fibol Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam chciałbym się zapytać czy grubość 200 mierzona czujnikiem elektrycznym jest normą w audi a4 z 2000r ? Mierzone było wszędzie na zewnątrz w środku gdzie się dało i nie było tapicerki auto było mokre od deszczu ale w miejscach gdzie było sucho wartość ta sama . Dodam że autko jest moje był potencjalny kupiec z czujnikiem jak mu powiedziałem że maska była wymieniana latał z czujnikiem jak opętany . Jakie było zdziwienie że wszędzie była ta sama grubość lakieru co prawda mi póła też opadła , w serwisie jest wpis że wymiana po niemiecku " frontklapp"
tomaszstn Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 200 mikronów to trochę dużo, mi przeleciał koleś z ubezpieczalni i na całym aucie miałem od 130 do 140 ale może to też zależy jaki ma się miernik
fibol Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 Mi tez się wydaje że dużo ale wszędzie tyle samo to mnie zastanawia . Na początku myślałem że mokry itp. ale na suchym to samo .
Lukasz_mk2 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Jak na mój gust to czujnik był uwalony, bo nawet jeżeli całe auto było malowane to jest to niemożliwe by lakiernik wszędzie prysnął z taką dokładnością, że każdy element miał taką sama grubość. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
danielom Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 calkiem normalna sprawa ze moze byc caly w takiej grubosci, miernik nie wskaze idealnie nigdy, zawzse trzeba brac pod uwage tolerancje +/- 10- 15 mikronów.
fibol Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2012 Może cały malowany Dziękuję za odpowiedzi . Cały na pewno był malowany bo z gołymi blachami z fabryki nie wyjechał . Kiedyś dałem się nabrać na taki tekst i przegrałem flaszkę . Kuzyn jak ją zobaczył to powiedział tak " Był cały malowany" mi ciśnienie skoczyło i mówię mu że nie tylko maska w serwisie była wymieniana , a on załóż sie że cały był no to ja dobra o flaszkę i wtedy powiedział " był malowany co myślisz że z gołymi blachami z fabryki wyjechał " kopara mi opadła zakład to zakład flaszka na stół . Miał rację ,na najgłupsze słowa i rzeczy człowiek się da złapać .
tomaszstn Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 he he dobre ale cały czas wydaje mi się że 200 mikronów to stanowczo za dużo, ale tak jak powiedziałem, zależy czym mierzone i może ten miernik jakiś ciulaty.
danielom Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 jak masz zwykly akryl po kilkunastu latach to moze i za duzo, ale jak jest mettalic albo perla to wiecej warstw i 200 mikronow to nic takiego, gorzej jakby miejscowo bylo roznie.
mm69 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 200 mikronów to zdecydowanie za dużo, To tak jakby cały malowany był drugi raz , no chyba ,że miernik coś nie halo. Sprawdzałem na kilkunastu samochodach fabrycznie malowanych(czyli jeden raz)starych i nowych, metalikach i zwykłych akrylach , grubość lakieru wachała się od 60 do 120 mikronów. Miermik Gl-6s Fe&Al. Najcieńszy fabryczny lakier zdecydowanie ma Fiat. Moje audi wszedzie 90 mikronów(czarny akryl).
danielom Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Miermik Gl-6s Fe&Al. Stawiam flache ze przeszedl przez moje rece Wiem co mowie, mierzylem auta pod 190-200 mikronow, szczegolnie w starszych autach, teraz lakiery wodne wiec tez innej grubości sa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się