mystic.pl 6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:) CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar. ---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- CCWA i CAPA wychodza podobnie CAPA - CR 1600bar CCWA - CR 1800bar CDNC - tez tez ma szyne z cisnieniem okolo 2000bar - cisnienie w railu nie jest wyznacznikiem CDNC to chyba Pb Wyznacznikiem czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:) CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar. ---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- CCWA i CAPA wychodza podobnie CAPA - CR 1600bar CCWA - CR 1800bar CDNC - tez tez ma szyne z cisnieniem okolo 2000bar - cisnienie w railu nie jest wyznacznikiem CDNC to chyba Pb Wyznacznikiem czego ? CDUC - wybacz blad... wyznacznikiem wydajnosci ukladu wtryskowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:) CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar. ---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- CCWA i CAPA wychodza podobnie CAPA - CR 1600bar CCWA - CR 1800bar CDNC - tez tez ma szyne z cisnieniem okolo 2000bar - cisnienie w railu nie jest wyznacznikiem CDNC to chyba Pb Wyznacznikiem czego ? CDUC - wybacz blad... wyznacznikiem wydajnosci ukladu wtryskowego OK, ale CDUC to już C7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 ...ale tez single turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Si, ale mocniejszy osprzęt CR, przeanalizuj cały układ, pompa, średnica szyny CR, zaworu , czujnika no i wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 no i wtryski....sa nie do konca takie super. wtyskiwacze z CDUC wsadzisz do CAPA wychodzi Ci moc okolo 330PS - maja inne czasy wtryskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 no i wtryski....sa nie do konca takie super. A co z nimi nie tak, jakąś wadę mają ? wtyskiwacze z CDUC wsadzisz do CAPA wychodzi Ci moc okolo 330PS - maja wiecej inne czasy wtryskow To żle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 na CAPA / CCWA wychodzi 340ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Na CCWA ok, się zgodzę, ale co do CAPA to mam wątpliwości aby tyle wyszło, no chyba że bardzo zdrowa sztuka i na mocno wyżyłowanym programie to może i tak. OK, nie będę się spierał, pisałem na podstawie tego jaki jest seryjny osprzęt CR w B8 3.0tdi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 w porzadku robiac program i tak podnosisz cisnienie w railu. Powiem Ci jeszcze, ze CAPA jestes w stanie zrobic taki wynik, nie dokladajac zewnetrznej pompy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Ciśnienie podnosisz zarówno na railu 1600bar jak i na 2000bar tylko jakie są granice możliwości obu względem siebie. ---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ---------- Powiem Ci jeszcze, ze CAPA jestes w stanie zrobic taki wynik, nie dokladajac zewnetrznej pompy paliwa Do pomiaru wszystko można zrobić, tylko kwestia tego jak długo się na tym pojeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Ciśnienie podnosisz zarówno na railu 1600bar jak i na 2000bar tylko jakie są granice możliwości obu względem siebie.---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ---------- Powiem Ci jeszcze, ze CAPA jestes w stanie zrobic taki wynik, nie dokladajac zewnetrznej pompy paliwa Do pomiaru wszystko można zrobić, tylko kwestia tego jak długo się na tym pojeździ jezdzi juz 225tys km - > 100tys na takim setupie:wink: dobra - nie zasmiecamy tematu kolegi, bo nas zieloni zaatakuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Gabryś, piszesz o swoim B8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Reasumując kolejność poszukiwań jak coś jest taka: CCLA - CR 2000bar - 350 KM/700Nm CCWA - CR 1800bar - 340KM/670Nm CAPA - CR 1600bar - 330KM/650Nm tak można zobarazowac moc/moment? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 nie bralbym za wyznacznik cisnienia w railu. P.S. Gratuluje swietnego egzemplarza EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 CCLA - CR 2000bar - nie widziałem jeszcze auta po modach, ale pewnie tak jak bliźniacze silniki poniżej CCWA - CR 1800bar - 330-340KM/650-700Nm -> seryjne turbo, wydech, FMIC (tak jak w moim przypadku) CAPA - CR 1600bar - 330-340KM/650-700Nm -> ----------||----------------- np: , ewentualnie jechać do bukaresztu na coś takiego : Revo Stage2+ 360hp 750nm 3.0TDI - A5_OC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 ja tez jeszcze nie widzialem zadnego CCLA po modach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milart 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Chwilę mnie nie było a tu sporo się dzieje. Myślę, że aby porównać które silniki lepiej się podkręca trzeba by mieć te trzy nowe i dotarte w takich samych warunkach. Wtedy można by je zrobić i tak pojeździć ze dwa lata. Myślę, że wtedy dałoby się coś konkretnie stwierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Panowie, ja nie przeczę, że to niemożliwe, no way, ale to co wychodzi na hamowni to też sprawa historii egzemplarza no i zakładając, że cały setup jest bez zastrzeżeń, ale o tym nie trzeba wspominać. mgtan pytał konkretnie, który ma najwydajniejszy układ CR, i tak to właśnie wygląda wg specyfikacji ---------- Post dopisany at 09:34 ---------- Poprzedni post napisany at 09:20 ---------- nie bralbym za wyznacznik cisnienia w railu. Ja mam odmienne zdanie. Ale tylko przy założeniu, że cały CR będzie pod 2000bar. A puki co to o ile CAPA ma po całości 1600bar na szynie włącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia, a w CCWA jest setup pod 1800bar, to w CCLA pompa i szyna jest 2000bar ale nie wiadomo jakie są wtryski - nie znalazłem nigdzie info na ten temat. Teoretycznie powinny być 2000bar ale to tylko teoria bo może się okazać, że też są 1800. Puki co nie widziałem nigdzie B8 z silnikiem CCLA, choć w etce jest. Idealnie by było gdyby do B8 podeszły wtryski od biturbo CGQB, ale jak ktoś tu pisał prawdopodobnie nie podejdą. ---------- Post dopisany at 09:48 ---------- Poprzedni post napisany at 09:34 ---------- ewentualnie jechać do bukaresztu na coś takiego : Revo Stage2+ 360hp 750nm 3.0TDI - A5_OC Orzełek, cytat z tego linka co podałeś: Revo Stage2+ wich is running 2.15 bar boost and makes 360+hp and 750+nm Ciekawy jestem, czy to nie jest właśnie sztuka z CCLA albo szyną na tych gratach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milart 1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Ciekawy jestem, czy to nie jest właśnie sztuka z CCLA albo szyną na tych gratach A ja jestem ciekawy jak się spisuje skrzynia biegów przy 750+nm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się