tomi Opublikowano 13 Listopada 2006 Opublikowano 13 Listopada 2006 Witam. Sprawdziłem wczoraj na klimatronicu kod c1 i wywaliło mi błąd 22.1. Podejrzewam, że to przez to iż kupiłem samochód bez sprężarki klimy, ale wcześniej wyswietlało mi 0.0, a więc żadnych błędów. Nie wiem czy chodzi o tą sprężarkę czy nie. Jak myślicie? Za wszelkie uwagi będę wdzięczny. 3majcie się.
adamq Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Wystarczyło poszukać. Te kody to: 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa Znaczy to, że sprężarka cały czas nie chce się włączyć. Przynajmniej tak się mi wydaje...
kris Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Szacuneczek! mam problem z moją klimą, bo nie chce trzymać franca gazu, góra trzy dni trzyma i koniec, wymieniłem wszystkie uszczelki i nikt nie może znaleźć przyczyny, może ktoś miał podobny problem
Pikuś Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 kris, to jedz do takich fachowcow co Ci znajda dziure. Maja do tego specjalny plyn czy cus, ktory wprowadzaja w uklad i po sprawie. Zapomnialbym idz sie ladnie przywitaj i zapoznaj z regulaminem. W innym przypadku post zniknie.
szogun0 Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Jak uszczelnienie sprężarki sie wysypało, to wskaźniki UV nie pomogą.
tomi Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Opublikowano 14 Listopada 2006 Hack ja kody mam. Nie musisz ich wypisywać. Sęk w tym, żeby je przeanalizować co dokładnie oznaczają i co się za tym kryje. Co oznacza ze komresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie? P.S. Nie mam kompresora klimy
kris Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 szogun0 a można jakoś sprawdzić czy sprężarka jest szcelna?
szogun0 Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 No raczej bez demontażu i rozbiórki nie bardzo. Jest jeszcze jedna sprawa. Test szczelności urządzeniem do obsługi klimatyzacji odbywa się na podciśnieniu, a normalny stan pracy układu to nadciśnienie. Efekt (info od osoby, która to wykryła): nieskręcone (wogóle) węże po naprawie. Gaz ucieka bardzo szybko, urządzenie robi podciśnienie i nie wykrywa nieszczelności, bo węże są zasysane i się same uszczelniają. Po napełnieniu gazem podwyższa się ciśnienie w układzie i węże się rozpinają. Gaz ucieka. Bez dokładnego oglądnięcia wszelkich połączeń niemożliwe do wykrycia.
gladiator111 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 czy kod 22,1 może oznaczać że skończył mi się gaz-nabijałem w maju
tomi Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 W moim przypadku kod błędu 22.1 był skutkiem braku sprężarki. Po zamontowaniu, napełnieniu układu, odgrzybieniu błąd zniknął i nie pojawił się już nigdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się