rahzel1512 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam wszystkich mam problem z audi a4 b5 1.9 tdi afn ponieważ auto nie ma zbytnio mocy więc tak jechałem nim i czułem że robi się coraz słabsze z 110 km robiło się 50 km , auto słabo się rozpędza maks szybkość to ok 110 km/h do tej prędkości jakoś przyśpiesza a dalej stoi . nie ma zadnego notlauf czy coś patrzałem na sztangę turbiny, chodzi lekko ,nie wiem czy dobrze sprawdzałem ale 2 osoba dodawała gazu a ja patrzałem na sztangę a ona się nie rusza nic -może wina zaworu n75 ?,podłączyłem Vaga i pokazuje takie błędy 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY czyściłem także przepływomierz nic nie dało odłączyłem kabel od niego i jest trochę gorzej bardziej dymi aha jeszcze jest czasem taki problem że jak chce odpalić to 3-4 razy muszę odpalać gdyż odpali niby a po 2 sekundach zgaśnie i tak w kółko aż zachwyci .
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zrób logi, opis w dziale diagnostyka, jak gaśnie po dwóch sekundach to wygląda na problem z immobilizerem, immo nie widzi transpondera w kluczyku.
rahzel1512 Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 a jakie objawy uszkodzonego n75 bądź przepływomierza ?? pamiętam że sie jakąś diodę na próbę podłączało tylko jaką i pod jaki nr
piotrsob1 Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Objawy są takie że nie chce jechać .............. Jak nie masz dostępu do VAG-a to możesz przejżeć kabelki w komorze silnika, ich złącza, i ewentualnie podmieniać po kolei graty z jakiegoś bliźniaka, ale bez gwarancji sukces Acha doczytałem że VAG jest, zrób logi i wrzuć w dziale diagnostyka.
rahzel1512 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 jakie powinny być prawidłowe wartości np ciśnienia turbiny ,ilości przepływanego powietrza itd proszę o wszystkie informacje ;
Sztomel Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Dla Twojego silnika wartość rzeczywista ciśnienia doładowania turbo powinna oscylować w granicach 1948 mbar już od około 1800 obrotów silnika (na 3 biegu z pedałem gazu wciśniętym do oporu w trakcie logowania dynamicznego i trzymać tę wartość prawie do samego końca logu) a wartość rzeczywista masy zasysanego powietrza powyżej 850 mg/skok a przy wysokich obrotach powinna się zrównać i spaść lekko poniżej tej wartości. Dawka paliwa powinna być wyższa niż ta obliczona na podstawie ograniczenia momentu obrotowego. Zrób logi, wklej je i będzie wszystko widać jak na dłoni.
Sztomel Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Objawy są takie że nie chce jechać ............... 1 słysze ,ja u siebie odłaczam i jezdzie normalnie. Normalnie ? Wklej logi - będzie widać czy jedzie normalnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się