Pepin Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 cześć, w podwieszonym topicu jest instrukcja robienia rogów dla TDI, czy ma ktoś jakąś zmodyfikowaną wersję pod 3.0TDI .. co można a czego nie robić (interesuje mnie przede wszystkim BKN, ASB)?
przemik Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Wszystko normalnie. Rzuc okiem tutaj http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/diagnoza-3-0-tdi-240710/
Pepin Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Dzięki, właśnie dowiedziałem się (OLO_GDA tnx), że czasem VCDS potrzebuje procedury startowej w BS .... hamulec i gaz .. inaczej przy próbie włączenia pojawiają się błędy odczytu
przemik Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Ale chyba tylko do klap...jesli dobrze pamietam z pamięci :-)
Pepin Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 całe BS musiałem pod obciążeniem. grupa 44 Bank 1 - czyli prawa strona, a 55 to Bank2 i lewa strona, a może odwrotnie ? btw. w podanym linku jest na końcu jest "i 014" dla statycznych ... zakładam, że to błąd, drugi raz podana grupa czy może tam powinno być 114, 214 czy coś ?
przemik Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Mea culpa.... powinno byc 104.... przepraszam za wprowadzenie w bład...
tkm Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Pepin, opisz co masz na myśli z tą procedurąv startowa ? Co to znaczy pod obciążeniem ? Mi wywala ERROR
Pepin Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 Pepin, opisz co masz na myśli z tą procedurąv startowa ? Co to znaczy pod obciążeniem ? Mi wywala ERROR wczoraj zrobiłem wszystkie logi BS: wchodzisz w BS, naciskasz hamulec, gaz do dechy i dopiero dalej idziesz z ON i logowaniem .. btw chętnie porównam pracę np grupy 44 i 55 - masz po programie czy seria? dla EGR nie zrobi CI więcej niz ok 1080rpm .. dla klapek 44 i 55 nie więcej niż 2880-2900 nie bój się nacisnąć gazu na maks ---------- Post dopisany at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany at 14:14 ---------- np: http://www.elget.pl/web_images/audi/logs/bs_gr_44_55.jpg
Pepin Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 no pierwsze koty za płoty ... były logi przed i teraz czas na po ..... dolot poszedł do czyszczenia .. cały dzisiejszy dzionek od klapy gaszącej przez kolanko, rurkę Y, EGR i plastiki i klapki na kolektorach dolotowych .... http://www.elget.pl/web_images/audi/porady/dsc03595_small.jpg http://www.elget.pl/web_images/audi/porady/dsc03605_small.jpg http://www.elget.pl/web_images/audi/porady/dsc03598_small.jpg http://www.elget.pl/web_images/audi/porady/dsc03602_small.jpg Na szybko zrobiłem 003 i 044 i 055 .. EGR ma teraz dużo większy zakres wartości .. min-max były 310-460 jest 230 - 450 Wejście EGR w dolot przy klapie gaszącej to dwa otwory .. były prawie zaklejone Klapki na kolektorach też były nieźle zaklejone .. aktualnie jest większa i swobodniejsza ruchomość .. jak ktoś mi poda instrukcje adaptacji to jeszcze bym to zrobił, bo wydaje mi się, że teraz silniczki mogą pracować w większym zakresie. Czy na tym polega adaptacja .. ustawiane jest MIN i MAX wychylenie - zakres pracy silniczków ??? Nadal jest różnica między stronami, ale ciekawe bo zakres min max w przypadku tych grup zmniejszył się ... Ilość zebranego nagaru to mniej więcej 2 garście ... mam trochę zdjęć to może uda mi się zrobić jakąś poradę póki coś pamiętam. BTW. Grupa 104 .. tam nic nie ma .. same zera
tkm Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Pepin, ile przebiegu miał ten motor, że tyle tego się zebrało ? Myślę , że też muszę od tego zacząć, ale najpierw byłoby dobrze mieć opis późniejszych adaptacji. Jeżeli ktoś ci podrzuci to i ja skorzystam :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się