Lukasz_mk2 55 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 błąd 550 00550 - Ross-Tech Wiki błąd 575 00575 - Ross-Tech Wiki pierwszy błąd to problem z układem paliwowym (coś z zasilaniem w paliwo), a drugi to pewnie następstwo pierwszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audix 0 Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Pytanie tylko czemu skurczybyk nie ma mocy... 550 moze miec wpływ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 błąd 550 ma na to wpływ [h=4]Possible Symptoms[/h] Loss of Power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 a filtr paliwa kiedy osoba zmieniała....?? moze filtr jest zawalony ,słaba wydajnosc przpływu nastawnik w pompie wariuje ze ma mało paliwa wysyła sygnał do ECU ESCU do przepływki daje komunikat - nie licz masy przepływu to ona nie liczy wiec powietrza nie ma skoro nie ma paliwa i powietrza to nie ma mocy. tak kiedys bynajmniej miałem w mkIII TDI 1Z.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audix 0 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Zmieniała jakies 2000km temu filtry, więc chyba nie w tym rzecz. Dodam jeszcze, ze pojawia sie nowy blad 0519 jest trio bo dochodza 550 i 575 ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 wtrysk sterujacy obstawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Zmieniała jakies 2000km temu filtry, więc chyba nie w tym rzecz. Dodam jeszcze, ze pojawia sie nowy blad 0519 jest trio bo dochodza 550 i 575 ;( jaki masz opis przy błędzie 519 bo nie mogę go zlokalizować na stronie ross-tech'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 00550 Kontrola startu wtrysku 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 00519 problem z czujnikiem MAP Zakładając że masz rok 96 to czujnik w ECU, rozbierz pudło od sterownika i zobacz czy nie jest zalany olejem albo czy przewód idący z dolotu do ECU jest cały. Auto wchodzi w tryb awaryjny jak przyspieszasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audix 0 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 00550 Kontrola startu wtrysku00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 00519 problem z czujnikiem MAP Zakładając że masz rok 96 to czujnik w ECU, rozbierz pudło od sterownika i zobacz czy nie jest zalany olejem albo czy przewód idący z dolotu do ECU jest cały. Auto wchodzi w tryb awaryjny jak przyspieszasz? Turbina jest po czyszczeniu i okazalo sie, ze wcale bardzo zawalona nie byla i jest 'stosunkowo' swieza. Autko nie wchodzi w awarie, ale nadal gdy puszcze noge z gazu(oczywiscie turbina chodzi) to gdy puszcze gaz juz sie nie wlaczy tzn. raz sie wlaczy raz nie. Przewody sa cale, czujnik czysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 mi ostatnio rownierz auto przerywa powyrzej 2500 obrotow,nie jest to regularne ale bywa ze przerywa. Jade za niedlugo na podmianke sterujacego...moze to to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syndykat3 0 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 sprawdz czy nie masz dziury w obudowie filtra powietrza ja tak miałem róg był odłamany wymieniałem i przerabiałem co się dało i przy wymianie lampy lukam a tam dziura wielkości 5 zł zakleiłem włożyłem nowy filtr i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 sprawdz czy nie masz dziury w obudowie filtra powietrza ja tak miałem róg był odłamany wymieniałem i przerabiałem co się dało i przy wymianie lampy lukam a tam dziura wielkości 5 zł zakleiłem włożyłem nowy filtr i po problemie Przez dziure w obudowie auto Ci przerywalo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syndykat3 0 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 dokładnie wpadał w tryb awaryjny jak by przepływka kiedy przepływka została wyeliminowana następny był czujnik doładowania także to nie to pompa wacum czyli nieszczelność na niej nieszczelność na zaworku od sterowania turbiny i dlaej było to samo i przepadkiem podczas wymiany żarówki wyjmowałem lampe patrze a tam wspomniana dziura oczywiśći filtr był strasznie przy tej dziurze zniszczony zakleiłem dziure nowy filtr i jak problem zniknoł .sprawdz także doloty i weże które ida do filtra powietrza dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 A powiem Ci ze z ciekawosci lukne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m3e30 1 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 ciekawe co to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się