themOn Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Witam, ogolnie problem wystapil niedawno jeszcze na ori turbinie, zaczela sie wkrecac na obroty z "lagiem", pozatym nawet majac juz 2000rpm na liczniku i depnieciu do deski trzeba bylo poczekac jakas sekunde zeby sie "napompowala". Wiec pytam znawcow o co chodzi? czy moze N75 sie konczy, czy dziura w dolocie (auto nie kopci). Ps. Po zmianie turbo na awx, jest nadal to samo. Logi daje ponizej moze rozjasnia troche sytuacje. http://www.themon.pradnik.net/grupa003.htm http://www.themon.pradnik.net/grupa008.htm http://www.themon.pradnik.net/grupa011.htm
Iverson Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Sprawdź wężyki od N75 może jakiś się poluzował. Ale notlaufa nie lapiesz??
sokolnh Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 wężyki były sprawdzane, chcieliśmy podmienic n75 ode mnie ale niestety nie pasuje (inne sterowanie turbiny), wiec dzisiaj na spocie podmienimy z innego AFNa dziwne jest też to, że nawet jak sie go trzyma powyżej tych 3000 i turbo juz pompuje to i tak rure idąca do intercoolera mozna łatwo scisnąć tak jakby tam ciśnienia nie było, więc moze gdzie jeszcze wczesniej sie ulatnia
Iverson Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 no to pewno dziura w dolocie, podczas doładowania to wąż powinien puchnąć i nia da rady go ścisnąć.
themOn Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Opublikowano 18 Maja 2008 wąż podczas doładowania puchnie ale da rade go ścisnać.
Tukan Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Moze przeływka cos nie domaga??Patrzac po logach cos mi nie pasi,ale ja sie malo znam
sokolnh Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 n75 podmienione, dalej to samo przepływke zostawmy w spokoju, napierw ciśnienie
spanky Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 sprawdzcie szczelnosc gruszki ... katalizator jest ?
themOn Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Opublikowano 19 Maja 2008 katalizatora nie ma, sprawdze gruche w takim razie smiley ---- Sprawdzilem gruche, wyglada na "zdrowa". Zrobilem tez inny test, odpialem weza na laczniku pompa - servo do wspomagania hamulca. zaslepilem jeden koniec takze podcisnienie szlo tylko na N75 i Zaworek EGR. Zrobilem logi: Log 003: http://www.themon.pradnik.net/log03.htm Log 011: http://www.themon.pradnik.net/log011.htm Przepływki jeszcze nie czyściłem, ale wydaje mi się że co nie co się poprawiło, jutro wymienie jeszcze wszystkie wężyki do podcisnienia.
themOn Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Opublikowano 20 Maja 2008 Czyli servo do wymiany i bedzie zdrow, czy moze jeszcze czyszczenie przeplywki?
greg1 Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 przed wymiana serva sprawdz polaczenie wezy w gumowej przejsciowce w przegrodzie silnika :th:
themOn Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2008 No więc, po wymianie wężyków, gruszki na nową ( nowa ma przynajmniej osłone termiczną ) i przepływomierza auto wkońcu zaczeło zap....
Tukan Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 No więc, po wymianie wężyków, gruszki na nową ( nowa ma przynajmniej osłone termiczną ) i przepływomierza auto wkońcu zaczeło zap.... Gratki :th:
sokolnh Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 No więc, po wymianie wężyków, gruszki na nową ( nowa ma przynajmniej osłone termiczną ) i przepływomierza auto wkońcu zaczeło zap.... ja myśle że za niedługo to dopiero bedzie zap...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się