grippen 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 dobra nie kłóćmy się było minęło i nie ma powrotu żałuje że tak się stało trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 dobra nie kłóćmy się było minęło i nie ma powrotu żałuje że tak się stało trudno Dokładnie - nie ma co się kłócić Najciekawsze jest to, że Tuli nie pofatygował się za bardzo żeby chociaż odezwać się w tym wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 dobra nie kłóćmy się było minęło i nie ma powrotu żałuje że tak się stało trudno ale kto się kłóci ?[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 15:14 _________________________________________________ dobra nie kłóćmy się było minęło i nie ma powrotu żałuje że tak się stało trudno Dokładnie - nie ma co się kłócić Najciekawsze jest to, że Tuli nie pofatygował się za bardzo żeby chociaż odezwać się w tym wątku. To właśnie świadczy o nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaśka 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Skoro już wiadomo jakie konsekwencje poniesie sprzedający to proponuję zamknąć temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Moim skromnym zdaniem sprzedawca powinien odzyskać towar który sprzedawała a kaska powinna wrócić do kupującego. Jak to ktoś pisał.....jesteśmy jedną społecznością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glapsson 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Powiem tak Macie neta, pocztę, GG, itd itd... W czym problem powiedzieć podeślij mi fotki to się zastanowię czy kupić A tak sprzedający w dobrej wierze wysyła coś powiedzmy o wartości 100 za 40 i myśli że jest ok a z drugiej strony klient kupił coś za 40 za co miał dać 100 i się cieszy że sfrajerował sprzedawce a później rozczarowania. Myślę że nie tędy droga aby komuś coś zarzucać -- zawiodła komunikacja wiem że to nie allegro ale fotka tego co sprzedajemy wielce wskazana np fotosik Nikogo nie chcę bronić ani ganić ale dobre chęci nie wystarczą a do tego tak bywa jak się kota w worku kupuje. A w ogóle nie wiem czy dobrze przeczytałem to paczka była pobraniowa-- trzebabyło nie odebrać.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaśka 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Moim skromnym zdaniem sprzedawca powinien odzyskać towar który sprzedawała a kaska powinna wrócić do kupującego. Jak to ktoś pisał.....jesteśmy jedną społecznością. Nieczęsto sie z Tobą zgadzam, ale tym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Powiem tak Macie neta, pocztę, GG, itd itd... W czym problem powiedzieć podeślij mi fotki to się zastanowię czy kupić A tak sprzedający w dobrej wierze wysyła coś powiedzmy o wartości 100 za 40 i myśli że jest ok a z drugiej strony klient kupił coś za 40 za co miał dać 100 i się cieszy że sfrajerował sprzedawce a później rozczarowania. Myślę że nie tędy droga aby komuś coś zarzucać -- zawiodła komunikacja wiem że to nie allegro ale fotka tego co sprzedajemy wielce wskazana np fotosik Nikogo nie chcę bronić ani ganić ale dobre chęci nie wystarczą a do tego tak bywa jak się kota w worku kupuje. A w ogóle nie wiem czy dobrze przeczytałem to paczka była pobraniowa-- trzebabyło nie odebrać.... Pozdrawiam 4 dni mi zdjęcia wysyłał Jak inicjator tego tematu proszę o kłódeczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi