VeilSide 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam, Mam pytanie do posiadaczy aut z FMIC. Jaką macie temperature w dolocie przy upalnych dniach ? np 30 stopni na zewnatrz. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 nie wiem jaką mam ale spadków nie czuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 ja też nie czuje spadków , ale z ciekawosci zmierzyłem wczoraj temp. w swoim aucie. Przy temperaturze zew. 34 stopnie i przy ostrym pałowaniu mialem na moment równe 40 stopni, po czym po chwili spadla do 39 i w tej granicy caly czas sie utrzymywala, a nie powiem bo piłowalem ją dosyc ostro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 dokladnie nie pamietam ale na seryjnym SMIC miałem grubo ponad 70. teraz z 35 *C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 bez jaj ze spadkow nie czujecie przy 30C+ nawet przy fmicu nie ma czym jechac przy tej temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 bez jaj ze spadkow nie czujecie przy 30C+ nawet przy fmicu nie ma czym jechac przy tej temp jestem tego samego zdania spadek jest wyraźny, kto nie czuje, niech polata po mieście o 13 a póxniej zrobi to samo o 23:whistling: całkiem inny samochód Ale to nie oznacza ze FMIC nie robi roboty:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 sluchajcie,róznica pewnie jest,ale ja osobiscie naprawde jakoś mocno jej nie czuje ( w prównaniu z SMIC ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Polataj na trasie to poczujesz:wink: albo złap sie z serią na trasie:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 moze zle napisalem... chodzi mi o to ze z FMIC caly czas czuje jak fura ciągnie , nie ma wielkich spadków mocy, a w SMIC czulem spadek bardzo wyraznie.Teraz latanie w upalne dni to jest przyjemnosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 panowie proszę was codziennie furą 350km i nie ma spadków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 jak masz 400ps to nie czujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 400 nie mam ale mam chinke IC za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 tez mam chinke i sie nie grzeje dolot bo spr ostatnio,ale roznica jest duza miedzy 20-30C na dworze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 mam prośbę , sprawdzcie temperatrure vag-iem jak bedzie ~30 stopni, dla porównania, bo ciekawi mnie jakie beda róznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 sprawdzalem przy normalnej jezdzie jest 4-5C wiecej, przy bucie 10C jak pojedziesz 3 i 4 spod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 to skąd takie spadki u ciebie??? robiłeś jakieś pomiary,filmiki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 dupohamownia mi tak mowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 w sobotę robiłem właśnie pomiary temperatury i tak w Leonie arl z programem na 190/400 w dolocie 43-45 stopni przy +30na dworze. W Ibizie asv na seri i seryjnym mini-coolerku po paru przejazdach przy logach 66stopni :| w moim arlu też nie przekracza 45stponi na seryjnym fmicu, ale i tak jak jest +30 to widzę w lusterku małą zasłonę jak depnę konkretnie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 też się zastanawiałem czy z moim FMIC'em jest może coś nie tak, bo przy temp. 30+ czuje spadek mocy, no i troszkę większy batory:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się