jasam Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Ja założyłem dzienne tylko dlatego żeby oszczędzać ledwo co założone soczewki z B8 z połowy 2011r i nowe żarówki D1S z ASO . Jak by nie te inwestycje to bym to olał. Nie chodziło mi o żaden optyczny tuning bo za ładnie to nie wygląda. podłużne za ładnie może i nie wyglądają choć niektórym się podobają (sam mam założone ) ale okrągłe zamiast halogenów to już całkiem ładny efekt. Poradziłem szwagrowi do c5 założyć zamiast zniszczonych halogenów i jest bardzo zadowolony. PS też sobie założyłem żeby nowych lamp nie wypalać i niepotrzebnie prądu nie ciągnąć (12W to nie 150W )
Pretor Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 posio Oszczędność góra... Po to wymyślono DRL na ledach .
ucho.77 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Opublikowano 4 Lipca 2012 posio Oszczędność góra... Po to wymyślono DRL na ledach . ja w ciagu 4 miesiecy wymienilem 2 przetwornice wiec lepsze cos takiego zamontowac niz jarac xenony w ciagu dnia
posio Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 No racja,ją mam też u siebie,a że żona jeździ dużo autem przez dzień,to przynajmniej xenon nie cierpi...
Tomcast Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Koledzy, jakie okagłe ledy w halogeny S-line byście polecili jako DRL? Mnie też już drażni ciągła jazda na światłach mijania i chętnie wykorzystałbym opcję z halogenami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się