Amol_24 Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Witam. Ile można wyciągnąć koników z 1.8T bez zakuwania tak by nie groziło to zniszczeniem silnika? Słyszałem już kilka opcji i nie wiem która jest prawdziwa.
poziek Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 300-340KM nie o moc jednak chodzi a o przebieg momentu obrotowego i jak późno będzie jego uderzenie... generalnie przy rozsądnym tuningu jest w stanie wiele znieść zwą go idioto odpornym
Amol_24 Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Opublikowano 18 Maja 2008 Przejechane mam teraz 98 tys km. Od początku jest oryginalny chip Audi.Obecnie mam 214 koni i 304 momentu. W vtg powiedzieli mi ze max to 280 koni.
poziek Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Stary z całym szacunkiem ale VTG nie zrobiło jeszcze ani jednego 1.8T B6 na więcej niż 210KM... Moje własne stało tam 5 miesięcy na włożenie turbiny K04-15...i d*pa. Turbo jakiego szukasz na moce rzędu +300KM to Garrett GT2871RS. I VTG do tego turbo nie zrobi programu. Uderzaj tutaj: www.unitronic.pl i zagadaj.
A3 Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Niby kiedyś z A4'ki Bullida wycisneli ponad 400KM ale ja nigdy nie widziałem wykresu i chyba oficjalnie też go nie było więc nie wiadomo ile w tym prawdy i nie wiadomo czy w 100% A4 Bullida robiło VTG...
poziek Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Kolego musisz się trochę podszkolic bo A4 Bullitta to nie jest B6 takie jak twoje Twoje auto i silnik 1.8T to jest dużo bardziej skomplikowana elektronika. Przepustnica elektroniczna, 2 sondy lambda i wiele innych... VTG 1.8T B6 nie zrobi. Nie zrobili ani jednej sztuki.
A3 Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Kolego musisz się trochę podszkolic bo A4 Bullitta to nie jest B6 takie jak twoje Twoje auto i silnik 1.8T to jest dużo bardziej skomplikowana elektronika. Przepustnica elektroniczna, 2 sondy lambda i wiele innych... VTG 1.8T B6 nie zrobi. Nie zrobili ani jednej sztuki. Bo VTG na tylko fajnych sponsorów nic poza tym...
poziek Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Kolego musisz się trochę podszkolic bo A4 Bullitta to nie jest B6 takie jak twoje Twoje auto i silnik 1.8T to jest dużo bardziej skomplikowana elektronika. Przepustnica elektroniczna, 2 sondy lambda i wiele innych... VTG 1.8T B6 nie zrobi. Nie zrobili ani jednej sztuki. Bo VTG na tylko fajnych sponsorów nic poza tym... Bez przesady...mają ogromną wiedze i wielkie osiągnięcia ale akurat naszego A4 B6 nie mają jeszcze rozpracowanego...
hornet Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Poziowaty idź do niech do rooboty i naczu co i jak
poziek Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Poziowaty idź do niech do rooboty i naczu co i jak Mało płacą :gwizdanie:
hornet Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Mało płacą :gwizdanie: Kierownikowi ?? :naughty:
poziek Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Przejechane mam teraz 98 tys km. Od początku jest oryginalny chip Audi.Obecnie mam 214 koni i 304 momentu. W vtg powiedzieli mi ze max to 280 koni. masz jakis wykres z hamowni na te 214 KM ?? :gwizdanie:
Amol_24 Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Opublikowano 19 Maja 2008 Wykres mam ale skaner mi nie działa.Pomiar był zrobiony rok temu w VTG przed wymiana układu wydechowego.Wsadziłem układ SUPERSPRINT.Teraz nie wiem jaka jest moc.W najbliszych dniach postaram sie zamieścić ten wykres.
poziek Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Spoko. Odejmij 10KM bo tyle zawyża hamownia VTG w naszych autach
gregory Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 nie o moc jednak chodzi a o przebieg momentu obrotowego i jak późno będzie jego uderzenie... Co racja to racja. Jak będziesz miał 300Hp i moment nisko to może ci korby pokrzywić. To raczej pewne. Oby tylko... . Poziek zresztą składa swoje 1.8T na GTRS-ie więc wie co w trawie piszczy. Troszke się chyba wzoruje na koledze Marecek z klubu passata Więc możesz i do Marecka zagadać i się popytać, bo on już jest po tuningu jakiś czas.
komar865 Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 czyli jakis programik na kompa i chip tak cos wiecej?? sam sie interesuje bo chcialbym swoja troszke podciagnac! :th:
gregory Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 czyli jakis programik na kompa i chip tak cos wiecej?? sam sie interesuje bo chcialbym swoja troszke podciagnac! :th: Zależy ile chcesz koników. Samym programem max 190.
Hercus Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 A teraz pytanko do speców czy stopień kompresji w AWT jakoś ogranicza możliwości podkręcania mocy ??? chyba tylko w AWT jest 9.5 a reszta ma 10 albo 10,5 ???? Albo czy mogą być problemy z eksploatacją ..... szybciej straci kompresje???
poziek Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 A teraz pytanko do speców czy stopień kompresji w AWT jakoś ogranicza możliwości podkręcania mocy ??? chyba tylko w AWT jest 9.5 a reszta ma 10 albo 10,5 ???? Albo czy mogą być problemy z eksploatacją ..... szybciej straci kompresje??? możesz śmiało rezać...
Q3KinG Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 czyli jakis programik na kompa i chip tak cos wiecej?? sam sie interesuje bo chcialbym swoja troszke podciagnac! :th: Zależy ile chcesz koników. Samym programem max 190. To jaki to programik i co poustawiac? Moglby ktos to ladnie opisac?POZDRAWIAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się