oktawiusz5 Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 mam wymontowaną sprężarkę i pytanie takie, gdzie się sprawdza stan i jakość oleju czy jest jeszcze jakiś olej prócz tego, który dodaje się do czynnika chłodzącego?
Magicbattle Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 nie da sie sprawdzic ilosci oleju. olej wraz z czynnikiem jest wysysany przez klime. stary olej zbiera sie w specjalnej puszeczce. zawsze przy napelnianiu nowym czynnikiem zmienia sie olej ale nie kazdy specklim to robi.
Frimuś Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Podjedz do zakladu gdzie zajmuja sie klima jak beda mieli czas i checi to za 50zl.sprawdzi ci stan czynnika
oktawiusz5 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 czyli olej w klimie jest tylko jeden ten który lata razem z czynnikiem ( nie ma tam np jakiejś przegrody ze tu czynnik z olejem a z drugiej strony np olej przekładniowy. jeszcze jedno jak stwierdzić kiedy olej kwalifikuje się do wymiany?
cysiu100 Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Olej powinien być zielony lub czysty przezroczysty ewentualnie lekka barwa żółtawa (nie wiem jaki w A4 jest zalewany). Jeżeli byś miał zatartą spreżarkę to olej był by szary lub ciemnozielony. Więcej o olejach można poczytać tu: Olej sprężarkowy - olej klimatyzacji samochodowej do sprężarek i kompresorów | Auto klimatyzacja samochodowa
oktawiusz5 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 olej mam koloru jaskrawego zielonego ( czysty ) tak jak płyn chłodzący PRESTONE, w walniętej sprężarce jeszcze nie wiem jaki mam olej po demontażu się okaże co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się