Jump to content

Ceny paliw


Tomeks
 Share

Recommended Posts

nie wiem jak u was,ale w Gdyni ropka jest droższa od benzynki,dzisiaj zobaczyłem :wallbash:

w dobie doładowanych silników z bezpośrednim wtryskiem,które pala podobnie do diesli i maja podobna elastyczność (np.VW 2.0TFSI),

pewnie będziemy sie przesiadać do benzyniaków.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

u mnie tez tak jest ale na szczescie traktory mniej pala :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Benzyna jeszcze zdrozeje.. :wink4:

Poza tym diesle pala mniej. (moze drozszego, ale mniej). :)

Link to comment
Share on other sites

a pamietacie te czasy,jak ropka byla za 50-60% ceny benzyny :decayed:.

tyle ze ja wtedy mialem akurat benzyniaka :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli mogę to chciałbym powiedzieć coś wszystkim gnojowozom...

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ :kox: :kox:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli mogę to chciałbym powiedzieć coś wszystkim gnojowozom...

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ :kox: :kox:

:tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli mogę to chciałbym powiedzieć coś wszystkim gnojowozom...

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ :kox: :kox:

piszac ten temat myslalem,ze pojdzie to w troche inna strone niz szyderstwo :sick3:

ON robi sie od lat z tego samego i tak samo,wiec jaka jest przyczyna takiej podwyzki ON wzgledem benzin :mysli:

mysle,ze to koncerny paliwowe odbijaja sobie straty z mniejszych przychodow spowodowanych procetowym udzialem On i Pb(diesli jest coraz wiecej i pala coraz mniej,a nowoczesnych bezyniakow ciagle bardzo malo)

Link to comment
Share on other sites

szyderstwo :sick3:

Nie bądź taki spięty baton :wink4:

ON robi sie od lat z tego samego i tak samo,wiec jaka jest przyczyna takiej podwyzki ON wzgledem benzin :mysli:

mysle,ze to koncerny paliwowe odbijaja sobie straty z mniejszych przychodow spowodowanych procetowym udzialem On i Pb(diesli jest coraz wiecej i pala coraz mniej,a nowoczesnych bezyniakow ciagle bardzo malo)

Całkowicie się z tym zgadzam co napisałeś. I będzie jeszcze gorzej. To są elementarne zasady wolnego rynku. Mniejszy popyt powoduje wzrost cen. Nic nie zrobisz. No chyba, że państwo wykaże się mocniejszym interwencjonizmem na rynku paliw, w co wątpię. Choć szczerze powiem, że kurs złotówki do dolara mile zaskakuje :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Więcej diesli - zwiększony popyt na ON - wyższa cena... proste jak... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nie bądź taki spięty baton :wink4:

no wiesz,MODERATOR to taki forumowy profesor :hi:,od takich oczekujemy troche wiecej niz-

gnojowozom...

:gwizdanie::polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Link to comment
Share on other sites

Więcej diesli - zwiększony popyt na ON - wyższa cena... proste jak... :naughty:

Lub jak pisałem mniejsza konsumpcja ON własnie przez nowoczesne silniki... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

a kondony nie drozeja,choc bzykam coraz wiecej :gupek2:

Link to comment
Share on other sites

bo uzywasz ciagle tej samej:)))

:wallbash::polew::wallbash::polew::wallbash::polew::wallbash::polew:

Link to comment
Share on other sites

bo uzywasz ciagle tej samej:)))

moze gumy,ale napewno nie babki :polew: :polew: :polew:

Link to comment
Share on other sites

bo uzywasz ciagle tego samego:)))

leżę i kwiczę pod biurkiem... :kox:

Link to comment
Share on other sites

sam nie wiem czy się śmiać z ceny On czy bo uzywasz ciagle tego samego:)))

:polew: :polew: :polew: :polew:

Hybryda to przyszłość :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj na tvn turbo widziałem jak już jakieś hybrydowe dostawki do benzyniaków zaczynają robić, sorki za OT, a gas na diesle jeszcze u nas nie jest rozpowszechniony.

Link to comment
Share on other sites

u mnie diesel bp ultimate dzisiaj po 4.63zl :disgust: , kur.... mialem 240zl i niestety nie zatankowalem po raz pierwszy do pelna :slina:

chyba zaczne tankowac po 100zl i wtedy bede mial w d*pie podwyzki. Doloze nastepne magnetyzery, mam juz jedne pali 20%mniej wg aukcji, doloze jeszcze jeden komplet wyjdzie ze bedzie pali 40% mniej, jak znow podrozeje dieselek pomysle nad nastepnym kompletem .... :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Doloze nastepne magnetyzery, mam juz jedne pali 20%mniej wg aukcji, doloze jeszcze jeden komplet wyjdzie ze bedzie pali 40% mniej, jak znow podrozeje dieselek pomysle nad nastepnym kompletem .... :mysli:

plan masz konkretny musze przyznać :kox: a na tych magnetyzerach to furka lepiej smiga? :przebiegly:

Link to comment
Share on other sites

nie wiem jak u was,ale w Gdyni ropka jest drozsza od benzynki,dzisiaj zobaczylem :wallbash:

w dobie doladowanych silnikow z bezposrednim wtryskim,ktore pala podobnie do diesli i maja podobna elastycznosc (np.VW 2.0TFSI),

pewnie bedziemy sie przesiadac do benzyniakow.

ale żywotność benzyniaków mniejsza :)

Link to comment
Share on other sites

W ogóle to przecież wbrew logice żeby ON był droższy od PB.Ale u nas jest wszystko możliwe.

Link to comment
Share on other sites

w UK Diesel jest drozszy od benzyny , pb95=1.12 ON=1.25 ,ale nie dlatego ja mam 2.8 q :):)

Link to comment
Share on other sites

Co do ceny paliwa to są spekulacje.

Odnośnie ceny ON I PB ...ON już droższy od PB na własne oczy wczoraj widziałem :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

a po wakacjach paliwko ma kosztowac 8 zeta.... czas wrocic na rower

tia..15 zl w ogóle...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...