Faster84 Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 witam robie djagnostyke N75 według tego 2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. I u mnie jest odwrotnie jak tutaj co to oznacza??
ciahciah Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 myślisz że jak założysz 3 tematy zamiast jednego o tej samej tematyce to lepiej na tym skorzystasz? nie opisuj czegoś co jest czarno na białym w logu tylko wklej loga, 4 linijki pisania zajmuje czas i zajmuje czas czytać i myśleć, a po chwili spojrzenia na loga było by wszytko wiadomo, w opisy twoje i innych użytkowników nie można wierzyć bo często są w błędzie, a log zawsze prawdę powie, z kasuj 2 tematy, a jeden w dziale diagnostyka nazwij [AFN] Logi do oceny, zrób komplet logów jak masz w opisie na gorze działu diagnostyka i na koniec zadaj pytanie czy 011 jest ok i czy turbo pracuje prawidłowo, opisz obecny stan silnika, swoje obserwacje, przebieg filtrów, co było robione przy aucie itp.
Faster84 Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Opublikowano 11 Lipca 2012 jest jeden maly proble ze nie wiem jak skasowac posta, a po drugie jak chce zrobic logi dynamiczne 011 to mi error wyskakuje
ciahciah Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 basic setting 011 starcze ecu nie obsługują
Sztomel Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. I u mnie jest odwrotnie jak tutaj co to oznacza?? Oznacza, że u Ciebie jest prawidłowo bo temat o diagnozie, z którego skopiowałeś wpis dotyczy silnika 2,5 TDI V6 a nie 1.9 R5 a w V6 procent wysterowania elektrozaworu (zarówno N75 jak i N18) jest odwrotny niż w rzędowym TDI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się