xcentriq Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Jak w temacie, silnik 2.0 TFSI, BWE w A4 B7 Wykres pochodzi z auta rocznik 2006 z napędem FWD Według forumowicza "KICHOL" : można się przyczepić do końcówki wykresu od 5500rpm mogło iść jeszcze trochę.........może za mało paliwa lub powietrza......ale o to dokładnie zapytaj się posiadaczy 2.0tfsi poszukaj wykresów lub wklej swój w tym miejscu Wykresy po modyfikacjach, projekty modyfikowanych aut Proszę o waszą opinie ??
klmn Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Ale to wykres serii jak rozumiem. Seria dość słaba jak na serię, moc katalogowo, a moment trochę niższy. To co fajne to dość dobry przebieg krzywej momentu obrotowego (poza końcówką).
xcentriq Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Opublikowano 19 Lipca 2012 Co zrobić żeby nie muliło do 2.500 obr./min/ ? mocniejsze turbo ? Co zrobić z drugim końcem zakresu, więcej mocy po 5.500 obr./min.? Są jakieś opcje ?
klmn Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 co do pierwszego pytania to możesz jeżdzić powyżej 2.5k obrotów A tak na serio polecam chip tuning, tylko u dobrego tunera.
KICHOL Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Ale to wykres serii jak rozumiem. Seria dość słaba jak na serię, moc katalogowo, a moment trochę niższy. To co fajne to dość dobry przebieg krzywej momentu obrotowego (poza końcówką). co to znaczy "seria dość słaba jak na serię" to jest benzyna......a benzyny nie posiadały bonusów z fabryki........ Konrad, to jest benzyna poniżej 2000rpm nie mamy tam czego szukać...........ale żebyś spał spokojnie zrób logi dynamiczne z pomiarem przepływki, ciśnień turbo, być może masz gdzieś nieszczelność ucieka powietrze.....a może ktoś nie oszczędzał turbiny i po prostu kończy swój żywot...... zajrzyj tu :Diagnostyka VAG
xcentriq Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 Zadzwonię dzisiaj do kolegi, ma podobno dostęp do kabli z obsługą magistrali CAN. Spytam co i po ile, postaram się odgrzebać ten temat no po niestety jakimś dłuższym czasie, gdyż będę zbierał na kabel heh Dziękuje za odpowiedź.
tomwi Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Ale to wykres serii jak rozumiem. Seria dość słaba jak na serię, moc katalogowo, a moment trochę niższy. To co fajne to dość dobry przebieg krzywej momentu obrotowego (poza końcówką). co to znaczy "seria dość słaba jak na serię" to jest benzyna......a benzyny nie posiadały bonusów z fabryki........ Konrad, to jest benzyna poniżej 2000rpm nie mamy tam czego szukać...........ale żebyś spał spokojnie zrób logi dynamiczne z pomiarem przepływki, ciśnień turbo, być może masz gdzieś nieszczelność ucieka powietrze.....a może ktoś nie oszczędzał turbiny i po prostu kończy swój żywot...... zajrzyj tu :Diagnostyka VAG Zdrowe B7 2.0 TFSI ma około 10-20KM i 20-40NM więcej niż podaje producent. Moc 200KM osiągana jest w przedziale 5100-6000 obr/min, a moment 280Nm od 1800 do 5000 obr/min Na jakim paliwie auto było hamowane? Może to jest przyczyną.
xcentriq Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 Powiem ci że to było Shell V-Power Racing
klmn Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Przyczyn może być wiele... Zepsuta odma, przytkany katalizator (mój po 150k km powiedział do widzenia). Po wymianie na taki o większym przepływie samochód inaczej zupełnie jedzie.
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Wystarczy jechać do tunera, przejedzie się autem z odpowiednim urządzeniem np skanerem Obd2 Can Live Data - tunerzy takie rzeczy mają i Ci powie co niedomaga i po ptokach. Zapłacisz 50zł za diagnozę i rozwieje twoje wątpliwości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się