Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pb 95 vs Shell V-Power Racing - ciekawa sprawa


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

10 Km dzięki 3 oktanom więcej nie dawałbym temu wiary.... .

"Póki co Volkswagen Golf R GTI to jedynie wersja studyjna. Jeśliby jednak został wprowadzony do produkcji, byłby najmocniejszym Golfem w historii. Wyposażono go bowiem w turbodoładowany silnik FSI który na 98-oktanowym paliwie rozwija moc 375 KM, a na 105-oktanowym - 400 KM. Auto osiąga „setkę” w ok. 5 sekund"

tu jest różnica 7 oktanów, i przyrost mocy 25 koników :cool:

niby tak, ale paliwo 105-oktanowe to juz nie normalne paliwko z dystrybutora, do tego typu paliw dodaje sie mnostwo uszlachetniaczy itp. badziewi :)

OT

a co do golfa - 400KM i 5s do setki?? wydaje mi sie to bardzo slabym wynikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
10 Km dzięki 3 oktanom więcej nie dawałbym temu wiary.... .

"Póki co Volkswagen Golf R GTI to jedynie wersja studyjna. Jeśliby jednak został wprowadzony do produkcji, byłby najmocniejszym Golfem w historii. Wyposażono go bowiem w turbodoładowany silnik FSI który na 98-oktanowym paliwie rozwija moc 375 KM, a na 105-oktanowym - 400 KM. Auto osiąga „setkę” w ok. 5 sekund"

tu jest różnica 7 oktanów, i przyrost mocy 25 koników :cool:

no ale ten silnik jest turbodoładowany a takie silniki domyślnie przystosowane są raczej do paliwa 98 oktanów i więcej. W zwykłej wolnossącej jednostce nie robi parę oktanów żadnej różnicy natomiast ECU nowszego silnika na turbinie rozpoznaje rodzaj paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 Km dzięki 3 oktanom więcej nie dawałbym temu wiary.... .

"Póki co Volkswagen Golf R GTI to jedynie wersja studyjna. Jeśliby jednak został wprowadzony do produkcji, byłby najmocniejszym Golfem w historii. Wyposażono go bowiem w turbodoładowany silnik FSI który na 98-oktanowym paliwie rozwija moc 375 KM, a na 105-oktanowym - 400 KM. Auto osiąga „setkę” w ok. 5 sekund"

tu jest różnica 7 oktanów, i przyrost mocy 25 koników :cool:

no ale ten silnik jest turbodoładowany a takie silniki domyślnie przystosowane są raczej do paliwa 98 oktanów i więcej. W zwykłej wolnossącej jednostce nie robi parę oktanów żadnej różnicy natomiast ECU nowszego silnika na turbinie rozpoznaje rodzaj paliwa.

No to ja was zagne - jest firma tuningowa, która przerawia Golfa 5 (chyba ma oznaczenie R35) i wyciąga z niego coś na poziomie 500-600KM auto jedzie ok. 330km/h Jak chceilbyście więcej i dokladniejszych danych musiał bym odszukać artykuł w gazetce tuningowej. Najlepsze w tym że auta "mocno" spotrowe zostawia w tyle bo wygląda w miarę cywilnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja was zagne - jest firma tuningowa, która przerawia Golfa 5 (chyba ma oznaczenie R35) i wyciąga z niego coś na poziomie 500-600KM auto jedzie ok. 330km/h Jak chceilbyście więcej i dokladniejszych danych musiał bym odszukać artykuł w gazetce tuningowej. Najlepsze w tym że auta "mocno" spotrowe zostawia w tyle bo wygląda w miarę cywilnie.

masz na mysli R32 w wersji od dahlback'a ?

czy "cuś" innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...