Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VAGowanei BKN/ASB ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć,

w podwieszonym topicu jest instrukcja robienia rogów dla TDI,

czy ma ktoś jakąś zmodyfikowaną wersję pod 3.0TDI .. co można a czego nie robić (interesuje mnie przede wszystkim BKN, ASB)?

Opublikowano

Dzięki,

właśnie dowiedziałem się (OLO_GDA tnx), że czasem VCDS potrzebuje procedury startowej w BS .... hamulec i gaz ..

inaczej przy próbie włączenia pojawiają się błędy odczytu

Opublikowano

Ale chyba tylko do klap...jesli dobrze pamietam z pamięci :-)

Opublikowano

całe BS musiałem pod obciążeniem.

grupa 44 Bank 1 - czyli prawa strona, a 55 to Bank2 i lewa strona, a może odwrotnie ?

btw. w podanym linku jest na końcu jest "i 014" dla statycznych ... zakładam, że to błąd, drugi raz podana grupa czy może tam powinno być 114, 214 czy coś ?

Opublikowano

Mea culpa.... powinno byc 104.... przepraszam za wprowadzenie w bład...

Opublikowano

Pepin, opisz co masz na myśli z tą procedurąv startowa ?

Co to znaczy pod obciążeniem ?

Mi wywala ERROR

Opublikowano
Pepin, opisz co masz na myśli z tą procedurąv startowa ?

Co to znaczy pod obciążeniem ?

Mi wywala ERROR

wczoraj zrobiłem wszystkie logi BS:

wchodzisz w BS, naciskasz hamulec, gaz do dechy i dopiero dalej idziesz z ON i logowaniem .. btw chętnie porównam pracę np grupy 44 i 55 - masz po programie czy seria?

dla EGR nie zrobi CI więcej niz ok 1080rpm .. dla klapek 44 i 55 nie więcej niż 2880-2900 nie bój się nacisnąć gazu na maks ;)

---------- Post dopisany at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany at 14:14 ----------

np:

http://www.elget.pl/web_images/audi/logs/bs_gr_44_55.jpg

Opublikowano

Mam dłubnięte , wieczorem powieszę logi

Opublikowano

no pierwsze koty za płoty ...

były logi przed i teraz czas na po ..... dolot poszedł do czyszczenia .. cały dzisiejszy dzionek :)

od klapy gaszącej przez kolanko, rurkę Y, EGR i plastiki i klapki na kolektorach dolotowych ....

http://www.elget.pl/web_images/audi/porady/dsc03595_small.jpg

http://www.elget.pl/web_images/audi/porady/dsc03605_small.jpg

http://www.elget.pl/web_images/audi/porady/dsc03598_small.jpg

http://www.elget.pl/web_images/audi/porady/dsc03602_small.jpg

Na szybko zrobiłem 003 i 044 i 055 .. EGR ma teraz dużo większy zakres wartości .. min-max

były 310-460

jest 230 - 450

Wejście EGR w dolot przy klapie gaszącej to dwa otwory .. były prawie zaklejone ;)

Klapki na kolektorach też były nieźle zaklejone .. aktualnie jest większa i swobodniejsza ruchomość ..

jak ktoś mi poda instrukcje adaptacji to jeszcze bym to zrobił, bo wydaje mi się, że teraz silniczki mogą pracować w większym zakresie.

Czy na tym polega adaptacja .. ustawiane jest MIN i MAX wychylenie - zakres pracy silniczków ???

Nadal jest różnica między stronami, ale ciekawe bo zakres min max w przypadku tych grup zmniejszył się ...

Ilość zebranego nagaru to mniej więcej 2 garście ... mam trochę zdjęć to może uda mi się zrobić jakąś poradę póki coś pamiętam.

BTW.

Grupa 104 .. tam nic nie ma .. same zera

Opublikowano

Pepin, ile przebiegu miał ten motor, że tyle tego się zebrało ? Myślę , że też muszę od tego zacząć, ale najpierw byłoby dobrze mieć opis późniejszych adaptacji. Jeżeli ktoś ci podrzuci to i ja skorzystam :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...