Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF chipowany w Dynosofcie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w upalne dni to raczej norma że jakieś tam bąki są,jeśli na hamowni było 27c to też swoje robi,zshamuj auta jak będzie 5c :decayed:

I co to mu da??

Opublikowano
w upalne dni to raczej norma że jakieś tam bąki są,jeśli na hamowni było 27c to też swoje robi,zshamuj auta jak będzie 5c :decayed:

I co to mu da??

da mu to i uzmysłowi co po niektórym że w dolocie będzie niższa temp i dymu będzie znacznie mniej..
Opublikowano
w upalne dni to raczej norma że jakieś tam bąki są,jeśli na hamowni było 27c to też swoje robi,zshamuj auta jak będzie 5c :decayed:

I co to mu da??

da mu to i uzmysłowi co po niektórym że w dolocie będzie niższa temp i dymu będzie znacznie mniej..

Ale przecież pisał że przy 14 stopniach auto nadal tak samo dymi. Myslę że jak będzie jeszcze 9 stopni mniej to za dużo się nie zmieni.

W aucie coś nie domaga i nie jest to raczej wina zewnętrznej temperatury.

Opublikowano

Tak naprawdę to nie mogę powiedzieć czy przy 14 st było dokładnie tak samo jak przy 26 st bo obserwowałem tylko w lusterku jak za mną jechało auto, jak by ktoś (jakiś kolega) jechał za mną to pewnie byłby w stanie dokładniej ocenić czy była różnica. Te bączki przy zmianie biegów gdzie kolega jechał za mną były przy temperaturze ok 18 st. Mam zamiar poprosić kogoś żeby jechał za mną i dokładnie ocenił jak to dokładnie wygląda podczas jazdy spokojnej i dynamicznej i wtedy będę wiedział więcej. Powiem tylko tyle, że przed programem nic nie dymiło nawet przy mocnym butowaniu. Ogólnie to fajnie się jeździ na tym programie, szczególnie widzę różnicę na 5tym i 6tym biegu a na tym mi najbardziej zależało.

Opublikowano

jak w lusterku nie widzisz dymu siedząc za kierą to olej to..ten dym

---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ----------

w upalne dni to raczej norma że jakieś tam bąki są,jeśli na hamowni było 27c to też swoje robi,zshamuj auta jak będzie 5c :decayed:

I co to mu da??

da mu to i uzmysłowi co po niektórym że w dolocie będzie niższa temp i dymu będzie znacznie mniej..

Ale przecież pisał że przy 14 stopniach auto nadal tak samo dymi. Myslę że jak będzie jeszcze 9 stopni mniej to za dużo się nie zmieni.

W aucie coś nie domaga i nie jest to raczej wina zewnętrznej temperatury.

gdzie tak pisze???? o 14c??
Opublikowano
mysle ze te 160 KM Aliego bedzie jechało lepiej niz niejedno 170 innych ,, Paproków'':wink:
obrażasz w tym momencie innych dobrych tunerów,zwłaszcza Rogala,zapędziłeś się deczko..

jebnij sie w czoło....

sam ma auto od rogala:wink:

mysle ze jakby silnik pozwolił na wiecej to pokazałby sie wynik 165++

w czestochowie mamy takich asów ze z turbo ARL robia 480 Nm.... i kazdy mega zadowolony....:facepalm:

Opublikowano
mysle ze te 160 KM Aliego bedzie jechało lepiej niz niejedno 170 innych ,, Paproków'':wink:
obrażasz w tym momencie innych dobrych tunerów,zwłaszcza Rogala,zapędziłeś się deczko..

jebnij sie w czoło....

sam ma auto od rogala:wink:

mysle ze jakby silnik pozwolił na wiecej to pokazałby sie wynik 165++

w czestochowie mamy takich asów ze z turbo ARL robia 480 Nm.... i kazdy mega zadowolony....:facepalm:

koleżko cyt."JEBNIJ SIĘ" w czoło i tak konkretnie najlepiej z rozpędu zanim coś napiszesz,kto cie chłopaczyno chował,kultury zero,brak słów :punish:
Opublikowano

a sprawdzalas czy nie masz zasyfionego ICka?

