martinus Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 wlał STP, więc znaczy się że na obecną chwile poprawił korekcje i to by się zgadzało, ale na jak długo ciekawe... a za cenę dwumasu były by pompki po regeneracji... jedynie jeszcze bez kosztów to zdjąć pokrywę silnika i przy wtyczkach pompek podoginać blaszki stykowe bo to też jest typowe, że połączenie potrafi być słabe.
Robertos Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 Jak to wtryski to rzeczywiście warto było wydać 24 zl na stp,przynajmiej na chwilę a dwumasa? 2500zl w plecy:facepalm: ---------- Post dopisany at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany at 20:07 ---------- wlał STP, więc znaczy się że na obecną chwile poprawił korekcje i to by się zgadzało, ale na jak długo ciekawe... a za cenę dwumasu były by pompki po regeneracji... jedynie jeszcze bez kosztów to zdjąć pokrywę silnika i przy wtyczkach pompek podoginać blaszki stykowe bo to też jest typowe, że połączenie potrafi być słabe. Można tak samemu to zrobić?
martinus Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Można tak samemu to zrobić? Można: z tym, że na pkt. 6 - 7 kończysz i bierzesz się za wtyczki tak jak pisze w poniższym temacie w punkcie 39. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b7-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-2-0-tdi-16v-228569/
Robertos Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 Odpuszczę i to,poczekam jeszcze parę tygodni.Teraz pytanie do Was koledzy-robić coś czy to olać? Jeżeli tak naprawdę padają pompki to jakie to mogą być główne objawy? Nie sugeruję się opiniami googlowymi bo wiem że tu jest spora częśc prawdziwych fachowców.
Wihajster Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 jaki przebieg??dlaczego nie wkleisz logów??
Robertos Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 A więc zrobiłem logi i wszędzie czyściutko,pompki ok,turbinka jak nowa,opony i felgi ok,wszystkie filtry wymienione.Praktycznie wyeliminowałem już prawie wszystko,zostają półośki może skrzynia..? Sam już nie wiem,na pierwszy rzut oka mechanik nie stwierdził najmniejszych luzów w zawieszeniu,no zgłupieć można:facepalm: Jak to możliwe że wibracje są tylko i wyłącznie w przedziale 30 do 45kmh-to już jest jakaś paranoja.
Wihajster Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 A więc zrobiłem logi i wszędzie czyściutko,pompki ok,turbinka jak nowa,opony i felgi ok,wszystkie filtry wymienione.Praktycznie wyeliminowałem już prawie wszystko,zostają półośki może skrzynia..? Sam już nie wiem,na pierwszy rzut oka mechanik nie stwierdził najmniejszych luzów w zawieszeniu,no zgłupieć można:facepalm: Jak to możliwe że wibracje są tylko i wyłącznie w przedziale 30 do 45kmh-to już jest jakaś paranoja.a kto powiedzial,że pompki oki?? wkleiles dzies te logi?? Poza tym to,że korekcje sa oki wcale nie znaczy iz PD sa sprawne .Co z EGR??
Robertos Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 Nie wklejałem nigdzie logów,poprostu zaufałem mechanikowi a EGR nie sprawdzałem.Widziałeś gdzieś kolego Wihajster podobną sytuację jaka jest u mnie? ---------- Post dopisany 05-11-2012 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2012 at 18:33 ---------- Temat zakończony-pier...olony przegub wewnętrzny prawy,siedem wizyt u różnych mechaników ( w tym servis boscha czy pezetmoty) i tyle kasy w plecy:facepalm: W końcu trafił się ten ósmy który zdiagnizował to praktycznie odrazu..A jakie mi pytanie zadał "Jak tylu mechaników nie mogło takiego czegoś wybadać?" A ja biedny tylko rozłożyłem ręce:facepalm: Całe szczęście bo jeden z ostatnich już mi pompki wykręcał na diagnozę-200zl od pompki i oczywiście ewentualna ich wymiana-heh następna piątka w plecy by była,na szczęście szybko się zorientowałem że to jakiś wał i się ewakuowałem.
HiRide Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Nie wklejałem nigdzie logów,poprostu zaufałem mechanikowi a EGR nie sprawdzałem.Widziałeś gdzieś kolego Wihajster podobną sytuację jaka jest u mnie?---------- Post dopisany 05-11-2012 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2012 at 18:33 ---------- Temat zakończony-pier...olony przegub wewnętrzny prawy,siedem wizyt u różnych mechaników ( w tym servis boscha czy pezetmoty) i tyle kasy w plecy:facepalm: W końcu trafił się ten ósmy który zdiagnizował to praktycznie odrazu..A jakie mi pytanie zadał "Jak tylu mechaników nie mogło takiego czegoś wybadać?" A ja biedny tylko rozłożyłem ręce:facepalm: Całe szczęście bo jeden z ostatnich już mi pompki wykręcał na diagnozę-200zl od pompki i oczywiście ewentualna ich wymiana-heh następna piątka w plecy by była,na szczęście szybko się zorientowałem że to jakiś wał i się ewakuowałem. Fajnie ze udalo sie zdiagnozowac problem.U mnie jest podobnie tyle ze nie wibruje tak mocno ale jak odpowiednio wcisne pedal gazu( nie za slabo nie za mocno) to wibracje mozna czuc od 40 do okolo 100 kh/h.Skrzynia tez multi.Podmienialem kompletne polosie ale nic to nie dalo.Poki co odpuscilem temat bo za duzo czasu ,nerwow i kasy juz mnie to kosztowalo,
Robertos Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 No to współczuję,wiem przez co przechodzisz:kwasny: Też pusciłem sporo kasy ale wkońcu dopiąłem swego.Ja już zaczynałem myśleć że każdy mechanik w Polsce czyta te forum i jak przykładowo ktoś wpada do nich z b7 która ma jakieś tam wibracje to na 120% diagnozują-dwumasa i pompki:grin: Nic innego nie biorą pod uwagę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się