tmaxx88 0 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam, tak jak w temacie podczas skręcania coś piszczy i chrupie a gdy skręce na max koła to jeszcze bardziej to słychać i rzuca silnikiem...czytałem na forum że może to być sprzęgiełko alternatora ale znowu pewien typ mi mówił że gdyby to było to to było by tylko zgrzytanie a niebyło by tego piszczenia, co o tym sądzicie panowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STANIV 7 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 posprawdzaj w kierunku wspomagania kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielo 1 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 A kiedy był wymieniany olej w serwo,stan się zgadza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 A paski wieloklinowe sa w porzadku, napiecie itd...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmaxx88 0 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Olej OK, jak skręce na maxa przy włączonym silniku i otwartej masce to przy piszczeniu pojawia sie skakanie paska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Sprawdź jaki jest napięty pasek, może pada napinacz hydrauliczny i podczas dużego obciążenia nie wyrabia i pasek zaczyna skakać. Miałem dokładnie taki sam objaw i pomogła wymiana napinacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Objaw typowy dla zablokowanego sprzęgła jednokierunkowego alternatora, poproś kogoś o unieruchomienie silnika poprzez wyłączenie stacyjki, w tm samym czasie sam obserwuj przez szczeliny obudowy wirnik alternatora, po zatrzymaniu silnka powinien się jezcze kilka sekund obracać. Jak zatrzymuje się w tym samym momencie co silnik to sprzęgiełko do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigok 1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Ja miałem jedno i drugie, tylko, że najpierw było pstrykanie sprzęgiełka alternatora, a zaraz potem klęknął napinacz i pojawiło się piszczenie podczas skręcania i zmiany napięcia (migotanie światła) - efekt ślizgania paska . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Jak się sprzęgiełka w miarę szybko nie wymieni, to napinacz się wysra na 100% i to szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agacz-s 0 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 u mnie to był pasek napinacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 ?????????? :0 , może napinacz paska ......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cougarr2 1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Objaw typowy dla zablokowanego sprzęgła jednokierunkowego alternatora, poproś kogoś o unieruchomienie silnika poprzez wyłączenie stacyjki, w tm samym czasie sam obserwuj przez szczeliny obudowy wirnik alternatora, po zatrzymaniu silnka powinien się jezcze kilka sekund obracać.Jak zatrzymuje się w tym samym momencie co silnik to sprzęgiełko do wymiany. to jest 100% przyczyna, sprawdzaj a się przekonasz, i to szybko bo możesz mieć ciekawe efekty pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 u mnie to był pasek napinacza ?????????? :0 , może napinacz paska ......... Koledze, czy kolezance Agnieszka, chodzilo chyba o to, ze winny za to piszczenie w tym przypadku byl pasek wielorowkowy alternatora. Ktory mozna by rowniez (jesli sie ktos uprze) nazwac paskiem napinacza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 niech i tak zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmaxx88 0 Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 potwierdzam było to sprzęgiełko alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Mam nadzieje że założyłeś nówkę oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmaxx88 0 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 szczeze mówiąc to mechanik zrobił robotę.kosztowało 140pln chyba to jakaś lipa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 no pewnie że lipa... jesli piski beda nadal to prawdo podobnie pompa wspomagania jest zmęczona- przy max skręcie od wytworzonego ciśnienia wypycha w pompie łopatki wirnika ,które ocierają o korpus- stad to piszczenie. moze byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Nowe, ori sprzeęgiełko z monteżem powinno kosztować coś około 3 razy więcej niż zapłaciłeś swojemu mechanikowi. Zamienniki kosztują ok. 200 PLN, ale ich trwałość jest żenująca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 szczeze mówiąc to mechanik zrobił robotę. kosztowało 140pln chyba to jakaś lipa? Na allegro INA kosztuje 143 zl. Zamiennik (no name) 80 zl. Natomiast w ASO originalne kolo pasowe (022 903 119) alternatora kosztuje 368 zl. A w IC rolka ze sprzeglem firmy INA kosztuje 186 zl. NP. Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online KOŁO PASOWE ALTERNATORA SPRZĘGŁO VW GOLF PASSAT (2434691749) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Wiec zapewne kolega dostal zamiennik Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się