Wolvox Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 Cześć, mam taki problem: - przy jeździe powyżej 110km/h (mniej więcej) auto wpada w drgania - przy hamowaniu w powyższym zakresie prędkości trzęsie się cała "buda" Co interesujące - bezpośrednio po wyjechaniu rano z garażu auto jedzie i hamuje gładko. Zakładam, że jak podzespoły nabierają temperatury to coś się dzieje nie tak. Na zimno tarcze proste, łożyska ok, półosie ok- sprawdzone. Podstawowe pytanie: czy możliwe jest wypaczanie się tarcz w momencie gdy nabiorą temperatury i powrót do pierwotnego-prawidłowego kształtu po ostygnięciu? Inna sprawa, że i tip-tronik jak nabierze temperatury zaczyna się dziwnie zachowywać (skrzynia 8HP) i przeciągać biegi, szarpać i słabiej reagować na wciśniecie gazu. O ile mój zaufany mechanik powiedział, że nie ma pojęcia co to może być-warsztat godny zaufania, to w ASO R-W w Powsinie powiedzieli, że wszystkie cztery tarcze do wymiany, ponieważ a) klocki są starte z wew. strony w 99% a po zewnętrznej tylko w 60%, tarcze są od wew. strony przebarwione na fioletowo, co sugeruje przegrzanie i ich późniejsze gwałtowne schłodzenie. Jakieś pomysły? Nie uśmiecha mi się wydawać min 2TPLN na nowe hamulce, ale jak mus to mus byle nie na darmo. No i co tam lepszego ewentualnie wstawić zamiast oryginałów (choć mówią, że to co jest w oryginale jest najlepsze)???
wrclaguna Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Moj kumpel ma podobny problem sprawdz tuleje za wahaczach bo tu powinna tkwić przyczyna
dziadek Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Cześć,mam taki problem: - przy jeździe powyżej 110km/h (mniej więcej) auto wpada w drgania - przy hamowaniu w powyższym zakresie prędkości trzęsie się cała "buda" Co interesujące - bezpośrednio po wyjechaniu rano z garażu auto jedzie i hamuje gładko. Zakładam, że jak podzespoły nabierają temperatury to coś się dzieje nie tak. Na zimno tarcze proste, łożyska ok, półosie ok- sprawdzone. Podstawowe pytanie: czy możliwe jest wypaczanie się tarcz w momencie gdy nabiorą temperatury i powrót do pierwotnego-prawidłowego kształtu po ostygnięciu? Inna sprawa, że i tip-tronik jak nabierze temperatury zaczyna się dziwnie zachowywać (skrzynia 8HP) i przeciągać biegi, szarpać i słabiej reagować na wciśniecie gazu. O ile mój zaufany mechanik powiedział, że nie ma pojęcia co to może być-warsztat godny zaufania, to w ASO R-W w Powsinie powiedzieli, że wszystkie cztery tarcze do wymiany, ponieważ a) klocki są starte z wew. strony w 99% a po zewnętrznej tylko w 60%, tarcze są od wew. strony przebarwione na fioletowo, co sugeruje przegrzanie i ich późniejsze gwałtowne schłodzenie. Jakieś pomysły? Nie uśmiecha mi się wydawać min 2TPLN na nowe hamulce, ale jak mus to mus byle nie na darmo. No i co tam lepszego ewentualnie wstawić zamiast oryginałów (choć mówią, że to co jest w oryginale jest najlepsze)??? powiedz w ASO że ok niech wymienią ale jak problem będzie dalej występował to ty nie zapłacisz za to
Wolvox Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Czesć, tak aktualizacyjnie: - tarcze wymienione na oryginalne + klocki ate cermiczne - koła wyważone na samochodzie (drastyczny zabieg) i co? I napie...dala dalej, ale już trochę mniej. :-) Jeszcze te tuleje ogarnę - tylko, że auto ma 47T km przebiegu. Zastanawiam się, bo w B8 występowały wady w drążkach prowadzących, choć mój mechanik twierdzi że to z układu napędowego...ajx
MarianekZg Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 dziadek mówił :decayed: swoją drogą młode autko a już cuda się dzieją
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się