Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę wykresu. 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, silnik 2.0 TFSI, BWE w A4 B7

1.jpg

Wykres pochodzi z auta rocznik 2006 z napędem FWD

Według forumowicza "KICHOL" :

można się przyczepić do końcówki wykresu od 5500rpm mogło iść jeszcze trochę.........może za mało paliwa lub powietrza......ale o to dokładnie zapytaj się posiadaczy 2.0tfsi poszukaj wykresów lub wklej swój w tym miejscu Wykresy po modyfikacjach, projekty modyfikowanych aut

Proszę o waszą opinie ??

Opublikowano

Ale to wykres serii jak rozumiem. Seria dość słaba jak na serię, moc katalogowo, a moment trochę niższy. To co fajne to dość dobry przebieg krzywej momentu obrotowego (poza końcówką).

Opublikowano

Co zrobić żeby nie muliło do 2.500 obr./min/ ? mocniejsze turbo ?

Co zrobić z drugim końcem zakresu, więcej mocy po 5.500 obr./min.?

Są jakieś opcje ?

Opublikowano

co do pierwszego pytania to możesz jeżdzić powyżej 2.5k obrotów :)

A tak na serio polecam chip tuning, tylko u dobrego tunera.

Opublikowano
Ale to wykres serii jak rozumiem. Seria dość słaba jak na serię, moc katalogowo, a moment trochę niższy. To co fajne to dość dobry przebieg krzywej momentu obrotowego (poza końcówką).

co to znaczy "seria dość słaba jak na serię" to jest benzyna......a benzyny nie posiadały bonusów z fabryki........

Konrad, to jest benzyna poniżej 2000rpm nie mamy tam czego szukać...........ale żebyś spał spokojnie zrób logi dynamiczne z pomiarem przepływki, ciśnień turbo, być może masz gdzieś nieszczelność ucieka powietrze.....a może ktoś nie oszczędzał turbiny i po prostu kończy swój żywot...... zajrzyj tu :Diagnostyka VAG

Opublikowano

Zadzwonię dzisiaj do kolegi, ma podobno dostęp do kabli z obsługą magistrali CAN.

Spytam co i po ile, postaram się odgrzebać ten temat no po niestety jakimś dłuższym czasie, gdyż będę zbierał na kabel heh

Dziękuje za odpowiedź.

Opublikowano
Ale to wykres serii jak rozumiem. Seria dość słaba jak na serię, moc katalogowo, a moment trochę niższy. To co fajne to dość dobry przebieg krzywej momentu obrotowego (poza końcówką).

co to znaczy "seria dość słaba jak na serię" to jest benzyna......a benzyny nie posiadały bonusów z fabryki........

Konrad, to jest benzyna poniżej 2000rpm nie mamy tam czego szukać...........ale żebyś spał spokojnie zrób logi dynamiczne z pomiarem przepływki, ciśnień turbo, być może masz gdzieś nieszczelność ucieka powietrze.....a może ktoś nie oszczędzał turbiny i po prostu kończy swój żywot...... zajrzyj tu :Diagnostyka VAG

Zdrowe B7 2.0 TFSI ma około 10-20KM i 20-40NM więcej niż podaje producent. Moc 200KM osiągana jest w przedziale 5100-6000 obr/min, a moment 280Nm od 1800 do 5000 obr/min

Na jakim paliwie auto było hamowane? Może to jest przyczyną.

Opublikowano

Powiem ci że to było Shell V-Power Racing

Opublikowano

Przyczyn może być wiele... Zepsuta odma, przytkany katalizator (mój po 150k km powiedział do widzenia). Po wymianie na taki o większym przepływie samochód inaczej zupełnie jedzie.

Opublikowano

Wystarczy jechać do tunera, przejedzie się autem z odpowiednim urządzeniem np skanerem Obd2 Can Live Data - tunerzy takie rzeczy mają i Ci powie co niedomaga i po ptokach. Zapłacisz 50zł za diagnozę i rozwieje twoje wątpliwości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...