kowallo28 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,003,011,013,003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,003,004,001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM proszę o analize logów już nie daje rady z moją niunią mam problem z drganiami kierownicy oraz całej budy na wolnych obrotach-wymieniłem łącznik elastyczny poduszki skrzyni i silnika. po drugie odcina mi turbo przy ok 3000 obr. wogule takie słabe autko zawór n75 ok turbina wyczyszczona sztanga pracuje filtry wymienione błędów zero zapłon ustawiony na 100% ok.nie wiem już co robić może w logach coś będzie. błędy 2 Faults Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs 28-00 - Please Register/Activate
goldi Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Rafał zrób logi jak należy i nie w trybie awaryjnym po drugie dlaczego najpierw robisz sobie koszta zamiast zrobic komplet logów według błedu 550 kąt wtrysku jest poza regulacją i czujnik map sensor w ecu moze jest zaolejony generalnie komplet logów robionych pojedynczo na początek
kowallo28 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 czyli jak mam zrobic te logi robiłem według instrukcji i nie wiedziałem ze jestem w trybie awaryjnym,a co do początku wtrysku to pisze błąd sporadyczny.help
Sztomel Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Nie czułeś, że auto nie ma kompletnie dynamiki ? To nie Ty byłeś w trybie awaryjnym tylko sterownik silnika Opis, że jest błąd sporadyczny wcale nie oznacza, że nie jest to błąd trwały. Loguj maksymalnie po dwie grupy jednocześnie a przy tych błędach zloguj dynamicznie takie grupy : 003 z 011, 008 z 010 i 001 z 004. Ponadto statycznie grupę 000 w trybie Basic Settings oraz statycznie grupę 010 w zwykłym trybie czyli Meas. Blocks i pamiętaj aby przed każdym ponownym logiem zgasić i ponownie uruchomić silnik - ta opcja pozwoli na zresetowanie już aktywowanego trybu awaryjnego pod warunkiem, że błąd 00519 da się wcześniej skasować - jeśli nie to musisz najpierw sprawdzić wiązkę kabli od czujnika G71 lub wężyk podciśnienia, który idzie do sterownika silnika jak i ten odcinek, który jest wewnątrz jego metalowej obudowy a gwarantuję, że coś jest nie tak z czujnikiem G71 lub jego okablowaniem albo jego osprzętem (wężykiem ciśnieniowym idącym do ECU) skoro sterownik silnika zapisuje tylko jego błąd z pominięciem błędu 00575 i typowego dla 00519 przeładowania na max turbosprężarki gdzie ów błąd jest generowany automatycznie. Na błąd 00550 ma również wpływ powietrze w przewodzie paliwowym więc warto zwrócić na to uwagę jak i na fakt kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa bo nie pierwszy raz okazuje się, jak pytam się kolegów z różnych for, że auto z przebiegiem 200.000 km nigdy nie miało zmienianego filtra paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się