pet3r 0 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 10 Km dzięki 3 oktanom więcej nie dawałbym temu wiary.... . "Póki co Volkswagen Golf R GTI to jedynie wersja studyjna. Jeśliby jednak został wprowadzony do produkcji, byłby najmocniejszym Golfem w historii. Wyposażono go bowiem w turbodoładowany silnik FSI który na 98-oktanowym paliwie rozwija moc 375 KM, a na 105-oktanowym - 400 KM. Auto osiąga „setkę” w ok. 5 sekund" tu jest różnica 7 oktanów, i przyrost mocy 25 koników niby tak, ale paliwo 105-oktanowe to juz nie normalne paliwko z dystrybutora, do tego typu paliw dodaje sie mnostwo uszlachetniaczy itp. badziewi OT a co do golfa - 400KM i 5s do setki?? wydaje mi sie to bardzo slabym wynikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 10 Km dzięki 3 oktanom więcej nie dawałbym temu wiary.... . "Póki co Volkswagen Golf R GTI to jedynie wersja studyjna. Jeśliby jednak został wprowadzony do produkcji, byłby najmocniejszym Golfem w historii. Wyposażono go bowiem w turbodoładowany silnik FSI który na 98-oktanowym paliwie rozwija moc 375 KM, a na 105-oktanowym - 400 KM. Auto osiąga „setkę” w ok. 5 sekund" tu jest różnica 7 oktanów, i przyrost mocy 25 koników no ale ten silnik jest turbodoładowany a takie silniki domyślnie przystosowane są raczej do paliwa 98 oktanów i więcej. W zwykłej wolnossącej jednostce nie robi parę oktanów żadnej różnicy natomiast ECU nowszego silnika na turbinie rozpoznaje rodzaj paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 10 Km dzięki 3 oktanom więcej nie dawałbym temu wiary.... . "Póki co Volkswagen Golf R GTI to jedynie wersja studyjna. Jeśliby jednak został wprowadzony do produkcji, byłby najmocniejszym Golfem w historii. Wyposażono go bowiem w turbodoładowany silnik FSI który na 98-oktanowym paliwie rozwija moc 375 KM, a na 105-oktanowym - 400 KM. Auto osiąga „setkę” w ok. 5 sekund" tu jest różnica 7 oktanów, i przyrost mocy 25 koników no ale ten silnik jest turbodoładowany a takie silniki domyślnie przystosowane są raczej do paliwa 98 oktanów i więcej. W zwykłej wolnossącej jednostce nie robi parę oktanów żadnej różnicy natomiast ECU nowszego silnika na turbinie rozpoznaje rodzaj paliwa. No to ja was zagne - jest firma tuningowa, która przerawia Golfa 5 (chyba ma oznaczenie R35) i wyciąga z niego coś na poziomie 500-600KM auto jedzie ok. 330km/h Jak chceilbyście więcej i dokladniejszych danych musiał bym odszukać artykuł w gazetce tuningowej. Najlepsze w tym że auta "mocno" spotrowe zostawia w tyle bo wygląda w miarę cywilnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 No to ja was zagne - jest firma tuningowa, która przerawia Golfa 5 (chyba ma oznaczenie R35) i wyciąga z niego coś na poziomie 500-600KM auto jedzie ok. 330km/h Jak chceilbyście więcej i dokladniejszych danych musiał bym odszukać artykuł w gazetce tuningowej. Najlepsze w tym że auta "mocno" spotrowe zostawia w tyle bo wygląda w miarę cywilnie. masz na mysli R32 w wersji od dahlback'a ? czy "cuś" innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się