Tommy Gun Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Witam i proszę o poradę. Silnik 1.9 tdi 1z ze zwykłym kołem zamachowym. Od kilku dni zauważyłem w aucie niepokojącą rzecz. Przedstawię dokładny opis co jest na rzeczy: Jak odpalam rano auto do pracy, wyjeżdzam najpierw na wstecznym, skręcam kołami w prawo. Po tym zapinam jedynkę i odbijam w lewo. Wszystkie fajnie tylko podczas ruszania do przodu auto niemiłosiernie szarpie. Dawałem dużo gazu ale auto szarpało jak wściekłe. Przez pewien kawałek drogi również. Później to wszystko ustaje. Co to za ustrojstwo może być ?? Vag - żadnych błędów, wtryskiwacze były niedawno sprawdzane na maszynie są ok, była także uszczelniana pompa + czyszczony nastawnik. Mam też takie odczucie że po uszczelnieniu pompy i czyszczeniu nastawnika silnik po rozruchu (tylko wtedy) trochę nierówno pracuje. Kąt wtrysku i ogólnie zapłon jest ustawiony prawidłowo tak samo jak i dawka paliwa. O co chodzi w tym bajzlu ?? Czyżby sprzęgło odmawiało posłuszeństwa ?? Tak 2 miesiące wstecz raz jeden jedyny ślizgało mi się na 4 biegu. Czasami też po rozruchu zmiana z 1 na 2 pozostawia wiele do życzenia. Ostatnio jak robiłem z ojcem logi dynamiczne z cegłą na gaz po powrocie czuć było smród sprzęgła. Na łączeniu skrzyni i silnika są ślady oleju, w żadnym miejscu nie cieknie tylko tam. Czy możliwa jest teoria że olej z puszczającego uszczelniacza na wale chlapie na tarczę sprzęgła i przy okazji wyrąbany jest docisk ??? Jeśli ktoś miał podobny problem to poproszę o sugestie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się