40/18 i uwazam za idealne w stosunku cena/jakosc, co napewno mozna powied iec to mialy wyczowalny opor toczenia ale na suchym prowaddzenie bajka, na mokrym zaraz po naglym deszczu trzeba bylo dac im chwile. Spec od kol mowil ze to mieszanka musiala sie niby schlodzic, po chwili jazda juz normalna. A i nexen to korea nie chinczyki... ida z salonow na nich Kia dosc czesto
    8. bulk_1986

      Ja akurat taki rozmiar 225/55/17 mam dedykowany bo to A4 Allroad...
    9. bulk_1986

      Pytam z ciekawosci i bez szydery bo sam kupilem nowki Fuldy Sport Control 225/55/17 swieze z lutego 2014. Opony zaqsze kupuje nowki i jak narazie naljepsze byly Kumho ecsta KU31, tylko ze zginely w oczach po przebiegu 25tys... Fulde narazie po ok 1,5 tys km moge powiedziec ze bardzo cicha, dobrze trzyma na suchym i mokrym, duzy rant ochronny. Zobaczymy jak bedzie przy zuzywaniu sie i jak z jej zywotnoscia.
    10. bulk_1986

      Fulde Sport Control stawiasz z tymi z wyższej czy z niższej półki?
    11. bulk_1986

      Pytam z ciekawości, 8 to już mulenie auta i ciężko tak jechać, takie realne średnie z tego co widzę to przy quattro to ok 9,5 litra do 12 przy jeździe już dynamicznej czy autostardowej rzędu 170 km/h na tempomacie.
    12. bulk_1986

      Griga a jak u Ciebie kształtuje się spalanie - pomijając to co masz w profilu...
    13. bulk_1986

      Musisz zostać na 5W30 bo tego typu oliwy mają normę dla DPF'a Jeżeli chcesz przejść na 5W40 to musisz liczyć się z usunięciem filtra DPF. Usunięcie filtra DPF i przejście na 5W40 byłoby zdrowsze dla motoru Cabanmat a co sie stanie DPF-em jeśli zastosuje olej 5W40 ? Teoretycznie powinien sie zapychać a w praktyce nie odczujesz roznicy jeśli będzie to olej dobrej jakości i low saps... Ogólnie oleje 5w30 same w sobie nie są zle o ile wymienia sie je co 15 tys/km a nie w trybie long life. A olej w jednym aucie pozostaje czysty a w drugim odrazu po odpaleniu czarny bo pewnie konstrukcja silnika nie umozliwia spuszczenia 100% starego oleju i po odpaleniu miesza sie z nowym i stad zmienia kolor na ciemny. Dobrze mowie?
    14. bulk_1986

      Znalazlem gruby temat na A5 forum odnośnie problemu olejowego 2.0 TFSI, widzialem ze nawet od nas z forum koledzy sie wypowiadali, jest tez tam mocno aktywny uzytkownik którego firma naprawia ten problem poza ASO - orientuje sie ktoś w kosztach takiej operacji? Poprzednie auto mialem jak w profilu i mimo ze to slawne 2.0 TDI o symbolu BLB to zlego slowa o nim nie powiem, przy 200tys/km przeszczepilem naped pompy oleju u AZ'ow w Pruszczu, poczyscilem i uszczelnilem pompowtryski i w trakcie jeden egr i napinacz paska rozrzadu. Przez 6 lat i ponad 100tys/km tylko wymiany eksploatacyjne i bylem z auta mega zadowolony. Teraz z racji przebiegów i zalet benzyniaka myślę o 2.0TFSI ale nie chcial bym wdepnąć...
    15. bulk_1986

      Dzięki za odp. Auto jest z 2011 ale wiem z kiedy dokładnie. Co do skrzyni to tak wlasnie czytalem ze Multi to oski a quattro to tip/stronic. Auto jest o malym przebiegu bo raptem 30 tys/km i nadal na gw, ciezko wyegzekwować naprawę tego problemu w ASO? Czytalem różne fora i widzialem Twoje wpisy odnośnie oleju itp. Jak spisuje sie ten millers 0W40? Co zalewales wcześniej i czy widzisz roznice?