Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:)

CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar.

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

CCWA i CAPA wychodza podobnie

CAPA - CR 1600bar

CCWA - CR 1800bar

CDNC - tez tez ma szyne z cisnieniem okolo 2000bar - cisnienie w railu nie jest wyznacznikiem :wink:

CDNC to chyba Pb

Wyznacznikiem czego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:)

CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar.

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

CCWA i CAPA wychodza podobnie

CAPA - CR 1600bar

CCWA - CR 1800bar

CDNC - tez tez ma szyne z cisnieniem okolo 2000bar - cisnienie w railu nie jest wyznacznikiem :wink:

CDNC to chyba Pb

Wyznacznikiem czego ?

CDUC - wybacz blad...

wyznacznikiem wydajnosci ukladu wtryskowego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:)

CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar.

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

CCWA i CAPA wychodza podobnie

CAPA - CR 1600bar

CCWA - CR 1800bar

CDNC - tez tez ma szyne z cisnieniem okolo 2000bar - cisnienie w railu nie jest wyznacznikiem :wink:

CDNC to chyba Pb

Wyznacznikiem czego ?

CDUC - wybacz blad...

wyznacznikiem wydajnosci ukladu wtryskowego :wink:

OK, ale CDUC to już C7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Si, ale mocniejszy osprzęt CR, przeanalizuj cały układ, pompa, średnica szyny CR, zaworu , czujnika no i wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wtryski....sa nie do konca takie super.

wtyskiwacze z CDUC wsadzisz do CAPA wychodzi Ci moc okolo 330PS - maja inne czasy wtryskow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wtryski....sa nie do konca takie super.

A co z nimi nie tak, jakąś wadę mają ?

wtyskiwacze z CDUC wsadzisz do CAPA wychodzi Ci moc okolo 330PS - maja wiecej inne czasy wtryskow

To żle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na CCWA ok, się zgodzę, ale co do CAPA to mam wątpliwości aby tyle wyszło, no chyba że bardzo zdrowa sztuka i na mocno wyżyłowanym programie to może i tak.

OK, nie będę się spierał, pisałem na podstawie tego jaki jest seryjny osprzęt CR w B8 3.0tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w porzadku :wink:

robiac program i tak podnosisz cisnienie w railu.

Powiem Ci jeszcze, ze CAPA jestes w stanie zrobic taki wynik, nie dokladajac zewnetrznej pompy paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie podnosisz zarówno na railu 1600bar jak i na 2000bar tylko jakie są granice możliwości obu względem siebie.

---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ----------

Powiem Ci jeszcze, ze CAPA jestes w stanie zrobic taki wynik, nie dokladajac zewnetrznej pompy paliwa

Do pomiaru wszystko można zrobić, tylko kwestia tego jak długo się na tym pojeździ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie podnosisz zarówno na railu 1600bar jak i na 2000bar tylko jakie są granice możliwości obu względem siebie.

---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ----------

Powiem Ci jeszcze, ze CAPA jestes w stanie zrobic taki wynik, nie dokladajac zewnetrznej pompy paliwa

Do pomiaru wszystko można zrobić, tylko kwestia tego jak długo się na tym pojeździ :wink:

jezdzi juz 225tys km - > 100tys na takim setupie:wink:

dobra - nie zasmiecamy tematu kolegi, bo nas zieloni zaatakuja :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CCLA - CR 2000bar - nie widziałem jeszcze auta po modach, ale pewnie tak jak bliźniacze silniki poniżej :)

CCWA - CR 1800bar - 330-340KM/650-700Nm -> seryjne turbo, wydech, FMIC (tak jak w moim przypadku)

CAPA - CR 1600bar - 330-340KM/650-700Nm -> ----------||----------------- np:

,

ewentualnie jechać do bukaresztu na coś takiego : Revo Stage2+ 360hp 750nm 3.0TDI - A5_OC

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilę mnie nie było a tu sporo się dzieje. Myślę, że aby porównać które silniki lepiej się podkręca trzeba by mieć te trzy nowe i dotarte w takich samych warunkach.

Wtedy można by je zrobić i tak pojeździć ze dwa lata. Myślę, że wtedy dałoby się coś konkretnie stwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja nie przeczę, że to niemożliwe, no way, ale to co wychodzi na hamowni to też sprawa historii egzemplarza no i zakładając, że cały setup jest bez zastrzeżeń, ale o tym nie trzeba wspominać.

mgtan pytał konkretnie, który ma najwydajniejszy układ CR, i tak to właśnie wygląda wg specyfikacji :wink:

---------- Post dopisany at 09:34 ---------- Poprzedni post napisany at 09:20 ----------

nie bralbym za wyznacznik cisnienia w railu.

Ja mam odmienne zdanie. Ale tylko przy założeniu, że cały CR będzie pod 2000bar. A puki co to o ile CAPA ma po całości 1600bar na szynie włącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia, a w CCWA jest setup pod 1800bar, to w CCLA pompa i szyna jest 2000bar ale nie wiadomo jakie są wtryski - nie znalazłem nigdzie info na ten temat. Teoretycznie powinny być 2000bar ale to tylko teoria bo może się okazać, że też są 1800. Puki co nie widziałem nigdzie B8 z silnikiem CCLA, choć w etce jest. Idealnie by było gdyby do B8 podeszły wtryski od biturbo CGQB, ale jak ktoś tu pisał prawdopodobnie nie podejdą.

---------- Post dopisany at 09:48 ---------- Poprzedni post napisany at 09:34 ----------

ewentualnie jechać do bukaresztu na coś takiego : Revo Stage2+ 360hp 750nm 3.0TDI - A5_OC

:)

Orzełek, cytat z tego linka co podałeś:

Revo Stage2+ wich is running 2.15 bar boost and makes 360+hp and 750+nm

Ciekawy jestem, czy to nie jest właśnie sztuka z CCLA albo szyną na tych gratach :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem, czy to nie jest właśnie sztuka z CCLA albo szyną na tych gratach :eusathink:

A ja jestem ciekawy jak się spisuje skrzynia biegów przy 750+nm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...