Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

daj znać czy się udało bo aż mnie ciekawość zżera :D ......... jak się uda to mocy przybywaj... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety wtryskiwacze od 3.0 BiTdi nie będą pasowały. Różnią się rozmiarami i to wszystkimi. Jak by chociaż rozmiar był taki sam to może i dałoby się coś zrobić. Dobra nie ma co kombinować. W przyszłym tygodniu będę miał na dobre potwierdzone czy wtryskiwacze bankowo są do wymiany i jak coś to od razu je wymienię. No i kto wie czy na pokładzie nie zawita większe turbo:banan: Plan już jest ale po bardzo prawdopodobnym wydatku na wtryskiwacze trochę się opóźni:wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei jestem po wymianie pompy tandemowej i filtru paliwa. W 90% szarpan nie ma i lepiej reaguje na gaz. Chociaż na hamowni nie wyszło nic lepiej to przynajmniej nie szarpie mi. Muszę jeszcze wywalić dpf bo prawdopodobnie mam przód jego stopiony i spaliny osiągają szybko wysoką temp. Generalnie takie szarpniecia na jałowym też ustaly :)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najciekawsze jest to że u mnie nie ma żadnych szarpań, dobrze pali i równo pracuje a moc co jakiś czas spada no i wcale czarnym nie dymi(a dpf'a nie ma). Więc prawdopodobnie to bardzo wczesne objawy padających wtryskiwaczy albo coś innego. W każdym bądź razie do końca przyszłego tygodnia bankowo będę wiedział co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A program gdzie robiłeś. U Witka? Jeśli Ci nawet nie szarpie, to może inna część. Ja miałem sprawdzane od baku: pompa elektryczna w baku, dalej filtr paliwa i pompa tandemowa, następnie wiązka pompowtrysków no i jeszcze wtryski zostały. Może to któryś z "wcześniejszych" elementów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program w kreatorze mocy. No właśnie obecne diagnozy też mi nie pasują do wtrysków. Pewne jest to że za mało paliwa dostaje. Może być też coś z kolektorem dolotowym(podobno ok 120kkm potrafią padać) i niewłaściwie mieszankę robi. Ja już jestem głupi. Mam cichą nadzieję że to coś tańszego niż wtryski a wtedy "Witaj Nowa Turbino":)

---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ----------

Wiem że to nie delikatne pytanie ale jaki koszt nowych wtysków?? :bag:

Przy dobrych wiatrach może ok 900-1000zł za sztukę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program w kreatorze mocy. No właśnie obecne diagnozy też mi nie pasują do wtrysków. Pewne jest to że za mało paliwa dostaje. Może być też coś z kolektorem dolotowym(podobno ok 120kkm potrafią padać) i niewłaściwie mieszankę robi. Ja już jestem głupi. Mam cichą nadzieję że to coś tańszego niż wtryski a wtedy "Witaj Nowa Turbino":)

Kolektory dolotowe owszem padaja(przepustince sterujace), ale one raczej nie maja wplywu na dawke paliwa.

Jaka turbine planujesz wlozyc? Mozesz zdradzic? Jakie prognozy po zmianie turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo tego złego to dobrze że Audi nie ma cen jak Mazda. Tam 4-y wtryski do CR-a kosztują lekko ponad 20.000 zł....

---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ----------

Program w kreatorze mocy. No właśnie obecne diagnozy też mi nie pasują do wtrysków. Pewne jest to że za mało paliwa dostaje. Może być też coś z kolektorem dolotowym(podobno ok 120kkm potrafią padać) i niewłaściwie mieszankę robi. Ja już jestem głupi. Mam cichą nadzieję że to coś tańszego niż wtryski a wtedy "Witaj Nowa Turbino":)

Kolektory dolotowe owszem padaja(przepustince sterujace), ale one raczej nie maja wplywu na dawke paliwa.

Jaka turbine planujesz wlozyc? Mozesz zdradzic? Jakie prognozy po zmianie turbiny?

Co do turbiny to jeszcze decyzja nie jest podjęta. Jak już się zdecyduję to oczywiście wszystko opiszę. A jeżeli chodzi o moc to wciąż chciałbym pozostać w okolicach 340PS. Zależy mi na tym żeby turbina pracowała na luzie a nie na 150% swoich możliwości jak obecna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak,

Setup 340PS jest spokojnie do osiagniecia na seryjnej turbinie i dzialajcym filtrze DPF :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak,

Setup 340PS jest spokojnie do osiagniecia na seryjnej turbinie i dzialajcym filtrze DPF :wink:

To że jest do osiągnięcia to wiem, ale szkoda mi turbiny bo przy tej mocy to już granice jej wytrzymałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj orzeł miał jak dobrze pamietam 360 KM a po zmianie turbo 370KM chyba ze sie pomyliłem i na starej miał 350 a na nowej 360KM:jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj orzeł miał jak dobrze pamietam 360 KM a po zmianie turbo 370KM chyba ze sie pomyliłem i na starej miał 350 a na nowej 360KM:jerk:

W to że miał na fabrycznej ok 350 to nie wątpie. Ale teraz na większej przynajmniej może być spokojny że mu nie padnie. W końcu fabryczna była projektowana do samochodu który ma 240 a nie 350PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to narazie zostaw aż ci nie padnie a dopracuj reszte :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to narazie zostaw aż ci nie padnie a dopracuj reszte :wink:

Oczywiście podstawą jest dopracowanie pozostałości. Dopóki cokolwiek będzie nie tak nawet nie zamierzam brać się za turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podsumuje to tak:

"seryjne turbo to najlepsze turbo" :) i ja bym go nie zmieniał

seria da Ci te 340 ps jak masz zdrowy motor, a wieksze turba itak nie mają sensu bo układ wtyrskowy (w CCWA) itak nie jest w stanie go wykorzystać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:)

CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar.

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

CCWA i CAPA wychodza podobnie

CAPA - CR 1600bar

CCWA - CR 1800bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:)

CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar.

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

CCWA i CAPA wychodza podobnie

CAPA - CR 1600bar

CCWA - CR 1800bar

CDNC - tez tez ma szyne z cisnieniem okolo 2000bar - cisnienie w railu nie jest wyznacznikiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...