dziadek 6 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 ej co wy piszecie - przecież 2.7 to bliźniaczy silnik z 3.0 nie ma mowy tutaj o większej lub mniejszej awaryjności - wsyzstko zależy od egzemplarza i poprzedniego właściciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 2,7 to wykastrowane 3,0 ale generalnie to samo. 2,7 były FWD i Quattro, 3,0 to tylko Quattro. Bolączki: - Napinacze rozrządu (w pierwszych a4 BKN i a6 (nie pamiętam kodu) - ponoć wyeliminowane od ASB w górę (nowe modele po 2008 mają już inne przebiegi łańcucha lewej głowicy i napędu pompy oleju). - Wtryski- pierwsza seria lała- wypalanie tłoków. Ostatnia poprawiona seria do b7- końcówka BD - Klapy wirowe- temat na luzie do ogarnięcia Z największych bolączek to tyle. Generalnie 3,0 to za***isty silnik ale trzeba być świadomym użytkownikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 2,7 oprocz mniejszej mocy, momentu, braku Q i sporo wyzszej ceny sie nie roznia. To bdb silniki, chociaz kosztowniejsze w eksploatacji niz R4. W dobrym stanie mozna kupowac smialo od poczatkow produkcji. Awaryjnosc ta sama.Bardzo wazne aby byl serwisowany przez mechanika, ktory ma pojecie co robi. Widze tutaj, kolejne obiegowe opinie podobne do opinii nt 2.0 tdi. Moje zdanie jest wciaz niezmienne, wszystko zalezy co kupisz. Jezeli ktos kupi auto za cenne nieporywnywalna do kosztow zakupu auta w De... pozniej narzeka. Dobre auto, niesprawiajace problemow kosztuje...A okazje? CoZ sa zrodlem zlych opinii.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smilodon 0 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Siema, nie będę zakładał nowego tematu bo ten wydaje się odpowiedni. Potrzebuję małej rady. Za jakiś czas będę miał okazję odkupić od znajomego a6c6 3.0 tdi tip+q. Historia samochodu jest mi bardzo dobrze znana m.in. zrobiony rozrząd, klapy w kolektorach plus jakieś drobne rzeczy. Znajomy jest pierwszym i jedynym właścicielem, przebieg prawdziwy ~260tyś km, 2005r. Nigdy nie byłem przekonany do a6, tym bardziej diesla szczególnie 3.0tdi ze względu na duże koszty utrzymania ale pojawiła się okazja kupna zadbanej sztuki. Teraz pytanie czy opłaca się pakować w ten samochód? O cenie nie rozmawialiśmy ale raczej będzie wypośrodkowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 jak reszta jest ok (widać że dla 99% ludzi auto to tylko silnik) i odpowiada Ci wyposażenie to brać. 260 tyś to nie jest duży przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się