Dragan 0 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Witam. Proszę o analizę logów. Z góry dziękuję. Pokazują się dwa błędy silnika: 3102 Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157- Brak sygnału 145E Przepływ masy powietrza w trybie regeneracji za mały Logi dynamiczne: Log (4 - 001) Log (5 - 003) Log (3 - 004) Log (0 - 008) Log (1 - 010) Log (9 - 011) Logi statyczne: Log (6 - 001) Log (10 - 003) Log (2 - 007) Log (7 - 011) Log (8 - 013) Log (11 - 023) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Błedy wracają po skasowaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michier 0 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 korekty na ppd ok, z tym, że późno Ci turbo wstaje. Hamowałeś go już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragan 0 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam. Dzisiaj dopiero skasuję błędy. Nic nie ruszałem. Auto nie było na hamowni. Podejrzewam, że coś mam nie tak z: DPF lub chłodnica recyrkulacji spalin lub EGR. Rozumiem, że z załączonych logów nie da się tego stwierdzić/wykluczyć? Czy wartości w logu: Log (8 - 013) są prawidłowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Nie wyglądają zle. Zobacz czy da się usunąc bład silnika klapy gaszącej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michier 0 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 i zawsze tą klapę możesz wyczyścić-może w tym tkwi problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragan 0 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Witam. Dziś znów pojawił mi się błąd klapy. Wyczyścić? Kto może się tym zająć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michier 0 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Zdemontuj mechanizm weź naftę i czyść. Gdzieś nawet widziałem taki extra środek do czyszczenia klapy z liqui moly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Obydwa błędy biorą się z tego pierwszego. Trzeba sprawdzić co dzieje się z tym silniczkiem. W wielu przypadkach albo jest zalany olejem albo jego mechanizm jest uwalony. Wymontuj i rozbierz a na początek sprawdź cz wtyczka, która w nim siedzi jest czysta i profilaktycznie spryskaj jej jak i silniczka V157 piny. Oczywiście V157 steruje klapą regulującą przepływ powietrza doładowanego do kolektora ssącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Przy okazji sprawdz czy nie spalił się bezpiecznik 10 A pod maską... V157 i wentylatory sa na jednym bezpieczniku... jesli jest zwarcie w silniczku pada bezpiecznik i nie dzialają tez wentylatory... co przy tych upałach nie jest wskazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się