Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[ALL] Nawigacja za trzy stówy czy warto?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na początek wyjaśnie ze jestem zielony w sprawach nawigacji :embarrassed:

Podpowiedzcie czy warto "pchac sie" w nawigacje za 300 zł ?

czym różnią sie od tej za 1000?

Zastanawia mnie to bo zauważyłem dzis w markiecie a przydałaby sie na wyjazd

[br]Dopisany: 18 Maj 2008, 21:46 _________________________________________________cos takiego jak ta tutaj

http://www.allegro.pl/item360807575_nawigacja_gps_mapa_polski_lark_freebird_35_0_box.html

Opublikowano

w ta nie warto.

mapa bylejaka, a urzadzenie ma system winCE i ciezko bedzie Ci znalezc cos sensownego,

ale jak znajdziesz cos na windowsmobile 5 lub 6 za 400 czy 500 zeta, a sie da . to jak za wiele nie wymagasz od tego sprzetu to poza jakoscia wykonania i moze szybkoscia uzytecznie neiwiele bedize sie roznic.

Opublikowano

Kicha , kicha , kicha ...

przepraszam , nie chce mi się pisać szczegółów ...

jak chcesz być zadowolony to sobie odpuść :th:

Opublikowano

Według mnie za takie pieniądze bardzo się opłaca. Przecież można bez problemu dostać się do Windowsa i wrzucić m.in Automapę, albo inny soft pracujący pod kontrolą WinCE. STO_PROCENT, gdybyś miał pytania to zapraszam na GG: 1410576 .

Opublikowano