Opublikowano

O ICku już myślałem, żeby go sprawdzić zanim jechałem na program ale wtedy nie miałem czasu. Mam zamiar to zrobić jak tylko znajdę więcej czasu bo coś mi się wydaje że w tym może być problem.

Opublikowano

jak miałem seryjnego ICka to tez miałem około 75*C w dolocie.on sie nadaje ale tylko do serii albo do AVB:wink:

Opublikowano

Właśnie sprawdzałem wałek rozrządu i się wk...łem. Tylko dwie krzywki bez zarzutu, reszta jest trochę przytarta. Tragedii nie ma, ale widać na krzywkach przytarcia. Na krzywkach z PD nic nie zauważyłem. Wierzchołki sześciu krzywek są przytarte tak, że fazy nie ma czyli ok 1mm. Jak jakiś czas temu zobaczyłem wałek z PD to od razu rzuciło mi się w oczy że jakoś strasznie wąskie są krzywki od zaworów w porównaniu z krzywkami np. AFN. Nie ma się co dziwić że nie wytrzymują. Trzeba szukać wałka i popychaczy :facepalm: .

Opublikowano

No i looz, przynajmniej masz przyczynę. Wałek kup ori z ASO, szklanki INA i panewki wałka też wymień na glyco :)

Opublikowano

Szkoda że foty nie strzeliłeś.

Opublikowano

Fotki mam zrobione:

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

---------- Post dopisany 13-10-2012 at 14:45 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2012 at 16:42 ----------

Po wymianie wałka, szklanek i uszczelnień PD, ustawieniu wszystkiego jak dymiło tak dalej dymi.

Opublikowano

Sprawdź N75 :) albo podmień najlepiej.

Opublikowano

Też miałem 144 w serii, ale Nm 344 było.

U mnie znowu napinacz nie pozwalał na więcej bo by dołek wyszedł w wykresie ( jest dołek leciutko widoczny w zakresie obrotów 3200-3600 )

f75a284b.jpg

Opublikowano

julo23 po sofcie masz dymek czy bez dyma?

Opublikowano

Jak chce przyspieszyć dosyć ostro z samego dołu to czasami puści malutkiego bączka. :wink:

Choć kolega który za mną jechał przy normalnej jeździe, mówił że nie kopci, ale ja ze 2-3 razy widziałem wieczorem w lusterku jak ktoś mi siedział na ogonie i świecił światłami że został we mgle :grin: jak mu przyjeba%#em.

Ogólnie program bezdymny, bo Ali mi zmniejszył trochę żeby nie dymiło.

Ja mam do zrobienia EGR, bo lecutko leje. Tylko nie wiem czy to robić... w sumie Ali wyłączył go programowo a EGR jest od tego żeby dopalił spaliny, więc chyba musi troche przykopcić...

Nie wiem....

Opublikowano

Pretor, weź może nagraj jak ten twój traktor kopci, bo może jest to tylko delikatna chmura, a Ty sie niepotrzebnie przejmujesz.

Wiem, że auto może bardziej dymić jeżeli n75 jest już bardziej zabrudzony. Może masz gdzieś nieszczelność w dolocie?

Z dołu jakby nie było każdy diesel po modzie puści bąka, jeżeli nagle dostanie zadanie x dawki, gdzie taka dawka przy niższych obrotach nie wygeneruje efektywnego ciśnienia spalin na wirnik (przy odpowiednio ustawionych kierownicach, którymi steruje n75) to nadmiar spalin idzie w wydech, norma. Dlatego jeżeli zabrudzony n75 ma opóźnienie lub nie zaciąga lub nie odpuszcza dość szybko lub nie w pełnym zakresie pracy kierownic to taki będzie tego efekt. Dym jest wtedy gdy kierownice są za bardzo otwarte i na wirnik idzie za dużo spalin, szczególnie w niskich obrotach. Niestety, jeżeli tuner chce z dołu szybciej napędzić turbinę to może to zrobić tylko w ten sposób, że powstanie mniejsza lub większa chmurka.

Opublikowano

Dejf, widać że sie znasz na tym o czym mówisz, ale ja chciałem zauważyć że Ali dołu zazwyczaj nie rusza, i do 1800obr zostaje seria, z dbałości o podzespoły. m.in sprzęgło.

Tak mi sie wydaje... ale mogę sie mylić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...