Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Płyn chłodniczy ubywa od czasu do czasu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam taki mały problem a może i duży zawuażyłem że w ostanim czasie od czasu do czasu mi ubywa ze zbiorniczka płynu do chłodnicy. Nie są to jakies duże ilości ale się zdarza przynjamniej raz w miesiacu musze z 100 - 200 ml dolać ?? Nie wiem o co kaman . Miał ktoś z Was taki przypadek??Silnik AJM i widze ze mokro jest z tyłu silnika.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano

Zapewne króciec od wewnętrznej strony, czyli od strony bloku silnika, jest już wyżarty i tamtędy puszcza. To częsta przypadłość. Króciec kupisz za 15-20 zł. Do tego kup sobie od razu komplet uszczelek i jeden nowy korek plastikowy. Bo jak kupujesz króciec, to z reguły są to zamienniki i mają dwa otwory na czujnik temperatury płynu. A z doświadczenia dodam, że ze starego króćca - zaślepki nie wyciągniesz :wink:

Opublikowano

A mógłbymś mi podesłać foty jak to wygląda mniej wiecej?? Bo w sklepach motoryzacyjnych to róźni goście siedza. A tak to bym wiedział jak to wygląda i gdzie i zeby samemu to ogarnać.

Opublikowano

Radze nie kupowac tych zamienników. I akurat ten króciec na linku nie jest do jego silnika mi sie wydaje.

Opublikowano

Chciał, zeby mu pokazać - o jaką część chodzi. Nie każę mu przeciez tego kupować. To jest link "poglądowy".

Opublikowano

No to ok :D

Opublikowano

króciec zamiennik wymienia sie raz na 1,5roku:wink: wymieniam jak tylko zobacze że płyn ubywa:decayed:

Opublikowano

Dzięki za szybkie odpowiedzi , jutro sie pasuje tym zając :]. A powiedzcie mi duzo z tym zabawy jest itd?? Jakieś dojscie od góry od dołu, bo ja za bardzo nie mam dostepu do kanałów i garaży :P

Opublikowano

dojście od góry, kup odrazu płyn bo troche sie po leje, w tym krócću bedzie czujnik temp:wink:

Opublikowano

Trochę zabawy jest i dostęp od góry. Pamiętaj, ze jak już kupisz króciec i bedzie brakować do niego uszczelek, bo z reguły ma tylko jedną uszczelkę - z tej strony, co do silnika się przykręca - to dokup resztę nowych oringów na pozostałe otwory.

Opublikowano

tak to jest to, ale nie bierz uzywki

Ja swego czasu juz w hydraulicznym mosieznego szukałem:decayed: ale bida

Opublikowano

Ooooo, przydało się :decayed: Mi też przy takich temperaturach przepuszcza trochę ta uszczelka :decayed: Ale za cholery słowa na to nie umiałem znaleźć a tu proszę... "króciec" :kox: To teraz można kupować :decayed:

Opublikowano

hehhe nie nie nowe kupie :P nie ma mowy o żadnej używce.

---------- Post dopisany 08-07-2012 at 09:10 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2012 at 17:13 ----------

Pany wczoraj opczajałem z kad ucieka płyn prawdopodobnie z uszczelek cieknie wieć moze sama wymiana tego pomoze. Goście w 2 sklepach mi odradzili kupowac zamienniki bo ponoć je zaraz trafi . Jak wyciagne wszystko posprawdzam napisze co sie dokładnie działo.

Opublikowano

Kup nowy w ASO kosztuje chyba z 60 zł czy cos koło tego ale warto choćby dlatego, że te nowe króćce są trochę inaczej zrobione i początkowe wady poprawiono. A poza tym nie będziesz miał problemu z zbieżnością płaszczyzn, zamienniki często są krzywe i możesz je ciągle wymieniać a będzie dalej się woda lała. Dojście jest generalnie do d*py, trzeba się trochę pomęczyć ale warto...

Opublikowano

Teraz Panowie już mam banie nic nie robiłem przez ostanie dni z tym i nic nie leje patrzylem zaglądalem na tego króćca i lekko coś tam wilgotne jest. Dzis np. rano jak jechalem była mała plama pod silnikiem centaralnie z tyłu. I teraz niem wiem czy kupować krócce bo tam gdzies dwa ponoć są z tego co mi mówili w Aso albo komplety uszczelek.

Opublikowano

A te uszczelki w ASO ile kosztują?

Opublikowano

Króćce to nie jest duży koszt, więc kup i do tego dobierz od razu wszystkie nowe uszczelki. A mówiąc o dwóch króćcach, to jeden jest z mocowaniem do czujnika temperatury - czyli ten, który zapewne będzie u ciebie do wymiany. A drugi króciec, to zapewne chodzi o kolanko - ale tym bym się raczej nie przejmował :decayed:

Opublikowano

z mojej strony radze Ci kupić nowy ori kruciec. Miałem ten sam przypadek, uszczelka nie trzymała i płyn zpływał po bloku silnika.Za niecałe 60 zł problem został usunięty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...