Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T - 150km vs. 180km - kilka pytań


mario-S4

Rekomendowane odpowiedzi

Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A prawdą jest że te z początku produkcji to już miały kute tłoki, nie wiem jak tam korbowody, ale coś tam słyszałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoki korby i wał były kute

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km :naughty:

zrób sam najpierw pełne 250kM a gwarantuję Ci że po tym wszystkim przejdzie Ci ochota na 400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoki korby i wał były kute

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

Do 300 KM niby nie ale można się wcześniej zastanowić nad tym. Później nie będzie takiego problemu żeby zrobić 400 czy 500 km :naughty:

zrób sam najpierw pełne 250kM a gwarantuję Ci że po tym wszystkim przejdzie Ci ochota na 400

Koni zawsze będzie mało. Będziesz miał 250 to będziesz chciał 300 itd. Z drugiej strony dobrze zrobione 250 km robi robotę :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie masz racje

praktycznie to tego nie przerabiałes i nie masz pojecia

co sie z tym je

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt co fakt nie przerabiałem ale mam zamiar przerobić w swojej b5 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zrobisz, to po wszystkim bedziesz "cudownie uleczony"

gwarantuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od kondycji silnika i podzespołów

u mnie wyszło 208 kM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wałek rozrządu na dolocie ma zmienna faze (AEB tego nie ma)

tłoki korby i wał były kute

A jak działa ta zmienna faza rozrządu? Napinacz łańcucha nią steruje? Masz jakiś schemat?

Skoro były zakuwane w oryginale to po co zakuwać pownie chcecie powyżej tych 300 koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mógłbym prosić o jakieś linki albo opis co zrobić żeby tak właśnie koło 300 wyciągnąć??? myślę że tyle wystarczy na "nasze" drogi, poza tym do tego wszystkiego trzeba liczyć porządne hamulce i zawieszenie jeszcze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mógłbym prosić o jakieś linki albo opis co zrobić żeby tak właśnie koło 300 wyciągnąć??? myślę że tyle wystarczy na "nasze" drogi, poza tym do tego wszystkiego trzeba liczyć porządne hamulce i zawieszenie jeszcze...

A można wiedzieć jakim budżetem dysponujesz na takowe modyfikacje nie wliczając dobrych chęci?

Masz w ogóle jakieś audi do modyfikacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 300kM trzeba wyłozyc z 9000-10000zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli możliwe że się zmieszczę... bo planuje wyrwać coś 00/01 rok tak do 15 i drugie tyle w mody, bo myślałem też o s4 ale to musiałbym mieć chyba z 50... oglądałem jedną ale cena 27 plus jakiś rozrząd, zawiecha, oleje filtry itp... no właśnie, poza tym opłaty 2.7 a 1.8 robi różnice... a aż tak kasą nie sram żeby wozić się S-ką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...